بازدید 11449
۱

میرشاد ماجدی، جای مهدوی‌کیا را گرفت

کد خبر: ۱۱۰۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸ 06 February 2022

طی چند روز خبر استعفای مهدوی‌کیا از مدیریت فنی فدراسیون فوتبال منتشر شده بود. خود مهدوی‌کیا این خبر را در پاسخ به دعوتنامه نشست فیفا اعلام کرده بود. 

به گزارش تابناک ورزشی، هنوز دلیل استعفای او مشخص نشده و فدراسیون فوتبال، هم در این زمینه سکوت کرد اما به نظر می‌رسد این ماجرا بی‌ارتباط با وضعیت نامشخص تیم امید نباشد.

همانطور که قبلا هم خبرش منتشر شده بود مهدوی کیا از شرکت در همایش مدیران فنی فدراسیون های زیر مجموعه فیفا که با حضور مدیرفنی فیفا برگزار می شد، استعفا کرده بود و این استعفا را به هماهنگ کننده فیفا اعلام کرده بود. فیفا هم از فدراسیون فوتبال خواسته بود تا مدیرفنی جدید فدراسیون را به فیفا معرفی کند که با انتخاب بیژن ذوالفقارنسب به عنوان رییس کمیته فنی و توسعه همه فکر می کردند، قرار است ذوالفقارنسب به فیفا معرفی شود، اما در نهایت فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی را به عنوان مدیرفنی فدراسیون فوتبال، به فیفا معرفی کرد.

ظاهرا بیژن ذوالفقارنسب رئیس جدید کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال انتظار داشت که در صورت قطعی شدن جدایی مهدوی‌کیا، او به این سمت برسد. انتظاری که منطقی هم به نظر می‌رسید منتهی گویا فدراسیون ترجیح داده میرشاد ماجدی، رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال را به عنوان مدیرفنی فدراسیون فوتبال به فیفا معرفی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میرشاد ماجدی گزینه ای به مراتب بهتر از ذوالفقارنسب است
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی