بازدید 11980

جزئیات تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی در روز شنبه

اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات تعطیلی مدارس استان را در روز شنبه، ۲ بهمن ماه، تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۰۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۷ 22 January 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، بر این اساس به علت بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا، امروز شنبه، ۲ بهمن ماه، مدارس زیر تعطیل است:

کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح و بعد ظهر در خاروانا، صوفیان، کلیبر، عشایر کلیبر و خداآفرین، بخش سیه رود تعطیل خواهد بود.

مدارش استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی شیفت صبح در خداآفرین با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

تمامی مدارس شیفت صبح شهر جلفا با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح نظرکهریزی با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح هوراند تعطیل و در شهر هوراند، مدارس استثنائی و پیش دبستانی تعطیل و سایر دوره‌های تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

مدارس استثنائی، ویش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی شیفت صبح مرند تعطیل و مدارس دوره دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

مدارس استثنائی، پیش دبستانی، ابتدایی شهری و روستایی شیفت صبح شبستر تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، آموزش‌ها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد.

امتحانات داخلی لغو و به روزهای آتی موکول می‌شود.

کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح نواحی پنجگاه تبریز و تسوج با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح ورزقان تعطیل و در شهر مدارس استثنائی و پیش دبستانی تعطیل و سایر دوره های تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل