بورسِ در حال احتضار، نیازمند اقدام فوری!

امروز ۳۰ دی ۱۴۰۰ تعدادی از فعالان بازار سرمایه به مجلس رفتند تا با برخی نمایندگان مجلس از جمله رئیس کمیسیون اقتصادی دیدار کنند. این متن توسط نیما میرزایی یکی از فعالان بازار سرمایه که در جلسه امروز حضور داشت نوشته شد.
کد خبر: ۱۱۰۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰ 20 January 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز ۳۰ دی ۱۴۰۰ تعدادی از فعالان بازار سرمایه به مجلس رفتند تا با برخی نمایندگان مجلس از جمله رئیس کمیسیون اقتصادی دیدار کنند. این متن توسط نیما میرزایی یکی از فعالان بازار سرمایه که در جلسه امروز حضور داشت نوشته شد. وی دو خواسته مهم خود از مجلس را این گونه اعلام کرد.

نیما میرزایی | نقدینگی به صورت مداوم در حال خروج از بورس و حرکت به سمت بازارهای بدون ریسک می باشد.

انواع نرخ های بهره بین ۲۰ تا ۲۵ درصدی اجازه رشد به بورس حتی در سهام ارزنده و سود ساز را نمی دهد. کنترل و کاهش نرخ های بهره از مسیر شورای پول و اعتبار نیازمند اقدام فوری است که با توجه به ترکیب اعضا آن شورا امکان این مهم توسط مجلس وجود دارد. بورسِ در حال احتضار، امروز نیازمند اقدام فوری و موثر است! فلذا سقف ۲۰ درصدی نرخ بهره بین بانکی برای سال آتی را در اولین فرصت ممکن در سال جاری اجرایی کنید.

مشکل جدی دیگر که برخورد با آن در حوزه کاری سازمان می باشد، تخلفات روی تابلوی معاملات و دستکاری و رنج زدن ها می باشد که روند معاملات روزانه را بهم میریزد و لازم است نهاد ناظر با دقت و قاطعیت بیشتری جلوی اینگونه تخلفات را بصورت عاجل بگیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی