بازدید 11198

نتایج نهایی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد اعلام شد

کد خبر: ۱۱۰۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷ 01 February 2022

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش میزان،‌ سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد، متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی در این مرحله قرار می‌گیرند منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محل‌های قبولی ثبت‌نام نمایند و مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نیستند، در غیر این صورت مطابق ضوابط با آن‌ها رفتار خواهد شد.

متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شده نهایی این مرحله اعلام شد لازم است برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام، روز شنبه مورخ ۱۶ بهمن به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه و سپس با همراه داشتن مدارک ثبت‌نامی در زمان مقرر برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.

زمان شروع به تحصیل پذیرفته‌شدگان نهایی این مرحله (تکمیل ظرفیت) نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ (بهمن ماه ۱۴۰۰) می‌باشد. پذیرفته‌شدگان به شرط اخذ مدرک تحصیلی حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته قبولی خود می‌باشند.

پذیرفته‌شدگان مندرج در این اطلاعیه که قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی قرار گرفته‌اند مطابق ضوابط قبولی قبلی آنان لغو شده و باید منحصراً در رشته قبولی جدید ثبت‌نام نمایند. همچنین این دسته از متقاضیان لازم نیست از محل قبولی قبلی خود انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار شده و موسسه محل قبولی جدید آنان باید مدارک ثبت‌نامی این دسته از افراد را از محل قبولی قبلی آنان درخواست نماید.

لازم به ذکر است پذیرفته‌شدگان باید در زمان مقرر برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند. عدم مراجعه به‌موقع پذیرفته‌شدگان در تاریخ‌های تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل در کدرشته محل ذی ربط تلقی می‌شود.

با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، می‌توانید سئوال یا سئوالات خود را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی https://request.sanjesh.org یا در روز‌ها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ در میان بگذارند.

متقاضیانی که در مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی شرکت نموده و به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام شده‌اند، لازم است برای اطلاع از زمان و چگونگی ثبت‌نام در واحد‌های دانشگاهی محل پذیرش به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه به نشانی https://sanjesh.iau.ir مراجعه نمایند. همچنین متقاضیان می‌توانند سوالات خود را در رابطه با نتایج دانشگاه آزاد اسلامی در بخش "ارتباط با ما" مندرج در سایت www.azmoon.org مطرح و پیگیری نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار