بازدید 13996

جزئیات قتل ۳ عضو یک خانواده در کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه جزئیات قتل هولناک سه عضو یک خانواده در کرمانشاه را تشریح و از دستگیری قاتل این حادثه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ 27 January 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، شهرام کرمی در تشریح جزئیات قتل سه عضو یک خانواده، اظهار کرد: ساعت سه بامداد امروز (۷ بهمن) مردی ۳۵ ساله با استفاده از سلاح گرم سه عضو یک خانواده را به قتل رساند.

وی با بیان اینکه قاتل داماد سابق این خانواده بوده، افزود: در این جنایت قاتل همسر سابق خود که دخترخاله اش بوده، مادر و خواهر او را نیز در حالی که در خواب بوده‌اند به قتل می‌رساند.

دادستان کرمانشاه ادامه داد: طبق تحقیقات انجام شده قاتل از ابتدای شب در منزل مقتولین حضور داشته و شب را در یکی از اتاق‌های منزل آنها به استراحت پرداخته که پس از حصول اطمینان از خواب بودن آنها اقدام به قتل آنها با استفاده از سلاح کلت کمری می‌کند.

وی با اشاره به حضور تیم خبره‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی استان و بازپرس ویژه قتل دادسرای کرمانشاه در محل جنایت عنوان کرد: با توجه به متواری شدن قاتل از صحنه جرم اقدامات اطلاعاتی لازم برای دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

کرمی خاطرنشان کرد: ضابطین دستگاه قضائی با استفاده از سرنخ‌های به دست آمده از صحنه جرم و با دقت عمل و هوشیاری و انجام اقدام اطلاعاتی و استفاده از شیوه‌های خاص پلیسی پس از گذشت ساعاتی از ارتکاب جرم در یک اقدام ضربتی مجرم فراری را در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه دستگیر کردند.

وی در پایان گفت: تحقیقات در خصوص علت و انگیزه‌های ارتکاب قتل در دستور کار بازپرسی ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی