بازدید 10849

خرید سرور HP

اگر شما کاربران عزیز به دنبال خرید تجهیزات جانبی و به‌خصوص سرور برای شغل خود هستید، بهتر است در این مقاله با ما همراه شوید.
کد خبر: ۱۰۹۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴ 16 January 2022

امروزه با رشد دنیای تکنولوژی، شرکت و سازمان­ ها همگی به استفاده از شبکه روی آورده ­اند، پس بالطبع باید به خرید تجهیزات جانبی آن نیز بپردازند. پس چه ‌بهتر که ابتدا اطلاعات خوبی را در این زمینه به دست آورند و سپس برای خرید سروری عالی اقدام نمایند. چراکه انتخاب سروری خوب در رشد کسب‌وکار اثری مستقیم و ویژه خواهد داشت. پس اگر شما کاربران عزیز به دنبال خرید تجهیزات جانبی و به‌خصوص سرور برای شغل خود هستید، بهتر است در این مقاله با ما همراه شوید.

شرایط خرید سرور مناسب

ابتدا به تعریفی از سرور می­پردازیم، سرور از کلمه Server به معنی ارائه دادن و خدمت کردن گرفته شده است؛ و سرور به کلاینت سرویس می‌دهد. سرور دستگاه یا برنامه کامپیوتری است،که برای برنامه ­های دیگر کامپیوتری و کاربرانش که کلاینت نام دارد، سرویس و دیتا ارسال می­کند. سرور به معنای این است که روی شبکه، درخواست‌ها را قبول کرده و پاسخ می­دهد. سرورها به مدیریت کردن منابع شبکه می­پردازند. مثلاً می‌توان سرور را برای دسترسی به شبکه و کنترل دسترسی ­ها، ارسال و دریافت ایمیل و یا هاست وب‌سایت، راه ­اندازی کرد. انواع مختلفی از سرورها در برندهای مختلف و با قابلیت­ و کاربردهای متنوع وجود دارد، که ابتدا باید نسبت به آن­ها آگاهی­ های لازم را کسب نمود.

بسیاری از کاربران محترم که درخواست خرید سرور را دارند، معمولا اطلاعات چندانی درباره سخت­ افزار موردنیاز خود را ندارند. بنابراین در جمع­آوری و خرید سخت­ افزارهای موردنیاز سرور دچار کلافگی شده و نمی­دانند چه کاری را باید انجام دهند. که در این زمینه بسیاری از کارشناسان بعد از درخواست می توانند سرور را کانفینگ کرده؛ ایمن­ سازی نموده تا شما بتوانید از حداکثر منابع و قدرت سرورتان استفاده کنید.

خرید سرور HP

جدیدترین سرورهای HP همان آخرین نسل ساخته‌شده سرور بوده که توسط شرکت HPE معرفی شده است. هم‌اکنون آخرین نسل سرور اچ پی، G10 Plus نام دارد. که نسل ده آن در سال 2017 معرفی شد و در سال 2020 بانام G10 Plus پس از ارتقا و بهینه ­سازی برخی از مدل ­ها وارد بازار شد. سروهای اچ پی در هر اندازه و مقیاسی که باشند می­توانند نیاز کاربران را به‌راحتی جواب بدهند. ازجمله ویژگی­ های این سرور، می­توان به طراحی فوق ­العاده، قابل تست بودن، منطبق با نیاز مشتری و مدیریت آسان اشاره کرد.

برای خرید سرور HP با توجه به نسل و مدل­ های مختلفی که در بازار وجود دارد، باید هزینه­ های متفاوتی را پرداخت نمود و باید در این زمینه به نکاتی همچون بررسی کردن نیاز شرکت و سازمان مربوطه، داشتن بودجه مناسب، مشخص کردن فضای قرارگیری سرور توجه نمود.

سرور نسل 10 چیست؟

سرور نسل 10 دارای مدل ­های فراوانی است، که هر شرکت و سازمان بسته به نیاز و مقدار بودجه خود یکی از آن‌ها را انتخاب می­کند. سرور نسل 10 با پشتیبانی و چند دهه سابقه و تجربه متخصصین این حوزه وارد بازار شده و توانسته اجرای فناوری ­های محاسباتی و تجاری جدید را سرعت دهد و از استانداردهای لازم برخوردار است. به همین جهت بسیاری به خرید سرور نسل 10 روی آورده ­اند.

سرور نسل 10 مزایای زیادی ازجمله امنیت بالا، انعطاف ­پذیری و کارایی زیاد، استفاده از سخت­ افزارهای جدید و بهینه، مصرف برق کمتر، طراحی متنوع، کاهش زمان تأخیر در انتقال بلوک­ های ذخیره­ سازی بزرگ و افزایش سرعت در کارها را داراست و افرادی که در فکر ارتقای کاری سازمان و شرکت خود هستند. مطمئناً این نوع سرور انتخاب اول آنان خواهد بود.

خرید سرور HP

برخی از قابلیت­ های سرور HP نسل 10 که باعث نوآوری شده را در ادامه ذکر خواهیم کرد:

تضمین بوت نشدن فریمور در معرض خطر، تشخیص تهدید فریمور و بازیابی خودکار، اعتبارسنجی فریمور، استفاده از حافظه­ های پایدار، امکان پیکربندی منابع سرور به­ صورت پویا و استفاده از قابلیت­ بالا برای ذخیره‌کردن بارهای کاری بالا.

خرید مطمئن و عالی هارد سرور HP

بعد از پردازنده و رم سرور، هارد سرور یکی از اساسی­ترین قطعات برای پردازش و ذخیره­ سازی داده­ ها می­باشد. سرعت و کارایی سیستم به‌طور مستقیم وابسته به هارد است. که این امر باعث شده در شبکه از اهمیت بالایی برخوردار باشند. هاردها در انواع و شکل­ های مختلفی طراحی و عرضه می­شوند، که در زمان خرید هارد سرور HP باید به نحوه اتصال آن­ها، ظرفیت ذخیره­سازی، نرخ انتقال و بسیاری از موارد دیگر توجه نمود تا بتوان انتخاب درستی در این زمینه داشت.

قیمت هارد سرور به تولیدکننده، ظرفیت، نوع هارد سرور متفاوت خواهد بود. هارد در اندازه و مقیاس­ های مختلفی روانه بازار شده و برای بالا بردن بازدهی و امنیت، از قطعه ­ای به نام ریدر کنترلر در آن­ها استفاده می‌شود.

هرکدام از انواع هارد مشخصه­ های مختلفی داشته؛ که بر اساس تکنولوژی به‌کاررفته در آن­ها متناسب استفاده در دستگاه ­های مختلف خواهند بود.

خرید سرور HP

برای خرید سرور اچ پی باید به نکاتی مهمی توجه نمود، ازجمله: بهتر است قبل از خرید با چند سایت و چند مشاور عالی مشورت نمایید تا در زمان خرید بتوانید سروری عالی را با قیمت مناسب و مشخصه ­های فوق­ العاده خریداری نمایید. سروری را تهیه کنید که علاوه بر رفع نیاز شما بتوان آن را توسعه داد و نیز دارای قابلیت­ های زیادی باشد. و قطعاتی را بخرید که بتوان راحت آن­ها را در بازار پیدا کرد تا اگر مشکلی ایجاد شد به‌راحتی بتوان آن را رفع کرد. باید از شرکت ­های معتبر محصول را خریداری نمایید و توجه داشته باشید که محصول دارای گارانتی حداقل دو ساله باشد.

کلام آخر

سایت استوک با ما، سایتی معتبر و قابل‌توجه که شما عزیزان می­توانید با مراجعه به سایت آن از تمامی محصولاتش دیدن فرمایید و پس از مشاوره رایگان و آنلاین با کارشناسان حرفه ­ای این مجموعه، با آگاهی کامل دست به خریدی مناسب و شایسته بزنید.

این فروشگاه عالی در زمینه فروش انواع لپ­تاپ، مادربرد، مانیتور، انواع رم و بسیاری از محصولات جانبی در رابطه با دنیای مدرن و پیشرفته لپ‌تاپ و کامپیوتر فعالیت دارد. و به دلیل کیفیت محصولات و مشاوره منحصربه‌فرد به مشتریان توانسته به جایگاه خوبی در بین دیگر فروشندگان برسد و رضایت صد درصدی مشتریان را جلب نماید و بر طرفدارانش بیفزاید. به‌جز مراجعه آنلاین به سایت، شما عزیزانی که مایل به خرید هستید می­توانید با شماره ­های این مجموعه تماس حاصل نمایید و بعد از مشاوره، خریدی مطمئن و شایسته را تجربه کنید.

www.stockbama.com

تهران میدان رسالت خیابان هنگام پلاک 962 ساختمان رویالی واحد 6 طبقه 2اطلاعات تماس:

02191001372داخلی 102 |  09212757611

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی