سقوط آزاد ارزش پالایش یکم

صندوق پالایش یکم، امروز در سومین روز هفته منفی به پایان رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۲.۳۲ درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل ۶۷ هزار و ۸۶۰ ریال معامله شد، دارایکم نیز با کاهش ۳.۰۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۰ هزار و ۴۹۳ تومان معامله شد.
کد خبر: ۱۰۹۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴ 18 January 2022

به گزارش بورس تابناک، در معاملات روز سه‌شنبه، ۲۸ دی ۱۴۰۰، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۳۰ هزار و ۵۴۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۷۵ هزار و ۹۳۱ واحد رسید. در پایان معاملات امروز نماد‌های بورس شپنا و شتران و شبندر در جدول پرتراکنش‌ترین بودند.
سهامدارانی که بعد از یک سال از فروش هنوز این صندوق را نگهداری کرده اند، الان زیان ۳۲ درصدی را متحمل شده‌اند.
نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با کاهش ۱.۸۶ درصدی و نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا) با ۴.۴۳ درصد افت و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با ۳.۰۱ درصد کاهش و پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با ۲.۸۴ درصد کاهش امروز را به پایان رساندند.


ارزش پالایشی یکم ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰

امروز سه شنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۲.۳۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۷۸۶ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۳۹۳ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۱.۹۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۸۱۳ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

سقوط آزاد ارزش پالایش یکم| گرفتاری خریداران پالایش یکم در ضرر ۳۲ درصدی
 
 

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۳۰.۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۰ هزار و ۴۹۳ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون ۹۸ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۲.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملات ۱۰ هزار و ۴۹۶ تومان معامله شد.

سقوط آزاد ارزش پالایش یکم| گرفتاری خریداران پالایش یکم در ضرر ۳۲ درصدی
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار