بازدید 8092
معاون کتائب حزب الله عراق:

حاج قاسم و ابومهدی جان خود را در راه اسلام فدا کردند

معاون فرهنگی کتائب حزب‌الله عراق گفت: شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان جان خود را در راه عزت دین و کرامت سرزمین‌های اسلامی فدا کردند.
کد خبر: ۱۰۹۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۳ 07 January 2022
به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، شیخ مسلم الدراجی روز پنجشنبه در مراسمی که به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس جانشین فرمانده حشد الشعبی عراق در قم برگزار شد با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در باره مقابله با ظلم و استکبار گفت: ما با الهام از آیات قرآن به استقامت و پایداری و مقابله با مستکبرین و دشمنان اسلام و کسانی که قصد دارند امت را به ذلت بکشانند و آنان را به تسلیم وادارند، ادامه می‌دهیم. دشمنان همچنین قصد دارند با استفاده از ابزار‌های مختلف در ارتش، اقتصاد، سیاست، جامعه و رسانه و دیگر زمینه‌ها هویت دینی امت را مسخ کنند.

بار‌ها شاهد طرح‌های زیادی بوده ایم که دشمنان و در صدر آن‌ها آمریکای مستکبر و صهیونیسم می‌کوشند با کمک مزدوران خود از جمله برخی حکام عرب برای عادی سازی روابط و سپردن مقدرات مسلمانان به دست کفار و مستکران، این طرح‌ها را به مرحله اجرا درآورند.

وی تاکید کرد که شرایط کنونی به ویژه در عراق بیداری تمامی مسلمانان را می‌طلبد، زیرا عراق در این جنگ نخستین کشور هدف است و علت نیز آن طور که همه می‌دانیم، این است که عراق مهد تشیع و خاستگاه حکومت عدل الهی به شمار می‌رود که هدفش پرکردن زمین از قسط و عدل با نور قائم آل محمد (ص) است.

الدراجی گفت: کوتاه نیامدن در برابر خواست دشمن، باعث شد تا دشمن استراتژی خود را تغییر دهد. از این رو می‌کوشد افرادی را که مجاهدت‌های فراوانی برای بقای کرامت امت و تثبیت دین اسلام در خاک عراق انجام دادند مانند این دو شهید بزرگوار، به حاشیه براند.

وی خواستار انتقام و پیگیری قضایی پرونده ترور شهیدان حاج قاسم و ابومهدی محاکمه عاملان این ترور شد.

به گزارش ایرنا، ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ پهپاد‌های رژیم تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد ماشین حامل سردار سلیمانی را به دستور ترامپ رییس جمهوری آمریکا مورد هدف قرار دادند.

در این حادثه تلخ تروریستی سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، شهیدان سردار سرتیپ پاسدار حسین پورجعفری (جعفری نیا)، سرهنگ پاسدار شهرود مظفری نیا، سرگرد پاسدار هادی طارمی و سروان پاسدار وحید زمانی نیا همراهان ایرانی سردار و جمال جعفر محمد علی آل إبراهیم مشهور به ابومهدی المهندس جانشین فرمانده حشدالشعبی عراق، سامر عبدالله، داماد شهید عماد مغنیه، محمد رضا جابری، مسوول تشریفات الحشد الشعبی، حسن عبدالهادی، محمد الشیبانی، حیدر علی و محمدرضا کاظم از نیرو‌های حشدالشعبی عراق مبارزان و مدافعان حرم و محور مقاومت به شهادت رسیدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار