بازدید 19592
۹

آخرین آمار کرونا در ایران تا شانزدهم دی/ تزریق نوبت اول واکسن از ۶۰ میلیون دوز گذشت

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۲۱ میلیون و ۸۲۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۲۰۹ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۹۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ 06 January 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۰ میلیون و ۲۱ هزار و ۴۳۰ دوز اول و ۵۲ میلیون و ۴۱۶ هزار و ۳۹۰ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۹ میلیون و ۳۸۹ هزار و ۴۲۴ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۲۱ میلیون و ۸۲۷ هزار و ۲۴۴ دوز واکسن در ایران که ۴۰۷ هزار و ۸۶۸ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، هزار و ۵۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۲۶۹ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۴۶ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۴ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۱ هزار و ۸۰۲ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و ۴۷ هزار و ۵۲۸ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۲۲۰۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۲ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۳۳۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۹ درصد؛ وضعیتی شبیه میانگین جهانی نرخ مرگ این بیماری.

 

 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
همانطور که در تاریخ ثبت شده مثلا در سال بیست وپس از اشغال ایران قحطی آمد و خیلی‌ها مردند و یا در فلان تاریخ مردم ایران در اثر بی کفایتی بعضیها به فلان مصیبت دچار شده اند قطعا جریان این بیماری و شیوه برخورد مسئولین با آن و خسارتی که مردم متحمل شدند در تاریخ ثبت خواهد شد و فراموش نمیشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
امیدواریم که در تاریخ ثبت شود که رییس جمهور کشور در آن زمان حسن روحانی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
خیر عزیزم. آمار قابل مقایسه با قحطی انگلیسی ساز 1320 نیست. همچنین موج کامنت نویسان منفی باف هم چیز جدیدی است که آن زمان نبود. انشالله که مزد بگیر نیستی عزیزم
فوتی های دیروز Worldometers
آمریکا 1800
آلمان 430
70 درصد مردم این دو کشور واکسن زدن
خدا رو شکر که بعضی واکسن ها در ایران ممنوع شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
اگر با حلوا حلوا کردن دهنت شیرین می‌شود خوب ادامه بده!؟ ولی مشکل تو وامثال تو این است که این همه بدبختی را که تمام این سالها به مردم تحمیل کرده اید به هر شکل ممکن می خواهید توجیه کنید!! شما در این قضیه با جان مردم بازی کردید وسبب مرگ خیلی‌ها شدید و خیلی از خانواده‌ها از هم پاشیده شد.حالا هم خدا را شکر میکنی که واکسن وارد نکردید! +خدا خودش به داد شماها برسد و از این وضعی که در آن گرفتار آمده اید نجاتتان دهد!! که هیچ چیز بدتر از آن نیست که انسان آزادگیش را از دست بدهد و خود را بنده زر کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
اینایی که منفی دادن بیان جواب بدن
افزایش ابتلا به سویه اومیکرون در کشورهای اطراف بويژه هندوستان را جدی بگیرید.
اومیکرون خودش تلفات و خسارات زیادی نسبت به قبل به ما تحمیل نمی کند. اما اگر با تمهبدات مناسب ( رعایت پروتوکل ٬ واکسیناسیون و بستن مرزها) دوره خیزش تا فروکش موج مربوطه باندازه کافی کوتاه نشود( کمتر از یک ماه) ٬ میتواند به بروز جهش دختر وحشتناک اومیکرون کمک کند. البته چنین اتفاقی در کشور های پر جمعیت تر مثل هندوستان و بعد از آن پاکستان محتمل تر است.
نکته دیگر آن که بنظر می رسد اپیدمی ( و ایضا ایندمی و پاندمی) اومیکرون ضمن آن که خطر بروز جهش مرگبار تر از درون آن را داراست٬ باعث آمادگی بیشتر سامانه ایمنی بدن ها برای مقابله با همان جهش احتمالی مرگبارتر مزبور هم می گردد. پس تا آنجا که این هیپوتز درست باشد و میزان مرگ و میر و تلفات انسانی کم و کوتاه مدت باشد باید از ابتلا به آن نهراسید. (تکرار می شود) اما از مانا شدن زیاد آن در جمعیت زیاد و مدت طولانی تر باید ترسید.
خداروشکر که رهبری و رییسی واکسن فایزر و مدرنا وارد نکردن به درد نمیخوردن برکت از اونا بهتره
بیچاره کشور های زیر سلطه امریکا که فایزر زدن و به این وضعیت دچار شدن
یه خسته نباشید عرض کنیم به کادر زحمت کش درمان و مردم عزیزی که صبورانه پروتکلها را رعایت می کنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار