بازدید 63210

راهکار علم‌الهدی برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها

امام جمعه مشهد گفت: مسئولان فوتبال بیایند در ورزشگاه‌ها مکان‌هایی را مخصوص بانوان فراهم کنند که صیانت داشته باشند. زنان را باید صیات کرد چه مانعی دارد از ورزشگاه فوتبال را ببیند.
کد خبر: ۱۱۰۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷ 21 January 2022
 

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: مصداق اصلی در تقوای عملی ترک گناه است و در مسئه ترک گناه به عنوان یک مراقبت در هفته‌های گذشته بحث کردیم که انسان در عین مراقبت که گناه را ترک می‌کند اما گاهی خود را در دل گناه می‌بیند با اینکه در صدد هست که گناه نکند اما معصیت خدا را انجام می‌دهد لذا برای ترک گناه باید ایجاد ملکه تقوا کرد.

وی افزود: تقوا تا به ملکه در نیاید تضمینی در زندگی انسان ندارد اینکه با زور و مراقبت شدید گناه را ترک کنیم زندگی تقوایمان به سروسامان نمی‌رسد پس باید انسان ملکه تقوا داشته باشد تا گناه به زندگی او وارد نشود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: وقتی ملکه تقوا در انسان حاصل شد از گناه بدش می‌آید نه اینکه خود را به زور وادار کند که گناه نکند، حال گناه شهوت جنسی باشد، کلاهبرداری، قدرت نامشروع، دروغ، تهمت و غیبت در هر حال زبانش به دروغ نمی‌چرخد بنابراین سعی کنید تقوا به صورت ملکه در زندگی ایجاد شود و به گناه عادت نکنید.

وی خاطرنشان کرد: شما باید مدیریت کنید تقوا را، من و شما آدم هستیم تمام بشریت به قدرت اراده اش ارزش دارد و تفاوت دارد با دیگر موجودات، انسان  بسیاری از کارها را می‌تواند اراده کند و انجام بدهد و بسیاری را اراده کند و انجام ندهد، انسانی که اراده خود را از دست بدهد انسانیت خود را از دست داده است. منشاء تمام مفاسد در دل ماست و ما باید در دل مدیریت کنیم و بر دل مسلط شویم و نگذاریم هر خواسته ای وارد دل شود و دلمان هر چیزی بخواهد.

آیت‌الله علم‌الهدی اظهار داشت: امروز مقارن با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) است و این عیدسعید را تبریک می‌گویم، روز گذشته ۳۰دی ماه مصادف بود با سالروز شهادت جانگداز اسوه و الگوی غیرت مندی دینی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی نواب صفوی و یاران فداکارش در عرصه فدائیان اسلام(ره)، مرحوم نواب صفوی الگوی غیرت مندی دینی بود، مردی بود که از برابر هیچ گناه و مورد غضب خدا بی تفاوت نمی‌گذشت چه در حوزه سیاست چه در حوزه زندگی اجتماعی، هرگاه یک منکری را مشاهده می‌کرد با همه قدرت مقابل ان می ایستاد تا مرز نثار جان مبارزه می‌کرد با موارد غضب ذات مقدس پروردگار و در این مبارزه هم شجاعت داشت هم اخلاص و هم غیرت و از خودگذشتگی داشت.

وی افزود: یکی از ویژگی‌هایی که برای وجود مقدس امام عرضه می‌داریم این است که جانشان را در راه خدا بذل کرده‌اند آنجایی که در راه خدا به شما مصیبت وارد می‌شد مقاومت می‌کردید و مصیبت را تحمل می‌کردید و مسیر حق را ادامه می‌دادید و با ناحق مبارزه می‌کردید خدابیامرزد نواب صفوی را، آدم اگر از غیر معصوم این دو ویژگی را بخواهد رنگ و بویش را در انسانی مشاهده کند مرحوم نواب صفوی عنصرپاکی بود که با آن خفقان شدید و وضعیتی که در نظام طاغوتی و ستم شاه وجود داشت با کمال قدرت مقابله می‌کرد تا جایی که حتی بزرگترین خطرها را می‌پذیرفت برای اینکه یک قدم در راه خدا بردارد و یک نهی از منکر انجام بدهد.

امام جمعه مشهد مقدس تصریح کرد: این‌ها الگوی ما هستند اگر روز قیامت در مقابل خداوند قرار بگیریم این میزانی که شما شنیدید یک ترازو نیست اینجاست که ما بگوییم خدایا ما که علی (ع) نبودیم و امام معصوم بودیم ما که عرضه نداشتیم کنار سیدالشهدا و یارانش وفاداکاری کنیم بعد به ما نشان می‌دهند که شما امام و معصوم نبودید فردی عادی بودید اما مگر نواب صفوی و امثال آن آدم عادی نبودند که تمام عمرشان را مقابل نهی از منکر مقاومت کرد و جنگید و مبارزه کرد و هستی و جانش را داد شما چکار کردید؟ 

وی ادامه داد: این اسوه‌ها در آن میزان برای ما حج هستند و به ما نشان می‌دهند، ما به چشم خود انواع منکرات را دیدیم و بی تفاوت از کنارش رد شدیم و به هیچ وجه حاضر نشدیم به روی خود بیاوریم امروز که خوشبختانه نظام مقدس حکومتی ما اسلامی است متاسفانه در مظاهر اسلامی و دین مداری و حکمرانی دینی در زندگی اجتماعیمان مسئله داریم. این وضعیت بی‌حجابی در که در شهرها و بلاد و این اصرار یک عده عناصر نابهنجار بر بی‌عفتی زنان، کجای این موضوع با مبانی اسلامی ما سازوکار دارد؟

 

اینکه بیایند تمام شعائر دینی و مقدسات ما را مسخره کنند و ما هم تماشاچی باشیم و نگاه کنیم آیا درست است؟

علم‌الهدی بیان کرد: امروزی که نظام دینی داریم آیا باید مظاهر اجتماعی ما اینقدر مالامال از مفاسد منکرات و بی عفتی باشد این درست است؟ در مقابل ماهم بی تفاوت بایستیم و حرف هم میزنیم می‌گویند آقا نیروی انتظامی، دادگاه و دولت بروند جلویش را بگیرند قصه که دادگاه و نیروی انتظامی نیست؛ قصه باید مردمی باشد و باید این خانم بدحجاب و آدم ولنگار احساس کند مردم از او بدشان می‌آید و این اظهار نفرت و انزجار برای مردم یک تکلیف الهی در نهی از منکر است.

وی عنوان کرد: مردم باید مشکل را حل کردند نه نیروی انتظامی، مردم باید اظهار نفرت کنند، روز یکشنبه روز زن است  و تکلیفمان را هم در مبانی فکری و اعتقادی خود و هم در مورد عملیات و برنامه‌های رفتاری اجتماعی خودمان با مسئله اسلام و دین در خصوص زن باید تکلیفمان را روشن کنیم. اینکه یک عده پیدا شوند و با مسخره کردن امثال بنده در فضای مجازی و حرافی کردن و خرافات بافتن با ماموریت‌هایی که از خارج دارند بیایند تمام شعائر دینی و مقدسات ما را مسخره کنند و ما هم تماشاچی باشیم و نگاه کنیم آیا درست است؟

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: برادران و خواهران اسلام بر زن دارای اندیشه است، غیر از حلال و حرامی که در مورد زن دارد اسلام در دنیا مکتب خاصی در شخصیت زن دراد و نمودش صدیقه اطهر(س) است اسلام ضد زن و ضد آزادی زن نیست؛ اسلام ضد شخصیت زن و ضد جریان زن خوشگذرانی زن نیست. زن و مرد در تمام حقوق انسانی با هم مشترک هستند در تمام شئون انسانیت هیچ مردی بر هیچ زنی از دیدگاه اسلام امتیاز ندارد و از تمام حدود آزادی و رفاه اجتماعی همانطور که مرد برخوردار است و زن هم برخوردار باشد منتهی بی حجابی زن در عرصه‌های اجتماعی آزادی زن نیست بلکه آزادی مردها است.

 وی خاطرنشان کرد: اینکه یک زن در مقابل چشم‌های مردان ظهور پیدا کند و در رهگذر شهوترانی مردان زیبایی‌اش واقع شود این آزادی مردان است نه زنان، آزادی زن در این است که بتواند با یک صیانت خودش را حفظ کند و مورد تجاوز ستمکارانه یک مرد ولو در حد یک نگاه و تماشا هم قرار نگیرد این آزادی زن است نه اینکه آزادانه از او سوءاستفاده کنند بنابراین حجاب آزادی زنان است.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: زن دارای ساختار ویژه ای است هم از نظر عاطفی، احساسی، فکری، جسمانی بحث تفاوت زن و مرد تنها در مسئله جنسیت نیست، در بسیاری از کارها زن کارآمد است و مرد کارآمد نیست در بسیاری از عرصه‌ها زنان هنرمند هستند و از مرد هیچ هنری بر نمی‌آید اما یک ساختاری است که از نظر جسمی آسیب پذیر است و نیاز به صیانت دارد، زن باید صیانت شود و اگر صیانت شد؛ شخصیت، ارزش و عظمتش کاملا محفوظ می‌ماند و اگر صیانت نشد با همه عظمتی که دارد متاسفانه از بین خواهد رفت و مرود تجاوز قرار می‌گیرد ولو در حد یک نگاه و چشم چرانی،در اسلام آنجایی که در قرآن آیه حجاب آمده است هرکجا قرآن در حجاب زن دستور داده است عنوان کرده برای اینکه زن آسیب نبیند.

وی ادامه داد: در سوره مبارکه احزاب آیه ۵۹ دستور چادر خدا داده است و به پیغمبر فرموده است به زنانت، به دخترانت و زنان مومنین بگو چادر سر کنند؛ چرا که شناخته نشوند و مورد اذیت قرار نگیرند این حجاب برای صیانت است و گرنه کسی نگفته است زن ورزش نکند، زن تفریح و گردش نکند و از تمام حقوق و حدود اجتماعی که مردان برخوردارند زنان نیز برخوردارند و باید آزادانه ورزش و تفریح کنند اما نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسئولان نظام موظفند صیانت زنان را در عین خوشگذرانی و تفریح و ورزش کردن فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهارکرد: مراجع تقلید و مقام معظم رهبری فتوا دادند که دوچرخه سواری زن در ملا و منظر مردان حرام است، چرا که تبرج است و نباید زنان در حضور مردان در خیابان‌ها سوار دوچرخه شوند اما آیا زنان باید از دوچرخه سواری و اسب سواری محروم شوند؟ خیر زن باید بتواند استفاده کند و تنها باید صیانت شود و حفظ شود و در مکانی به دور از نگاه مردان بتواند دوچرخه سواری و اسب سواری و تفریح کند.

وی خاطرنشان کرد: از شهردار مشهد تشکر می‌کنم به خاطر دستوری که صادر کردند و برنامه‌ای که اجرا می‌شود در پارک‌های بالای ۵ هکتار مکان‌هایی برای ورزش و تفریح بانوان فراهم شود و زن‌ها بتوانند با کمال آزادی ورزش کنند اما در صیانت؛ در راستای شهوترانی و رهگذر غریزه جنسی و نگاه و چشم‌چرانی قرار نگیرند، عزیزان من میدان چمن فوتبال و بازی فوتبال جای هیجان است، شما مردان چقدر هیجان پیدا می‌کنید بعد بانوانی که به مراتب از نظر عاطفی و احساسی هیجانی تر هستند این هیجان را بروز و ظهورش را مراجع تقلید می‌گویند حرام است، صدای زن بلند شود و حرکات زن در مقام هیجان مردان را تحریک کند حرام است.

چه مانعی دارد زنان از ورزشگاه فوتبال را ببیند

علم‌الهدی بیان داشت: اینکه می‌گویند فیفا مجبور کرده است زنان باید تماشای بازی فوتبال شرکت کنند؛ شیطنت‌های افراد بی‌دین و ضدانقلاب خارج‌نشین است که فیفا را تحریک کردند وگرنه فیفا به این کارها کار نداشت، حال زنان از تماشای فوتبال محروم باشند و تنها به تلویزیون اکتفا کنند؟ این نظام، نظام اسلامی است و مسئولان فوتبال بیایند در ورزشگاه‌ها مکان‌هایی را مخصوص بانوان فراهم کنند که صیانت داشته باشند و از هیجان او یک مرد هوس‌ران و چشم‌چران سوءاستفاده نکند. زنان را باید صیانت کرد چه مانعی دارد از ورزشگاه فوتبال را ببیند اما باید از او صیانت شود.

وی عنوان کرد: دستگاهی که مسئول توسعه ورزش قهرمانی در کشور است مسئول ایجاد صیانت برای زنان در تماشای مستقیم فوتبال هست و باید انجام دهد. برادران و خواهران نیاییم با دین دشمنی کنیم این حرف هایی که در فضای مجازی حرف‌های بنده و امثال بنده را تحریف می‌کنند و پس و پیش می‌کنند و مسخره می‌کنند، ما که ترس و باکی نداریم و در راه دین فداکاری است، الگوی ما نواب صفوی است ما پای همه چی ایستاده‌ایم.

امام جمعه مشهد بیان کرد: شما غیرت دینیتان نباید اجازه بدهد که یک عده اراذل به حرام خدا حمله کنند و احکام دین و آیات قرآن را زیر پا بگذارند و حجاب را مسخره کنند و ما وظیفه داریم برای زنان تمام تفریحات و ورزش‌ها را فراهم کنیم با صیانت و حفاظت و در این نظام به وسیله عناصر متدین دولت و مجلس برنامه ریزی شود و خواهران و دختران ما با کمال صیانت از هرگونه جرایان غیردینی و غیرشرعی بتوانند از انواع ورزش‌ها و تفریحات لذت ببرند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴۹
حضور زنان در ورزشگاه می تواند فرصت باشد برای از بین بردن جو مخرب ورزشگاه ها. اگر این حضور بصورت خوانوادگی باشد. مانند بقیه جاها مثل تفرج گاه ها
ملوک الطوایفی.
من ندیدم دیگر وزیران و مدیران مملکتی در کار علوم دینی حتی نظر بدهند.
الله اکبر از این همه صداقت
احمدی نژاد و روحانی هم می خواستند همین کار را بکنند که شماها کفن پوش شدید، پس با آمدن افراد، احکام تفاوت می‌کنند ....
خب خدا رو شکر کوتاه اومدن. قبلا ها که میگفتن زن نباید مرد رو با شورت ورزشی ببینه اما الان حرفا خدا رو شکر داره عوض میشه
توجه دارید که ازوقتی دامادش رییس جمهورشده اینم معتدلتر شده ودیگه علم الهدی سابق نیست؟
اول قوانین دیه و ارث و ازدواج و شهادت و ... را بخوان بعد در مورد ارزش زن و برابری حقوق زن و مرد حرف بزن
در هیچ جای قرآن حجاب اجباری نشده
از استفاده از قرآن به نفع افکار خودتون دست بردارید ....
جووون. فقط دولت قبلی نباشه هرچی بود آزاده. هووورا تمام مشکلاتو حل کردیم
ما باید نسبت به تمام زنان عالم غیر از عده ای قلیل در ایران و زنان تحت سلطه طالبان ابراز نفرت کنیم ؟
چرا ؟
چرا مردان کل عالم با بی حجابی زنان مشکل ندارند و فقط شماها گیر و گرفتار زنان هستید ؟
ایشان قانونگذار هستند،سیستم برديد به قاجاریه
به مردا یاد بدیم که چشمشونو درویش کنن یعنی چی که یه مرد دربرابر یه زن اینقدر ضعف از خودش نشون بده زشت ه به خدا
چقدر شما ها خوبید که به فکر ما هستید .
فقط این تیکه اش : اینکه می‌گویند فیفا مجبور کرده است زنان باید تماشای بازی فوتبال شرکت کنند؛ شیطنت‌های افراد بی‌دین و ضدانقلاب خارج‌نشین است که فیفا را تحریک کردند وگرنه فیفا به این کارها کار نداشت ...
اصلا اینها کلا جوک تشریف دارن !! ایشون در فیفا بوده و میدونه فیفا کاری به این کارها نداره !!!!!!!!
واقعا این متن طولانی از علم الهدی را کدام بیکاری می خواند؟ یعنی چه کسی عمرش را برای چنین دروگوهرهایی هدر می دهد
از نظر جناب علم الهدی مردان ایران انقدر وحشی و بی جنبه و بی کنترل هستند که زنان را باید پوشاند و از دسترس دور کرد که از تعرض و تجاوز در امان باشند
جناب علم الهدی : مردان کشورهای مسلمان دیگر که حجاب اجباری ندارند چکار می کنند ؟
صبح تا شب به زنان حمله می کنند بیا برای حمله کردن نقشه می کشند ؟
فکر نمی کنید این طرز فکر خیلی فجیع است ؟
ما تنها کشور مسلمان جهان هستیم و حجاب زنها مظهر اسلام است !
در قرآن برای دزدی و رباخواری و ریاکاری و راحت خواری و حرام خواری ایه نازل شده و مجازات تعیین شده
ولی در خصوص حجاب مطلقا اجباری نیست و مجازات هم نیست بلکه حجاب به زنان مومن و همسران پیامبر توصیه شده نه اجبار
اونوقت احکامی که خدا وند به آنها تاکید داشته را رها کرده ایم و دزدی و رباخواری از در و دیوار مملکت بالا می ره
چسبیده ایم به حجاب که هیچ تاکیدی به آن نشده
چرا ؟
چون زدن توی سر زنان اسونه ولی درگیر شدن با دزدان قدرتمند خطرناکه
زمانی که روحانی رئیس جمهور بود اجرای کنسرت و رفتن زنان به ورزشگاه خط قرمز علم الهدی بود حالا که دامادش رئیس شده اشکالی ندارد
آقای علم الهدی ...گفتن این حرفها بیشتر به نفع خارجی ها و دشمن هست ....می توان در سکوت کار خود را کرد ....این حرفها برای کشور هزینه دارد .....
اقای علم الهدا خسته نشدی از اینهمه خطبه خواندنی که واقعا جوان ها را انقدر از مکتب اهل بیت و اسلام دور میکنه چهل سال هست انقلاب شده ایا جمعیت شرکت کننده در نماز جمعه سال به سال کمتر نشده ؟ چه دلیلی میتونه داشته باشه .نتیجه گیری میشه که اساسا راه را اشتباه میروید .الان مشکل کشور حضور زنان در ورزشگاه هست.؟
کاش حاج آقا برای اختلاس ها دزدی ها بی عدالتی ها و رانت رانت بازی ۶ا هم همینقدر حساس و خدای بودن ماندیدم یه بار حلج آقا از ابن موضوع ها حرف بزنه
صیانت از بانوان حرف درستی است اما ایشون بفرمایند که زنان در مدت ای دو ساعت دیدن فوتبال چه گناهی را مرتکب میشوند
فقط فکر مردم مونده پیش زنان که با ححابن یا بی حجاب در مورد گرونی هم بگین یه ماه نشده برنج دوبرابر شد حاجی شما نمیدنین شما درزمان دیگه ای زندگی میکنین یا تاحالا نگرفتین که انصافا تاحالا خرید کردن میدونی باماهی سه تومن نمیشه سر کرد.... فکر مردم باشین نه فکر حجاب شکم گرسنه باشه هر کاری میکنه ....
زن باید بچه بزاید،خانه داری کند و مطیع فرمان شوهرش باشد،زشت و ناپسند است که زن ورزش کند بویژه دوچرخه سواری،ورزش ز نان باعث می شود که هم مردان دچار لغزش و گناه شوند و هم خودشان،مرد نباید اجازه دهد زنش به تنهایی از خانه بیرون برود چون نامحرم به وی نگاه می کند ،پس غیرت مرد برای چیست،ورزش زنان فقط توطئه دشمنان اسلام بالاخص آمریکا،می باشد،مشکل دوچرخه سواری و موتور سواری زنان نیست،می خواهند زنان را وارد عرصه های دیگر کنند که این خطرناک است،مگر در صدر اسلام زنان ورزش می کردند؟
تماشا چیان در زمین فوتبال به تیم مقابل فحش و بدو بیرا نثار میکنند اگر میخواهید زنان هم در ورزشگاه باشند فقط با حضور همسرشان میسر است با این ترتیب مردان هم بد و بیرا هم نمیدهند
گیرم ردیف صندلیها را جدا کردی با ازدحام خروجیها و خرابکاری پس از شوتبال چه میکنی؟
اصلًا ملّت گشنه را چه به این سرگرمی‌های زیادی؟
اینها همه در سنین کار، تولید و بازدهی اند؛ چرا و تا کی؟ برای شوتبال -که چندتا مفلنگ دنبال ۱ توپ سگدو میزنند- بهروری علمی و اقتصادی کشور معطّل ماند؟
کشوری که آموزش رایگان ندارد، غلط بیجا میکند برای ورزش اسراف بودجه میکند!
و السلام علیٰ مَن اتبع الهدیٰ
اخرشم به نتیجه رسدن چون مردها تحریک میشن زن در پستو بمونه
اگه راست میگید فکری به حال اقتصاد بکنید رانت و اختلاس هروزبدتراز دیروز است مهاجرت از کشور زیاد شده نخبگان از ایران رفتند چه کمکی کردید
برای حفظ انقلاب وجمهوری اسلامی..اقای ..علم الهدی لطفا صحبت نکند بهتر است.....جوانان متعصب انگیزه برای تهاجم به زنان پیدا می‌کنند...شهید بهشتی میگفت آقایان شما نگاه نکن
ایول علم هدی، آیه نازل و حدیت روایت شد و چراغ سبز چشمک زد. انشالله به زودی مسائلی که جزو زایل کننده های اسلام ایرانی بود تبدیل به فضایل خواهد شد و بانوان بالاخره به ورزشگاه ها وارد خواهند شد.
مملکت قانون داردمتاسفانه یک عده بااین وضعیت خراب معشیتی مردم اظهاراتی رابیان میکنندکه قابل درک نیست بعدهمین آقایان میفرمایندچراطرفداران حکومت ریزش داردکه نطقهایی میکنیدکه هرروزریزش بیشترمیشودلطفاشماهاجلوی زبانتان رابگیریدحداقل طرفداران حکومت بیشترفاصله نگیرنداضافه که نمیشوندبیشترازاین هم کم نشوند...
هنوز توی دنیا نیستید. سرتون رو از توی کتاب های ۱۴۰۰ سال پیش بیرون بیاورید و اطرافتان را نگاه کنید. روش شما انتقال زنان از یک سلول به سلول دیگر است.
خوب خدا رو شکر یکی دیگه از مشکلات مملکت هم حل شد.
بنظراین پیشنهادبسیارمنطقی میآیدچون بسیاری ازدوستداران
ورزش فوتبال زمانیکه تیم محبوبشان گل میزندویامیخوردچنان
هیجان زده میشوندکه دست بهرکارماجراجویانه ای میزنند همچون شکستن شیشه های اتوبوسها ویاناهنجاریهای دیگرچه بهترکه خانمها درمکانهای خاصی که مخصوص خودشان تعین
میشودمستقرشونداین نظری عقلانی است بدون توجه به اینکه ازطرف چه کسی ابرازشود کمااینکه نورچشمی هاهم که احیاناًجهت مشاهده مسابقه ای به ورزشگاه میرونددرمحل خاص خودشان مینشینند
یکی نیست بگه آخه زن که از بعضی جهات زنها از مردها سرآمد هستند چه نیازی به صیانت توسط مردها دارند .چرا فکر میکنید همه چیز را شما باید برای مردم دیکته کنید. چرا فکر میکنید مردم قدرت تصمیم گیری برای خودشون را ندارند.
این آقا از وقتی یادم هست نشسته فقط درباره خانمها فتوا میده
منطقی وعرف پسند ودین پسند
تقوی تان را دیدیم .بودجه های میلیاردی بدون شفافیت و بدون مالیات برای خودی ها ....
حاج آقا به خدا هیچ اتفاقی به خانمها نمی افته اگر بیان‌ورزشگاه،فقط این فکر اشتباه ومنفی هست که باعث میشود دختران این سرزمین از ورزشگاهها منع بشود ،وقتی همه که با خانوادشون میان ورزشگاه ،همه چیز خودبه خود حل میشود،اگر فکر منفی اجازه بدهن
بسم رب الشهدا و الصدیقین انا لله وانا الیه راجعون بفضل الهی و توجهات ولیعصر روحی فدا اول سلامتی بعد ورزش سلامتی دو بعددارد اول سلامتی روح یعنی حجاب اسلامی دوم ورزش و سلامتی فرهنگ اسلامی و انقلابی درونزا سر لوحه یک ورزشکار مطیع الله است آن شا ئالله و من الله توفیق الهم اصلح علی کل فاسدآ من امور المسلمین والبشر
درود بر آیت الله علم الهدی ،علم دین معیارشناخت حق ازباطل،خداوند ایشان وامثال علمای عامل و مجاهد راحفظ کند
طرح های امثال علم الهدا و حوزه فقط دیوار و جداسازی و صیانت....!!!! اگه این طرح ها جواب داده بود بعد از 43 سال این وضعیت کشور نبود!!!!
این صیانت دیگه چه کوفتیه که در همه زمینه های زندگی ما دخالت دارد؟!!!!!!!!!!!!!!
خدا حفظتون کنه و ثابت قدم نگه دارتون باشه
به نظر من حضور بانوان و دق دقه حضور ایشان در ورزشگاه ها مشکلی از مشکلات کنونی جامعه که در صدر ان فقر هست بر طرف نمی کند
سوره مبارکه احزاب آیه ۵۹ میفرمایند برای اینکه شناخته شوند نه اینکه شناخته نشوند
پیشرفت بزرگی است به شرطی که نگویند دورتادور خانمها را باید پرده کشید.
از اختلاس و گرانی هم بگو...
غیرت دینی ما وقتی به جوش امد که بچه‌ها در سطل زباله دنبال روزی دیدیم .
شما چی ؟
سلام خدا وکیلی توی کشورهای غربی واقعا بااون وضع برهنگی ببیند کسی نگاه میکند اصلا برایشان عادی هستش واما کشور ما هرچی درباره حجاب سختگیری میکنید بدتر بدتر میشه به قول قدیمیا میگن هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که نمک بگندد
نظری که منتشر نشه وقت و هزینه تلف کردنه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی