بازدید 4436

اعمال محدودیت تردد به دلیل کولاک در جاده‌ها اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: به دلیل کولاکی بودن اکثر محور‌های کوهستانی استان اردبیل در تردد خودرو‌های فاقد تجهیزات ایمنی محدودیت اعمال شده است.
کد خبر: ۱۰۹۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱ 18 January 2022
به گزارش تابناک، کلیم الله وثوقی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: به رغم اتمام بارش از صبح امروز کولاک شدید موجب بسته شدن دوباره راه‌های روستایی باز شده گردید به طوری که هم اکنون تلاش راهداران برای بازگشایی راه بیش از ۳۰۰ روستا در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: در گردنه صائین، اسالم و کجل سرچم تردد هرچند ادامه دارد، اما روند آن کند است و ما از رانندگان خواسته ایم تا زنجیر چرخ و سایر امکانات زمستانی را با خود به همراه داشته باشند تا گرفتار برف و کولاک نشوند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در مورد ادامه فعالیت راهداران در این شرایط سخت کولاکی گفت: در چهار روز اخیر ۴۳۰ نفر نیروی راهداری به صورت شیفت شبانه روزی در تلاش هستند تا هیچ راه اصلی و فرعی مسدود نشود و در کنار آن به صورت مستمر عملیات بازگشایی در حال انجام است.

وثوقی افزود: در این چند روز یک هزار راه روستایی به صورت مرتب بازگشایی و براثر کولاک و برف دوباره بسته شده که این جریان نشان از تلاش و همت راهدارانی است که از اولین ساعات صبح برفروبی و نمک پاشی را انجام داده و با تجهیزات و امکانات موجود سعی دارند تا در خدمت هموطنان خود باشند.

وی همچنین به مسدود شدن آزادراه زنجان – قزوین اشاره و تصریح کرد: به همین خاطر دیروز و امروز اتوبوس‌های محور اردبیل – سرچم از مسیر اردبیل به شمال مسافران را جابجا کرده و به تسهیل سفر کمک کرده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل