بازدید 5684

بارش برف و باران در تهران

کد خبر: ۱۱۰۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶ 01 February 2022

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران،طی امروز(۱۲ بهمن ماه)کاهش دما تا۸ درجه سانتیگراد و بارش برف و کولاک پیش بینی می شود و از فردا (۱۳ بهمن ماه) افزایش دما دور از انتظار نیست.

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران امروز(۱۲ بهمن‌ماه) آسمانی نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات در نیمه جنوبی همراه با بارش باران در نیمه شمالی بارش برف و باران و در ارتفاعات مه آلود گاهی همراه با بارش برف و کولاک برف مورد انتظار است.

از امشب (۱۲ بهمن ماه) کاهش ابر و از فردا (۱۳ بهمن ماه) تا صبح جمعه (۱۵ بهمن ماه) آسمان صاف تا نیمه ابری و در نواحی پرتردد شهری همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود و روز جمعه(۱۵ بهمن‌ماه) به‌تدریج افزایش ابر و از بعدازظهر جمعه تا صبح شنبه (۱۵ تا ۱۶ بهمن‌ماه) در بعضی ساعات بارش باران و برف و بعدازظهر شنبه (۱۶ بهمن‌ماه) گاهی وزش باد شدید در سطح استان مورد انتظار است.

امروز(۱۲ بهمن‌ماه) کاهش محسوس دما به‌طور میانگین بین ۴ تا ۸ درجه سلسیوس و یخبندان شبانه سطح زمین، از فردا تا روز شنبه (۱۳ تا۱۶ بهمن‌ماه) روند افزایش نسبی دما و روز شنبه(۱۶ بهمن‌ماه) کاهش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه(امین آباد) با دمای ۹- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

همچنین آسمان تهران فردا (۱۳ بهمن‌ماه) صاف همراه با غبار محلی با بیشترین و کمترین دمای۱۲ و ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین پنج‌شنبه (۱۴بهمن‌ماه) کمی ابری و غبارآلود و در بعد از ظهر نیمه ابری است و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۳ و ۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی