بازدید 14432

تجمع تعدادی از معلمان در شیراز

شرکت کنندگان در این تجمع، با سردادن شعارهایی نسبت به اجرای دقیق و اصولی طرح رتبه‌بندی برای همه شاغلان در آموزش و پرورش، توجه به توسعه آموزش رایگان و ارتقاء کیفی آموزش‌ها، مطالبات خود را مطرح کردند.
کد خبر: ۱۱۰۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵ 31 January 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، شماری از فرهنگیان با تجمع در مقابل ساختمان اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، به طرح مطالبات خود پرداختند.

پیش از ظهر دوشنبه ۱۱ بهمن، شماری از فرهنگیان، استان فارس با حضور مقابل ساختمان اداره کل آموزش و پرورش این استان، به طرح مطالبات خود پرداخته و خواستار پاسخگویی به این تقاضاها و تحقق مطالباتشان شدند.

شرکت کنندگان در این تجمع، با سردادن شعارهایی نسبت به اجرای دقیق و اصولی طرح رتبه‌بندی برای همه شاغلان در آموزش و پرورش، توجه به توسعه آموزش رایگان و ارتقاء کیفی آموزش‌ها، مطالبات خود را مطرح کردند.

فرهنگیان حاضر در این تجمع همچنین خواستار تسریع در عملی شدن وعده‌های مسئولان در خصوص افزایش سطح درآمد شاغلان در آموزش و پرورش شده و تاکید کردند که توجه به این مطالبات، منجر به ارتقاء کیفی آموزش‌ها خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۱۹
کیفیت خیلی وابسته به افزایش حقوق نیست معلمان گرامی شما تافنه جدابافته نیستید با توجه به حقوق کارگران و کارمندان دیگر بخشها اگر اجحافی شده باشد در حق همه شده است نه فقط اموزش پرورش، و حتی اکثریت جامعه از همین حداقل هم محرومند.
با اهل قلم هر که در افتاد برافتاد.
درود بر آموزگاران شریفمان.....
واسه آموزش و پرورش بودجه نداریم ...
خبر را اصلاح کنید: تجمع بسیاری از معلمان در شهرهای مختلف کشور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
اگر این تجمع در کشورهای ...... بود الان صدا و سیما با چه بازتابی این اخبار را بخش می کردند .
همین حقوقی هم که میگیرید زیاده،عید تعطیل،تابستان تعطیل،در هفته نصف دیگر کارمندان دولت کار میکنید،هیچ کدامتون هم رتبه ی بالا در کنکور نداشتین،نگین داشتین که اگه داشتین معلم نمیشدید،معلم هم معلم های قدیم،نه شما که تقی به توقی میخوره،اعتصاب میکنید و ...
دستمریزاد
بدبخت ترین جامعه را کشوری دارد که معلمان آن کشور در فقر باشند. این کشور هرگز رشد نخواهد کرد.
ما کجا بودیم و کره جنوبی کجا؟ قبل از انقلاب رئیس جمهور کره برای اینکه 150,000 کارگر آنها در ایران اجازه کار بگیرند، التماس میکرد. چرا ما اینگونه شدیم؟ مقصر کیست که امروز تمام نخبگان آرزوی مهاجرت در سر دارند؟ حتی حاضرند به ترکیه بروند تا در ایران نباشند. مسئولین در راس کا اینها را درک میکنند؟
اینها تعدادی هستند ضمن اینکه فقط شیراز نبوده و درخوستشون هم فقط مادی نیست بلکه خواهان آزادی معلمان بازداشت شده هستند
اگر فیلم و عکس هم ندارید مال تمام تجمعات معلمین ایران تا براتون ارسال کنیم

خبر را اصلاح کنید: تجمع بسیاری از معلمان در شهرهای مختلف کشور
چرا اینهمه خواسته ملت را کم جلوه می‌دهید اگر 22 بهمن یا 9دی بو آنرا ملیونی میگفتید ....
در این شرایط تحریم و کرونا خواهشا معلمین را که تعطیلات فراوان و حداقل حقوق نسبتا خوبی نسبت به بسیاری مشاغل میگیرند را فعلا مسکوت بگذارید زیرا افزایش حقوق انها فعلا عین بی عدالتی است.ما هم ادمیم و تحصیلکرده با درامد 5 میلیون که سه میلیون ان اصطحلاک و بیمه است.یک تاکسیران.
معلمین بیکار
تجمع تعدادی از معلمان یعنی اینکه بسیاری از معلمان از وضعیتشون راضی اند!
کاش حقوق نمایندگان مجلس و مدیران و وزرا را به اندازه معلم ها میکردن.اونوقت اشکال نداشت حقوق ها پایین باشه.مشکل بدلیل تبعیض هست.چرا نمایندگان مجلس باید عایدی چند صد میلیونی داشته باشن...
این عدم انعکاس تجمع و با کوچک کردن آن از سوی رسانه ها ، سبب میشه که به مستقل و آزاد بودن آن ها شک کرد
با سلام. در تمامی شهر های ایران تجمعات فرهنگیان برگزار شد. همچنین روزهای شنبه و یکشنبه تحصن در مدرسه در جریان بوده است. همچنین اگر رتبه بندی اجرا نشود تحصن فراگیر از اول اسفند ماه انجام خواهد شد
اگر توجه خواسته شد به معلم ها بقیه هم مانند بازنشستگان هم متوسل می شوند به این شیوه معلم ها بیش از اندازه دارد نیروی انتظامی صبر می کند به متوسل شود به زور چون قرار نیست هر کسی خواسته ای داشده باشد به این صورت به خواسته خود برسد
این مسئولین ایرانی نیستند که دغدغه ملت ایران داشته باشتد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار