بازدید 19168

پیش‌بینی بارندگی در تهران طی ۵ روز آینده

اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی تهران را طی ۵ روز آینده تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۹۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲ 09 January 2022


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ۵ روز آینده وضعیت جوی استان تهران، آسمانی صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود.

از امروز (۱۹ دی‌) تا بعدازظهر سه‌شنبه (۲۱ دی‌) در مناطق پرتردد شهری غبارآلود پیش‌بینی ‌می‌شود.

از دوشنبه (۲۰ دی) تا صبح سه‌شنبه (۲۱ دی‌) با بروز ناپایداری جوی افزایش ابرناکی و در برخی مناطق به‌ویژه بخش‌های غربی و شمال غربی گاهی بارش پراکنده مورد انتظار است.

از بعدازظهر سه‌شنبه (۲۱دی‌) و طی روز چهارشنبه (۲۲دی‌) در سطح استان گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در بخش‌های جنوبی و غربی در بعضی ساعات با وزش باد شدید همراه خواهد بود.

از اواخر وقت چهارشنبه (۲۲دی‌) تا روز پنجشنبه (۲۳دی‌) با افزایش پایداری جو در مناطق پرتردد شهری غبار محلی مورد انتظار است و از بعدازظهر پنجشنبه (۲۳ دی‌) با فعالیت سامانه بارشی افزایش ابرناکی گاهی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با بیشینه دمای ۱۰- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

آسمان تهران فردا (۲۰ دی) نیمه ابری به‌تدریج ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و سه‌شنبه (۲۱ دی) نیمه ابری به‌تدریج کاهش ابر و غبارآلود و در بعدازظهر وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل