بازدید 4391

بسیاری از کشورها هنوز به اوج اومیکرون نرسیده_اند

سازمان بهداشت جهانی در مورد کاهش مراقبت‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در قبال اومیکرون هشدار داد.
کد خبر: ۱۱۰۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸ 02 February 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از رویترز، مدیر فنی سازمان جهانی بهداشت در مورد کووید۱۹ هشدار داد بسیاری از کشورها در موارد ابتلا به نوع بسیار قابل انتقال ویروس اومیکرون از ویروس کرونا به اوج خود نرسیده‌اند و اقدامات اعمال شده برای مهار شیوع آن باید به آرامی کاهش یابد.

«ماریا ون کرخوف« در یک نشست آنلاین گفت: باید احتیاط کرد زیرا بسیاری از کشورها هنوز اوج اومیکرون را پشت سر نگذاشته اند. بسیاری از کشورها سطح پایینی از پوشش واکسیناسیون با افراد بسیار آسیب پذیر در جمعیت خود دارند.

او افزود: بنابراین اکنون زمان آن نیست که همه چیز را به یکباره برداریم. ما همیشه تاکید کرده ایم، بسیار محتاط باشید، این ویروس کاملاً پویا است.

تدروس آدهانوم، مدیر کل سازمان جهانی بهداشت نیز در این مورد هشدار داد و گفت: سازمان جهان بهداشت نگران این است که روایتی در برخی کشورها جا افتاده که به دلیل تزریق واکسن‌ و به دلیل سرایت پذیری بالا و شدت پایین اومیکرون، مقررات و محدودیت‌های بیشتر دیگر لازم نیست.

این هشدار درحالی صادر شده که برخی کشورها شروع به کاهش محدودیت‌های کرونایی کرده‌اند. فرانسه لغو محدودیت‌های کرونا از جمله استفاده اجباری ماسک در فضای باز را از چهارشنبه را آغاز کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی