بازدید 9598
۹

تولیدکنندگان لوازم خانگی گران کردند

درحالی معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت اعلام کرده، مجوزی برای افزایش قیمت لوازم خانگی صارد نشده، ولی در طول دو هفته اخیر تولیدکنندگان لیست جدید قیمت‌های خود را به نمایندگی‌ها ابلاغ کرده اند.
کد خبر: ۱۱۰۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶ 25 January 2022

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در طول دو هفته اخیر اکثر واحدهای تولیدی لوازم خانگی لیست جدید قیمت‌های خود را به نمایندگی‌ها ابلاغ کردند که براساس آن قیمت لوازم خانگی سه تا ۱۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

تولیدکنندگان لوازم خانگی مدعی هستند در راستای اجرای مصوبه درج قیمت تولیدکننده بر روی محصولات، تغییرات قیمتی را اعمال و مجوز لازم را از سازمان حمایت دریافت کرده‌اند، ولی سازمان حمایت این موضوع را تایید نمی‌کند.

امروز نیز مفتح معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت اعلام کرده است که افزایش قیمت لوازم خانگی غیرقانونی است.

وی تصریح کرد: لوازم خانگی جزو کالاهای مشمول درج قیمت تولیدکننده است و مجوزی برای افزایش تولیدکننده دریافت نکرده‌اند. برهمین اساس اگر افزایش قیمتی اعمال شده باشد غیرقانونی و بدون مجوز است و ما آن را پیگیری خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۹
به هر حال مانند خودروسازان در بازاری بدون رقابت و کاملا انحصاری می توانند هر قیمت و کیفیتی را به مردم تحمیل کنند
آره دیگه وقتی ورود رقیب ممنوع بشه معلومه رقابت هم از بین میره و قیمتها میره بالا. میگن وقتی شهر شلوغ قورباغه هفت تیر کش میشه.
چرا نکنن؟ وقتی انحصار ایجاد میکنین و کل بازار رو دودستی تقدیمشون میکنین انتظار دارین چه اتفاقی بیفته؟
تولیدکنندگان لوازم خانگی مدعی هستند در راستای اجرای مصوبه درج قیمت تولیدکننده بر روی محصولات، تغییرات قیمتی را اعمال و مجوز لازم را از سازمان حمایت دریافت کرده‌اند، ولی سازمان حمایت این موضوع را تایید نمی‌کند.


اکنون بیابید پرتقال فروش را!!!!
ظاهرآ کشور بی صاحب شده
انقدر ک مسئولین پیگیری کردند و شرکتها گوش دادند مارو شرمنده خودشان کردند اخرین محصولی ک گرون شد و مسئولین پیگیری کردند و ارزون شد چی بود اسمش
زنده باد دزدان مردم
تولید کننده داخلی یا مونتاژ کننده قطعات خارجی؟
خدا کنه زودترتوافق انجام بشه تا بساط تولیدکنندگان نامرد فرصت طلب جمع بشه خدارو شکر یک سازمان چرت وپرت بنام حمایت از مصرف کننده هست که همیشه از تولید ککننده حمایت کرده خدایا نجات مون بده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار