بازدید 6319
سرپرست پلیس آگاهی لرستان خبر داد:

دستگیری رمال و کلاهبردار میلیاردی در خرم‌آباد

سرپرست پلیس آگاهی لرستان از دستگیری رمال و کلاهبردار و کشف کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون در خرم‌آباد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۸ 27 January 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ عبدالرضا رخشان امروز ششم بهمن‌ماه، اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه یک نفر با روش‌های متقلبانه و تحت عنوان دعانویسی مبلغی را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در تحقیقات به‌عمل‌آمده محرز شد، فرد کلاهبردار تحت عنوان دعانویس و رمال مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از متقاضی دریافت کرده است که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی فرد کلاهبردار شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

سرپرست پلیس آگاهی لرستان خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به بزه خود اعتراف که پس از جمع‌بندی و تکمیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

رخشان ضمن هشدار به افراد کلاهبردار و شیاد، به شهروندان توصیه کرد فریب این‌گونه افراد شیاد را که به‌عنوان پیش‌گو، فال‌گیر و ... اقدام به کلاهبرداری می‌کنند نخورند و در صورت برخورد با موارد این‌چنینی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی