بازدید 11347
آیا انتخابات تکواندو تکرار می‌شود؟

وزیر ورزش حکم ریاست شنا و بوکس را داد، حکم ساعی را نداد!

اهالی ورزش منتظر تصمیم حمید سجادی برای صدور حکم هادی ساعی هستند که در انتخاباتی فشرده و رقابتی، محمدرضا پولادگر معاون فعلی وزارت ورزش را شکست داد. به نظر می رسد اشتباهاتی در شمارش آرا و انتخاب فرد پیروز در مجمع انتخابات تکواندو ، مانع از صدور حکم ساعی شده است.
کد خبر: ۱۰۹۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹ 16 January 2022

وزیر ورزش و جوانان در مراسمی احکام ریاست ۴ ساله حسین ثوری و محسن رضوانی را اعطا کرد اما همچنان از صدور حکم ریاست هادی ساعی در فدراسیون تکواندو خبری نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، مراسم اعطای احکام ریاست حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس و محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا و شیرجه و واترپولو با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

وزیر ورزش حکم ریاست شنا و بوکس را داد، حکم ساعی را نداد!

در این مراسم وزیر ورزش و جوانان حکم ریاست ۴ ساله ثوری و رضوانی را اعطا کرد. انتخابات فدراسیون بوکس روز ۱۸ دی‌ماه و انتخابات شنا، شیرجه و واترپلو نیز روز ۲۰ دی‌ماه برگزار شده بود.

حالا اهالی ورزش منتظر تصمیم حمید سجادی برای صدور حکم هادی ساعی هستند که در انتخاباتی فشرده و رقابتی، محمدرضا پولادگر معاون فعلی وزارت ورزش را شکست داد. به نظر می رسد اشتباهاتی در شمارش آرا و انتخاب فرد پیروز در مجمع انتخابات تکواندو ، مانع از صدور حکم ساعی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس