بازدید 11563
۲

حمله پلنگ به یک مرد در لنگرود

به دنبال کسب گزارشی مبنی بر حمله یک قلاده پلنگ به یک چوپان در روستای پنو از بخش اطاقور لنگرود، سریعا با هماهنگی با فوریت‌های ۱۱۵ این چوپان به بیمارستان شهید حسین پور لنگرود انتقال داده شد.
کد خبر: ۱۱۰۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ 25 January 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، رئیس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود از اظهارات فردی مبنی بر حمله احتمالی یک قلاده پلنگ به وی در ارتفاعات روستای پنو در بخش اطاقور این شهرستان خبر داد.

 ایوب زارع رئیس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود گفت: به دنبال کسب گزارشی مبنی بر حمله یک قلاده پلنگ به یک چوپان در روستای پنو از بخش اطاقور لنگرود، سریعا با هماهنگی با فوریت‌های ۱۱۵ این چوپان به بیمارستان شهید حسین پور لنگرود انتقال داده شد.

وی افزود: بنا به اظهارات فرد مصدوم بنام حسین بازگیر که جوان حدودا ۳۱ ساله و ساکن روستای پنو است، پس از اینکه گوسفندان خود را به کوه برای چرا می‌فرستد یک قلاده پلنگ به سمت دام‌ها حمله ور می‌شود و سپس با چوپان درگیر می‌شود که چوپان از ناحیه سر و دست زخمی می‌شود.

زارع افزود: حال عمومی نامبرده در عیادت صورت گرفته مساعد است.

 

وی بیان کرد: بنا به اظهارات این فرد مصدوم در مدت‌زمان بسیار کوتاه پلنگ این جوان را از ناحیه سر و دست دچار آسیب و صدمه می‌کند و از محل متواری می‌شود که پس از درگیری پلنگ با چوپان با سرو صدای دامدار مجاور، پلنگ از محل متواری می‌شود.

تیمی از کارشناسان محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان و شهرستان، در حال بررسی نوع گونه حیات وحش و صحت و سقم این ادعا هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
امان از دست این همشهریها برای اینکه کم نیاره که از گربه ترسیده گفته پلنگ بوده برادر جان مگه پلنگ از دادو فریاد می ترسه پلنگ اگر پلنگ باشه با همان ضربه اول نصف سر وصورت رو از بین می بره تا تو نتونی الان بگی پلنگ ترسید و فرار کرد. پلنگ داریم تا پلنگ گربه سان!!!!!
پلنگ زندس؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان