بازدید 4809

پولادگر تکرار انتخابات فدراسیون تکواندو را رد نکرد

کد خبر: ۱۰۹۸۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶ 11 January 2022

پولادگر که حالا معاون وزیر ورزش شده و به عنوان رئیس در مجمع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی شرکت می‌کند، در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات فدراسیون تکواندو تجدید خواهد شد یا خیر؟ تصریح کرد: هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

به گزارش تابناک ورزشی، پولادگر درباره تعویق انتخابات چند فدراسیون و اینکه گفته می‌شود رد صلاحیت گزینه‌های وزارت ورزش دلیل این مسئله بوده است، عنوان کرد: نه، اینطور نیست و تاریخ‌های این چند فدراسیون نیز البته به جز فدراسیون تیراندازی اعلام شده است.

وی در واکنش به شائبه مهندسی شدن انتخابات و تغییر زمان انتخابات فدراسیون‌ها مختلف گفت: مطرح شدن این مسائل کم‌لطفی است. من دلیل خاصی نمی‌دانم که الان بخواهم اعلام کنم، ولی خب شرایط برگزاری مجمع وجود نداشت و یک تاریخ جدید اعلام شد. اگر انتخابات در پروسه‌ای قرار می‌گیرد که غیر معلوم بود و فاصله زیادی ایجاد می‌شد، آن یک شرایط دیگر بود، ولی الان یک تغییر تاریخ انجام شده است. به همین دلیل شائبه‌ای نیست و ان‌شاءالله که انتخابات‌ها برگزار می‌شوند.

وی در پایان در مورد فدراسیون وزنه‌برداری و بازنشسته شدن رئیس این فدراسیون افزود: ان‌شاءالله تصمیمات در آینده گرفته خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار