بازدید 8008
۳

فوت یک بی‌خانمان در پی آتش سوزی اتوبوس اسقاطی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر خبر داد: در پی وقوع یک حادثه آتش سوزی در بلوار خیلج فارس ملایر، یک نفر جان باخت.
کد خبر: ۱۰۹۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ 14 January 2022

 

به گزارش تابناک، محمودرضا ملکی در گفت و گو با ایسنا اظهار داشت: صبح روز گذشته در پی تماس تلفنی مبنی بر آتش گرفتن یک اتوبوس اسقاطی واقع در بلوار خلیج فارس و حد فاصل کوچه کارخانه یخ، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱ و ۲ سازمان آتش نشانی ملایر به محل اعزام شدند.

ملکی افزود: با حضور آتش نشانان، حریق این اتوبوس مهار و از سرایت آتش به اطراف جلوگیری شد اما متاسفانه این حادثه با یک فوتی همراه بود.

وی تصریح کرد: با توجه به وجود یک قوطی حلب ۱۷ کیلویی روغن در محل حادثه، احتمالا فرد فوت شده برای گرم کردن خود اقدام به روشن کردن آتش در اتوبوس اسقاطی کرده و آتش سوزی رخ داده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر بیان کرد: به گفته شاهدان محل، فرد فوت شده بی خانمان بوده و در آن محل رفت و آمد داشته است.

ملکی با تاکید بر اینکه هنوز هویت متوفی شناسایی نشده است، گفت: پرونده قضایی برای این حادثه تشکیل شده و مراجع قضایی به دنبال پیدا کردن هویت فرد فوت شده هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
ای چرخ فلک ، دوندگی ما را کشت .
بر درگه خلق ، بندگی ما را کشت .
یک منکر و این همه گناه واجب .
ای مرگ بیا ، که زندگی ما را کشت .
مسجد هم فقط برای عزاداری و صلوات فرستادنه
این همه مسجد توی محله های مختلف شهرها هست این سر زمستونی اجازه بدید بی خانمان ها شب ها اونجا استراحت کنند. همه شون که معتاد نیستند. این بنده خدا شاید بشه گفت از در به دری راحت شد. روحش در آرامش
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار