در جلسه مجلس با فعالان بورسی چه گذشت؟

امروز ۳۰ دی ۱۴۰۰ جلسه فعالان بازار سرمایه با مجلسی‌ها و پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شد. در این جلسه چه گذشت؟
کد خبر: ۱۱۰۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶ 20 January 2022

به گزارش بورس تابناک، امروز ۳۰ دی ۱۴۰۰ جلسه فعالان بازار سرمایه با مجلسی‌ها و پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شد. در این مجلس چه گذشت؟

پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی چه گفت؟

در کمیسیون اقتصادی مجلس تنها ۱۶ ماده برای پیش‌نویس قانون بازار سرمایه رونمایی شده است! برنامه ششم اقتصادی کشور یکسال تمدید خواهد شد و سال آینده برنامه هفتم تدوین و از سال ۱۴۰۲ اجرا آن شروع می شود.

در بازار سرمایه جای یک پژوهشکده خالیست و خلا جدی دیده می‌شود.

کشور را نمی توان با ادبیات غیر علمی اداره کنیم.

امروز که به روستاها هم می‌روم حتی افراد مسن در خصوص سهم‌ها از من سوال می‌کنند. ۱۰ سال قبل از این خبرها نبود. بازار بسیار توسعه پیدا کرده است. همه ارکان نظام پای کار آماده‌‌اند تا بتوانیم در بازار سرمایه تصمیم‌گیری کنیم

برای خروج بازار از وضعیت خاص کنونی باید مواضع علمی و تخصص باشد. بحث قیمت‌گذاری دستوری منطق ندارد بارها گفته‌ایم. ذی نفع بازار سرمایه ۹۰ درصد افراد جامعه است. سهام عدالت متعلق به محروم‌ترین مردم کشور است. خود دولت متضرر اصلی کاهش قیمت سهام است.

علیزاده نماینده مجلس و عضو شورای عالی بورس چه گفت؟

۱۶ ماده برای پیش‌نویس اصلاحیه قانون بازار سرمایه در کمیسیون اقتصادی مجلس رونمایی شد. این متن برای نظرخواهی به کانون‌ها ارسال شده است. پیش‌نویسی که برای مجازات‌ها منتشر شده در کمیته بازار سرمایه کمیسیون مطرح نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی