بازدید 5102

بارندگی در سومین روز متوالی مدارس خاش را تعطیل کرد

مدیر آموزش و پرورش خاش سیستان و بلوچستان گفت: بارش باران برای سومین روز متوالی تمامی مدارس این شهرستان تعطیل و آموزش‌ها به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و برنامه شاد خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۹۹۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸ 19 January 2022

به گزارش «تابناک»، محمد نور هاشمزهی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:امتحانات نهایی هماهنگ استانی در شاخه فنی و حرفه ای نظام سالی واحدی و امتحانات داخلی مدارس به صورت حضوری برگزار می شود.

شهردار خاش هم بیان کرد: بارش سنگین دیروز سبب آبگرفتگی معابر این شهر شده و خسارت‌های زیادی به زیرساخت‌های شهری وارد آمده است.

مهدی شهنوازی افزود: در بارش امروز آب فراوانی نیز وارد منازل مردم شده و همکاران ما از حوالی ساعت ۱۶ عصر دیروز تاکنون مشغول تخلیه آب از معابر و منازل مردم هستند.

وی اظهار داشت: متاسفانه در گذشته به اصول شیب بندی و مهندسی معابر توجه کافی نشده و هم اینک با کمترین بارش معابر دچار آبگرفتگی می شوند.

شهردار خاش ادامه داد: برخی رودخانه ها مانند پنج انگشت هم به دنبال وقوع بارش دیروز سیلابی شدند.

وی گفت: برخی منازل خشت و گلی در بافت های فرسوده و حاشیه شهر خاش نیز دچار خسارت شده اند که در این رابطه به ساکنان این‌گونه منازل توصیه می کنیم به مکان‌های ایمن بروند.

بخشدار مرکزی خاش هم گفت: بارش شدید باران در مناطق مختلف این بخش مانند شهر اسماعیل آباد و روستاهای عباس آباد، اکبرآباد، شوگه، تلگزی، ناصری، بیت آباد، نصرت آباد، ناصرآباد، حوزه دشت آبخوان و کارواندر گزارش شده و در برخی نقاط بسیاری از سدها و بندهای خاکی با جاری شدن سیلاب رودخانه ها آبگیری شده اند.

عیدمحمد قلندرزهی با اشاره به تداوم بارش ها به ساکنان روستایی در منازل خشت و گلی و نا ایمن توصیه کرد؛ به مکان های امن پناه ببرند.

جمشید هاشمزهی فرماندار تفتان هم گفت: بارندگی امروز در تفتان و روستاهای اطراف آن و شهر نوک آباد و بخش‌های تابعه سبب سیلابی شدن رودخانه ها و آبگرفتگی شدید معابر و وارد شدن خسارت به منازل مردم شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار