بازدید 7048
پس از تماشای «هناس»

ظریف: سربلندی‌مان را مدیون شهدا هستیم

وزیر خارجه پیشین کشورمان پس از تماشای فیلم سینمایی «هناس» به تمجید از آن پرداخت.
کد خبر: ۱۱۰۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ 05 February 2022


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمد جواد ظریف پس از تماشای فیلم هناس گفت: فرصت بی نظیری بود برای من که با ابعاد بسیار درخشان یکی از شهدای هسته‌ای آشنا شوم. این فیلم بسیار بسیار زیبا ساخته شده و ابعاد انسانی این شهید بزرگوار و همسرشان کاملا به خوبی نمایش داده شده بود.

وزیر خارجه پیشین کشورمان تاکید کرد: یک بار دیگر به همه ما نشان داد سربلندی مان را مدیون شهدای هسته‌ای، شهدای جنگ و شهدای دیگری که برای سربلندی، آزادی و استقلال کشور جان خود را فدا کردند، هستیم.

ظریف در ادامه گفت: این فیلم بسیار زیبا در یک فضای ملی و فراجناحی ساخته شده بود. انصافا لذت بردم از این دید باز تهیه کنندگان و فضایی که فیلم ساخته شده بود و از بازی بسیار خوب بازیگران اصلی فیلم و سایر بازیگران.

فیلم سینمایی هناس، فیلمی بیوگرافی از زندگی شهید داریوش رضایی‌نژاد ؛ دومین فیلم مشترک حسین دارابی به عنوان کارگردان و محمدرضا شفاه به عنوان تهیه کننده، در ژانر درام اجتماعی، روایتی آزاد از زندگی شهره پیرانی، همسر شهید داریوش رضایی نژاد دانشمند هسته‌ای است که حدود ۱۰ سال پیش، همسرش در یک ترور شهری توسط دشمنان در مقابل چشمان خانواده به شهادت رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار