بازدید 6131

سرقت با شگرد آش نذری

کد خبر: ۱۱۰۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱ 05 February 2022

روزی که برادرم پیشنهاد سرقت از منازل را مطرح کرد، خیلی ترسیدم اما وقتی برای اولین بار سهم مرا از پول های فروش لوازم سرقتی پرداخت کرد دیگر وسوسه شدم و...

به گزارش خراسان، این ها بخشی از اظهارات زن 52 ساله ای است که به اتفاق برادرش و به اتهام سرقت توسط ماموران گشت انتظامی دستگیر شده بود. این زن میان سال با اعتراف به همدستی با برادرش برای دستبرد به منازل به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: سال ها قبل از همسر معتادم طلاق گرفتم تا زندگی خوبی را شروع کنم اما خودم نیز به مصرف موادمخدر آلوده شدم و برای تامین هزینه های زندگی تصمیم گرفتم در بیرون از منزل کار کنم تا بتوانم کمک خرجی برای مادرم باشم که به بیماری سرطان مبتلاست و هزینه های درمانی زیادی دارد. این گونه بود که در یک کارگاه قنادی مشغول کار شدم و با درآمدم روزگار می گذراندم از سوی دیگر برادر کوچک ترم به مواد مخدر صنعتی آلوده شده بود و برای تامین هزینه های اعتیادش دست به سرقت می زد.

او یک روز با اصرار و حیله گری مرا با خودش همراه کرد تا به یک منزل دستبرد بزند وقتی به خانه بازگشتیم او پیشنهاد همراهی اش در سرقت ها را با من مطرح کرد. ابتدا خیلی ترسیدم و حیرت زده به او می نگریستم اما وقتی برادرم پول زیادی از فروش اموال سرقتی به من داد دیگر وجدانم را زیر پا گذاشتم و با وسوسه پول ها تصمیم گرفتم با او همکاری کنم. نقشه سرقت را برادرم طراحی کرده بود.

بدین ترتیب ابتدا خودرویی را دربست اجاره می کردیم و به منازل آپارتمانی می رفتیم. من به عنوان خانم همسایه و با این بهانه که آش نذری آورده ام زنگ یک واحد آپارتمانی را به صدا درمی آوردم، وقتی در مجتمع باز می شد برادرم به داخل ساختمان می رفت و لوازم قابل حمل را از پارکینگ یا انباری سرقت می کرد سپس آن ها را درون خودروی اجاره ای می گذاشت و از محل می گریختیم تا این که آخرین بار وقتی به یک مجتمع مسکونی در خیابان صدف دستبرد زدیم و در حال انتقال به منزلمان بودیم ناگهان نیروهای گشت کلانتری سپاد به ما مشکوک شدند و از درون خودرو مقداری لوازم سرقتی به همراه شیلنگ فشار قوی آتش نشانی را کشف کردند.

این گونه بود که با لو رفتن ماجرای سرقت، من و برادرم دستگیر شدیم و... گزارش خراسان حاکی است، با صدور دستوری از سوی سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری سپاد) تحقیقات نیروهای تجسس برای کشف سرقت های احتمالی دیگر متهمان ادامه یافت.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار