بازدید 15077
۲

چه کسانی می‌توانند وام بدون ضامن بگیرند؟

شاغلان، بازنشستگان، مستمری‌بگیران دستگاه‌های اجرایی، اعم از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی و شرکت‌های بزرگ بخش خصوصی که از شعب بانک‌های ذی‌ربط حقوق پرداخت می‌کنند، در صورتی که در رتبه اعتباری A، B و C باشند، می‌توانند بدون ضامن تسهیلات دریافت کنند.
کد خبر: ۱۱۰۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸ 23 January 2022

به گزارش  تابناک به نقل از خبرآنلاین، معاون وزیر اقتصاد جزئیات پرداخت وام بدون ضامن را تشریح کرد و گفت: در مرحله اول شامل کارکنان و بازنشستگان و مستمری بگیران دستگاه‌های اجرایی، ‌شرکت‌های دولتی، نهادهای عمومی غیر دولتی و شرکت‌های بزرگ خصوصی را شامل می‌شود.

سید عباس حسینی در مورد جزئیات پرداخت وام خرد بدون ضامن اظهار داشت: پیرو جلسه‌ای که خدمت رئیس جمهور و نمایندگان ارشد بانکی داشتیم، با توجه به تاکید رئیس جمهور مبنی بر آسان‌سازی پرداخت تسهیلات به آحاد جامعه روز چهارشنبه با مدیران بانکی تابع وزارت اقتصاد جلسه داشتیم و محورهای جلسه با رئیس جمهور بررسی شد.

معاون وزیر اقتصاد اعلام کرد: در مرحله اول شرایط دریافت وام خرد برای شاغلان، بازنشستگان، مستمری‌بگیران دستگاه‌های اجرایی، اعم از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی و شرکت‌های بزرگ بخش خصوصی که از شعب بانک‌های ذی‌ربط حقوق پرداخت می‌کنند، در صورتی که در رتبه اعتباری A، B و C باشند، می‌توانند بدون ضامن تسهیلات دریافت کنند.

حسینی افزود: بخشنامه و مصوبات اجرایی شدن این موضوع در حال اجرا و ابلاغ است. مصوبات هیات مدیره‌ها اخذ شده، بر این اساس تسهیلات تا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بدون ضامن و با نامه کسر از حقوق (شخص وام گیرنده) و همچنین از ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن و با کسر از حقوق (شخص وام گیرنده) به همراه چک یا سفته حسب مورد (امکان پرداخت دارد) به بانک ارائه می‌دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲
بانک مسکن علیرغم اینکه سند خونه در رهن خودش است بازهم ضامن می خواد . اینو حلش کنید لطفا.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
در واقع بانک مسکن که صاحبخونه است ضامن می خاد
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی