بازدید 7801
۲

توئیت قالیباف درباره اصلاح قانون استفاده از سلاح

رئیس مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت مأمور ناجا - شهید ⁧‫علی‌اکبر رنجبر‬⁩ - در درگیری با اراذل و اوباش، تاکید کرد که ستاد کل نیرو‌های مسلح و نیروی انتظامی در اسرع وقت اصلاحات مورد نیاز «قانون استفاده از سلاح» برای ماموران ناجا را به مجلس ارائه کند تا خارج از نوبت در دستور رسیدگی و تصویب قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۰۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۰ 04 February 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«شهادت مظلومانه مأمور وظیفه‌شناس شهید ⁧‫علی‌اکبر رنجبر‬⁩ در درگیری با اراذل و اوباش دردناک و جانکاه است؛ امنیت جامعه و آسایش مردم جز با فراهم کردن زمینه‌های اعمال اقتدار و قاطعیت پلیس تامین نخواهد شد.

ستاد کل نیرو‌های مسلح و نیروی انتظامی در اسرع وقت اصلاحات مورد نیاز «قانون استفاده از سلاح» برای مامورین شجاع و جان برکف ناجا را به مجلس ارائه کنند تا خارج از نوبت در دستور رسیدگی و تصویب قرار گیرد.»

به گزارش ایسنا، بنا بر توضیحات سرهنگ کاووس محمدی - معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان فارس - شامگاه چهارشنبه ماموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز هنگام اجرای ماموریت با اراذل و اوباش، درگیر شدند و در این درگیری ستوان یکم علی‌اکبر رنجبر بر اثر ضربه سلاح سرد (قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح شد و در اثر خونریزی شدید به شهادت رسید. همچنین یک سرباز وظیفه نیز در این درگیری مجروح شد و به مرکز درمانی انتقال یافت که حال او رضایت‌بخش گزارش شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲
مگر دفاع از خود مشکل قانونی داره؟ چطور یک مامور در دفاع از خود اجازه استفاده از سلاح رو نداره؟ چند سال پیش یک نفر رو تو آگاهی دیدم قیافش خلاف بود. فکر کردم برای نفوذ به گروه خلاف کار این شکلی شده. بعد فهمیدم یکی از پرسنل آگاهی برای دستگیری یک دزد بهش شلیک کرده و دادگاه محکومش کرده و مامور آگاهی برای گرفتن رضایت دست به دامن گنده خلافکار محل شده بود. شما خودتون عاقبت این کار رو حدس بزنین.
قالیباف فقط حراف هست و بس ،طرقبه ای ها خوب می شناسنش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار