بازدید 9135
۲

آمار تکان‌دهنده از مرگ و میر ناشی از تصادفات در ایران

رییس پلیس راهور با بیان اینکه سومین عامل مرگ و میر در جهان تصادفات است، گفت: در ایران نیز به ازای هر نفر فوتی در اثر تصادف که در هر ساعت نزدیک به ۲ نفر است، ۲۰ تا ۲۵ نفر مجروح داریم.
کد خبر: ۱۰۹۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱ 12 January 2022

به گزارش تابناک، سردار هادیانفر با بیان اینکه سومین عامل مرگ و میر در جهان تصادفات است، گفت: امروزه در بعضی از ماه ها کمتر یا برخی ماه ها بیشتر به طور متوسط ۳۵ تا۶۰ نفر فوتی در اثر تصادف داریم که به ازای هر نفرفوتی که در هر ساعت نزدیک به ۲ نفر است، ۲۰ تا ۲۵ نفر مجروح داریم.

وی یادآور شد: امروز علیرغم اینکه در سال ۹۸ شاهد کاهش چشمگیر فوتی ها در تصادفات بودیم و در ۹۹ شاخص ۱۱ و نیم درصدی کاهش جانباخته داشتیم ولی امروز در سال ۱۴۰۰ با توجه به رشد ۱۲ درصدی میزان افزایش تردد، حدود ۱۱ هزار و ۱۴۷ نفر جانباخته و ۲۶۱ هزار مجروح و معلول داشتیم؛ معضل جدی که بارها مقام معظم رهبری هم تذکر دادند و تاکید کردند که همه دستگاه های مسوول نقش خود را ایفا کنند تا تصادفات به حداقل برسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲
ماشین های بی کیفیت ایرانی امار تصادفات و فوتی ها را بالا می برد و حمایت از تولید ماشین داخلی که باعث کشته شدن بیشتر مردم می شود جنایت در حق مردم مظلوم ایران است و مسئولینی که کما کان از مافیای خودرو حمایت می کنند در این جنایت سهیم هستند
تابناك عزيز
عكسهاي تبليغي در اين صفحه ، حاوي تصاوير خانمهايي است كه بخش زيادي از موهايشان پيداست و زيبنده سايتي مثل تابناك كه پايبند موازين شرع و انقلاب و راه شهداست ، نيست. متشكرم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر