بازدید 7537
۲
عضو هیأت رئیسه مجلس تشریح کرد

آخرین وضعیت لایحه رتبه بندی معلمان

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه شورای نگهبان به لایحه رتبه بندی معلمان ایرادات اساسی نگرفته، گفت: ما سریعاً ایرادات شورای نگهبان به این لایحه را برطرف و به شورای نگهبان ارسال می کنیم تا تبدیل به قانون و آماده اجرا شود.
کد خبر: ۱۱۰۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ 19 January 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: شورای نگهبان چند ابهام نسبت به لایحه رتبه‌بندی معلمان گرفته است.

وی افزود: مجلس هفته آینده به سرعت به این موضوع ورود می‌کند تا ایرادات شورای نگهبان به لایحه رتبه‌بندی معلمان برطرف شود.

سلیمی با بیان اینکه شورای نگهبان به لایحه رتبه بندی معلمان ایرادات اساسی نگرفته و صرفا چند ابهام به آن وارد شده است، گفت: تاکید مجلس شورای اسلامی بر این است که لایحه رتبه‌بندی معلمان هر چه سریعتر تبدیل به قانون و اجرایی شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: ما سریعاً ایرادات شورای نگهبان به این لایحه را برطرف و به شورای نگهبان ارسال می کنیم تا تبدیل به قانون و آماده اجرا شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
۲۲ بهمن نزدیکه، انتخاباتها و راهپیماییهایکی یکی میان از زیر چتر این رتبه بندی رد میشن میرن و .....
رتبه بندی و افزایش حقوق باید بطور یکسان برای تمامی کارکنان دولت انجام گیرد مگر بقیه کارکنان دولت که به اندازه یا کمتر از آموزش وپروش حقوق می گیرند مشکل معیشتی ندارند. این رویه اشتباهی که هر دستگاهی جداگانه برای افزایش حقوق و مطالبات کارکنان اقدام می کند. یک فرمول و روش را در پیش بگیرند و برای همه یکسان عمل کنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل