بازدید 8071
۳
عباس‌زاده:

همه چیز برای رسیدن به توافق خوب آماده است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که شرایط برای رسیدن به یک توافق خوب آماده است، گفت: ما زیر بار توافق بد نمی‌رویم، علائم هم نشان می‌دهد که طرف مقابل از هدف تحمیل توافق بد ناامید شده است و خوشبختانه در میدان جمهوری اسلامی ایران بازی می‌کند.
کد خبر: ۱۰۹۹۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴ 17 January 2022

به گزارش تابناک، محمود عباس‌زاده مشکینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مذاکرات وین اظهار کرد: مذاکرات روی ریل خود افتاده و اکنون بر روی پرانتزها بحث و بررسی می‌کنند، پرانتزها بدان معناست که طرفین در چه زمانی چه کاری انجام دهند.

وی توضیح داد: شیوه غربی‌ها این است که فشار آورده و با اعمال فشار بیشتر یک قدم رو به جلو حرکت کنند اما دست جمهوری اسلامی ایران در این دوره پر است، ما از تحریم‌ها عبور کرده و یاد گرفته‌ایم که چطور با تحریم‌ها کشور را براساس ظرفیت داخلی اداره کنیم.

عباس‌زاده با تاکید بر این‌که دست مذاکره‌کنندگان پر و پشت آنها گرم است، تصریح کرد: مذاکرات به خوبی و براساس مطالبات قانونی و عادلانه ما پیش می‌رود، ما عهدشکنی و بی‌توجهی به تعهدات نداشتیم و سوء سابقه‌ای در پرونده‌مان نداریم. مقاومت جمهوری اسلامی در مذاکرات و قدرت ایران ما را به توافق خوب می‌رساند همه چیز برای توافق در وین آماده است اما طرف مقابل می‌خواست به ما توافق بد را تحمیل کند که این خط قرمز ماست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما زیر بار توافق بد نمی‌رویم، علائم هم نشان می‌دهد که طرف مقابل از هدف تحمیل توافق بد و یک طرفه به جمهوری اسلامی ایران ناامید شده و خوشبختانه در میدان ایران بازی می‌کند. همه چیز برای رسیدن به توافق خوب آماده است مشروط بر این‌که طرف مقابل حسن نیت و جدیت داشته باشد.

عباس زاده مشکینی در پایان گفت: شرط ما لغو تحریم‌هاست و برای آن هم مذاکره می‌کنیم و موضوع دیگری را نمی‌پذیریم، چون ما در چارچوب پادمان فعالیت‌های هسته‌ای را انجام می‌دهیم این طرف مقابل است که به دنبال محدودیت‌ها است، مذاکرات برای رفع تحریم‌هاست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۳
ببینم مگه توافق جدید فرقی با برجام دارد؟ برجام که به قول عزیزان بدرد بخور نبود و حرام و ... ببینم این چه مزایای بیشتری دارد که مباح شده ....؟
یعنی این از برجام خیلی بهتر است؟؟
آخه ملت بدبخت شدند

فقط توافقی باشه که برحام بعدی نداشته باشه
باشه بابا شما همه چیز فهم و آخر هوش اگر برجام هم توسط شما انجام می شد بهترین توافق بود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار