بازدید 5031

راهنمای ثبت شرکت و برند در موسسه حقوقی ایلیا

یک شرکت تجاری می‌تواند به انواع ۷ گانه شرکت‌های تجاری در اداره ثبت اسناد و املاک به ثبت رسد که مهم‌ترین و با اهمیت‌ترین نوع ثبت شرکت را بامسئولیت محدود و سهامی خاص دانست. برای ثبت سریع شرکت‌ها ما پشتیبان شما خواهیم بود تا آنچه شایسته شماست بدون دردسر در اختیارتان قرار دهیم.
کد خبر: ۱۱۰۱۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ 30 January 2022

یک شرکت باید در کم ترین زمان توسط بازرگانان یا وکلای آن ها به ثبت رسد تا بتوان از مزیت های قانونی بهره مند شود و در حیطه قوانین به امورات خود بپردازد. تمامی نکات مربوط به ثبت شرکت تجاری که نیازمند تامل شما باشد را ما در کم ترین زمان ارائه می کنیم . پس با ما همراه باشید و در صورت نیاز به تخصص حقوقی بهترین و سریع ترین روش با ما تماس گرفته تا به شما شایسته ترین روش ثبتی را ارائه دهیم از این رو موارد حقوقی را با مشاوره رایگان در ادامه متن زیر ارائه می کنیم.

راهنمای ثبت شرکت و برند در موسسه حقوقی ایلیا

ثبت شرکت آسان

شرکت ها بر اساس قوانین و شروط خاصی قابل ثبت بوده که براساس نوع و موضوع فعالتشان طبقه بندی شده و اصول را باید از سوی متقاضیان حقوقی پیگیری کنید. ثبت شرکت ها (eliya.ir) تنها روش برای ثبات در تجارت و انجام امور بازرگانی است که توسط موسسات حقوقی می توان آن را انجام داد و به نتایج مطلوب رسید.

نخستین گام برای ثبت شرکت ، انتخاب مشاوری کاردان و با تجربه برای راهنمایی دقیق شما برای انجام امور حقوقی می باشد.

یک شرکت تجاری می تواند به انواع 7گانه شرکت های تجاری در اداره ثبت اسناد و املاک به ثبت رسد که مهم ترین و با اهمیت ترین نوع ثبت شرکت را بامسئولیت محدود و سهامی خاص دانست. برای ثبت سریع شرکت ها ما پشتیبان شما خواهیم بود تا آنچه شایسته شماست بدون دردسر در اختیارتان قرار دهیم.

ثبت تغییرات شرکت های تجاری

برای تغییرات شرکت تجاری در کم ترین زمان ما راهنمای شما بوده تا تغییرات را به صورت اصولی انجام داده و در این مسیر تاثیرگزار باشید. تغییرات شرکت را با ارائه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها به صورت قانونی انجام می دهید. جهت ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت ها با توجه به نوع تصمیم در مجمع عمومی فوق العاده ، عادی به طور فوق العاده ، جلسه هیئت مدیره انجام دهید که باید با در نظر داشتن موارد قانونی مختص به نوع خاصی از تصمیمات اتخاذ شده در شرکت ها پیگیری می شوند.

از این رو تشکیل جلسات همگام با نوع شرکتها باید به حدنصاب اکثریت تعدد نفرات و اعضا بستگی خواهد داشت .

ثبت تغییرات شرکت ها باید با اطلاعات کافی و اصولی انجام گیرد و به صورت کاملاً قانونی به ثبت برسد .

قوانین و مقررات باید در تنظیم صورتجلسات اعمال شود که در غیر این مورد در روند انجام ثبت در ادارات ثبت شرکت ها هزینه و زمان خود را هدر داده اید .

راهنمای ثبت شرکت و برند در موسسه حقوقی ایلیا

ثبت برند و علامت تجاری راهی برای پیروزی در رقابت

برای ثبت برند و علائم تجاری داشتن تخصص الزامی است . از این رو علامت تجاری را ما براساس اصول و قوانین اداره مالکیت صنعتی انجام خواهیم داد تا در کم ترین زمان در این مسیر پیشرفت داشته باشید.

علائم تجاری یک نیاز برای بهتر دیده شدن در کسب و کارتان است و از راه ثبت آن می توان به مشتریان درداخل و نیز خارج کشور تبلیغات گسترده و مناسبی را ارائه کرد. از این رو برای انجام مراحل ثبت برند و علامت تجاری باید اصول مربوط به آن را بدانید.

علامت تجاری را می توانید به صورت های مختلف به مانند لوگو تایپ یا نشان تجاری ارائه و ثبت کنید که برای ثبت برند دارای حروف انگلیسی نیاز به ارائه کارت بازرگانی می باشد.

برای ثبت برند باید نام و اشکال را به گونه ای بکار برد که با فرهنگ کشور هماهنگ باشد و با عرف جامعه همسویی داشته باشند. از این رو یک برند و علامت تجاری را بهتر است از راه مشاوره حقوقی و ثبتی کارشناسان متخصص ایلیا پیش برده و در اداره مالکیت صنعتی به ثبت رسانید.

در دوران کرونایی دیگر نیازی به حضور افراد در ادارات مالکیت صنعتی نبوده و می توانید به صورت کاملاً مجازی این امور را انجام دهید.

مدارک لازم برای ثبت برند و علائم تجاری

ثبت برند و علائم تجاری را باید با ارائه مدارک شناسایی افراد حقوقی و حقیقی و تسلیم برگه از شناسنامه و کارت ملی انجام دهید. تمامی مدارک را باید به اداره مالکیت صنعتی ارائه کرده که این مدارک شامل پروانه فعالیت یا جواز تاسیس ، نمونه طرح از برند در ابعاد 10در 10 ، ارائه کارت بازرگانی در صورت داشتن حروف و علائم غیر ایرانی، این را در نظر داشته باشید که اشخاص حقوقی با ارائه مدارک شناسایی و شرکت قابلیت ثبت برند را دارا می باشند که تمامی این موارد را تنها با یک جلسه مراجعه حضوری و یا مجازی با وکلای حقوقی ایلیا به سرانجام خواهید رساند.

ثبت تخصصی شرکت و برند ایلیا

تنها با ثبت شرکت خواهید توانست در کم ترین زمان به پیشرفت در امور کاری خود برسید . از این رو ما پیشنهاد می کنیم هرچه زودتر این مراحل حقوقی و ثبتی را در موسسات موجه و با سابقه بالا و رزومه موفق به ثبت رسانید و از تسهیلات مالی ویژه و تضمینی بهره مند شوید . از سویی به دلایلی مانند ازدیاد مشاغل یکسان و ارائه خدمات مشابه بعضی از افراد سودجو از تخصص دیگری به نفع خود بهره برده و سودهای کلان دریافت می کنند که این امر را می توان تنها با ثبت برند و علامت تجاری خاص به خود متوقف کرد و به شخصه از مزایای ثبت برند در کشور و یا خارج از کشور بهره برد.

ثبت شرکت ایلیا با بهره مندی از اصول تخصصی ثبت شرکت و تغییرات به همراه مشاوره و تجارب کارشناسان مجرب ثبتی و حقوقی خود صفر تا صد نحوه و روش ثبت شرکت ها را در اسرع وقت ارائه داده که این مجتمع حقوقی با سابقه 20ساله خود در تمامی نقاط ایران زیبا بهترین و فوق العاده ترین پشتیبان حقوقی برای شما خواهد بود. جهت انجام امور حقوقی شرکت و برند خود تنها نیاز است به سامانه اینترنتی https://eliya.ir مراجعه کرده و از مشاوره رایگان حقوقی بهره مند شوید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار