بازدید 16232

نماینده مجلس: روحانی مقصر «اتوبوس‌خوابی» است

نماینده نیشابور در مجلس گفت: پدیده اتوبوس‌خوابی مربوط به امروز و دیروز نیست و ثمره تورم ۴۰ درصدی دولت آقای روحانی است.
کد خبر: ۱۰۹۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲ 06 January 2022

به گزارش تابناک به نقل از فارس،‌ احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضاسازی‌های روز‌های اخیر درباره پدیده اتوبوس‌خوابی عده‌ای از شهروندان گفت: جای تأسف است در کشوری با این همه منابع عده‌ای از شهروندان ما با مشکل تأمین مسکن مواجه باشند و ما شاهد پدیده‌ای به اسم اتوبوس‌خوابی باشیم.

 وی افزود: پدیده اتوبوس‌خوابی مربوط به امروز و دیروز و دو سه ماه پیش نیست بلکه حدود یک‌سال است که این پدیده اتفاق می‌افتد، اما طی روز‌های اخیر به آن پرداخته شده است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پدیده اتوبوس‌خوابی ثمره تورم ۴۰ درصدی در دوران آقای روحانی است که به اندازه‌ای قیمت خرید و اجاره بهای مسکن را بالا برد که تعدادی از شهروندان قادر به تأمین یک سرپناه برای خود نیستند.

ارکانی خاطرنشان کرد: دولت آقای روحانی نسبت به تأمین مسکن برای اقشار متوسط و ضعیف بی‌توجه بود و حتی برنامه و پروژه دولت قبلی خود تحت عنوان پروژه مسکن مهر را هم ادامه نداد و در عمل اعتقادی به آن نشان نمی‌داد.

وی افزود: جهش قیمت مسکن در سال‌های قبل به اندازه‌ای بود که امروز نه تنها خرید بلکه اجاره مسکن هم برای مردم بسیار دشوار شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۵
این رسم شده که هر بلایی سر ما بیاد بندازیم گردن دیگری، باشه اونا بد اونا نادان شماکه میفهید بیاید درست کنید
سعور هم خوب چیزیه. حیف اون حقوقی که از بیت‌المال می گیری. من که راضی نیستم.
گرانی بنزین و تظاهرات قزاقستان . سیل سیستان و بلوچستان و هرمزگان رئیس نشدن داماد زاکانیو... همش تقصیر روحانیست .
مقصر نمایندگان بی درد هستند
خب شما که دوساله نماینده هستید وزمان روحانی هم نماینده بودید،بفرماییدچه غلطی کرده اید ؟!صبح تا شب کارتون شده بگید تقصیر روحانی بود ! اصلا تما مش تقصیر روحانی، مگه شما نمی‌گفتید با مدیریت انقلابی وجهادی در عرض چند ماه مشکلات حل میشه ! خب الان که از صدر تا ذیل یکدست شدید دیگه چه بهانه ایی دارید؟
پارچه خوار انقلابی
این نماینده محترم اشتباه می کند. این معضل اتوبوس خوابی از دوران پهلوی به ارث رسیده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
:))
چرا نمیگین بذل و بخشش میلیارد دلاری تو کشورای دیگه؟
روحانی هم یکی مثل بقیتون فرقی با هم ندارین
شب دراز است و قلندر بیدار
شما هم با سنگهایی که به دولت روحاتی می خورد ببینیم چه می کنید؟ البته شما به خودتان که سنگ نمی زنید میماند بقیه سنگها
در طول تاریخ میخانیم هر مسافری در مانده به مسجد برا عبادت و استراحت رفته در جنگ هم ‌‌تمام مسجد پر ازبسیجی بود در مراسم اعتکاف نیز همچنین. و بعلاوه تنخواه مساجد پول اب و برق و‌گار را مردم میدهندد از همه مهمتر اسن که مساجد ارث پدی حضرات متکیر نیست خانه خداست و به همه تعلق دارد. درهای مساحد را برا تهی دستان و مستضعفان بخاطر خدا باز کنید ....
برو مسخره کردی خودتو
به فکر روزی باش که بتونی تورم رو کنترل کنی
زنگ تفریح اول خورد ولی شما هنوز هم میگید تقصیر شیفت صبح هست
نه فقط اتوبوس خوابي بلکه بسياري از بدبختي هاي جهان در چند سال اخير به ترامپ احمق و حسن روحاني ما ربط دارد. وقتي مسکن مهر مزخرف شد و قوطي کبريت. و روحاني افتخار کرد به نساختن حتي يک مسکن نتيجه همين مي شود
تاسف انگیز تر از حال و روز اینروزهای نمایندگان مجلس خودشان هستند که از روی بیکاری و نداشتن علم و تخصص در هیچ کاری برای نشان دادن خود به هر چیزی دست می اندازند و نهایتاً مشکلات و کمبودها را به گردن روحانی میاندازند ! عجبا
چنابان حضرات روحانی را ول کنید بفرمایید در این نزدیک به یکسال با حقوقهای سرسام آورتان و دریافت انواع و اقسام خودرو و امکانات و خانه و غیره شما چه گلی به سر این ملت زدید ؟
واقعا؟
خوبه قبلا آمریکای جنایتکار و اسرائیل پلید مقصر همه چیز بودند. اکنون دولت روحانی مقصر همه خرابکاری هاست.
پول هایی که به جای آبادانی ایران در عراق سوریه یمن لبنان و غیره خرج می شود چرا؟ واقعا چرا ؟ آیا پاسخگویی هست ؟ چرا چرا چرا ؟؟؟؟؟
:)))))))))
مردم منتظرمحاکمه روحانی هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
شما از طرف خودت حرف بزن.
همه دنیا مجلس دارند ما هم داریم ....
تقصیر خاتمی هم هست!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
شما جوان هستید یادتون نمیاد. همش تقصیر شاه هست!
روحانی چرا مقصره؟تمام این بذبختیها تقصیر رژیم پهلویه.مگه فراموش کردین؟
تا 8 هر چه اتفاق بيافته مال 8 سال قبله و اين چرخه ادامه داره تا ظهور حضرت ولي عصر (عج) ادامه داره
ارکانی خاطرنشان کرد: دولت آقای روحانی نسبت به تأمین مسکن برای اقشار متوسط و ضعیف بی‌توجه بود و حتی برنامه و پروژه دولت قبلی خود تحت عنوان پروژه مسکن مهر را هم ادامه نداد و در عمل اعتقادی به آن نشان نمی‌داد.) ادروغ که حناق نیست ؟!! پروژه مسکن مهری که فقط سی درصد ان در دوره احمدنژاد با هشتصد میلیاردی که در اختیار داشت و اغلب در بدترین محلهای ممکن ساخته شده بود در دوره روحانی با انهمه تحریم و خزانه خالی و ... تمام شد مسکن ملی راه اندازی شد انهمه امکانات به روستاها از گاز تا ارتباطات اینترنتی داده شد ارز 4200 تومانی برای غذا و دارو در اوج تحریمها گذاشته شد تمامی موسسات مالی غیر قانونی که سرمایه های مردم را بباد میدادند بسته شد و پولهای مردم را از خزانه پرداخت انوقت تو حرف مفت میزنی ...!!!
باد هم میاد مقصر روحانی است. آخه یکی نیست به اینها بگه شما که با 4 درصد رای رفتید مقصر نیستید؟؟
خشک سالی هم مقصر روانی هستووووووو
شما لطف کنید درستش کنید
روحانی مرده رفته آون موقع ها خودت کجا بودی؟ خداوند همه را شفا دهد
لعنت بر دروغگو
آقای نماینده تشکر می کنم،هواتو دارم!
نماینده بی سواد.
و انتخاب کننده کم سواد
هرچه سرما آید حق مان است.
شما خودتون مگه موقع روحانی با شعار اینکه همه چیز رو درست میکنیم و روحانی رو آدم میکنیم نیومدید؟! جز شعار تقصیر روحانی هست و روحانی باید محاکمه شود چیزی از شما نشنیدیم!!
تا دو دهه می گفتند مشکلات به جا مانده از نظام طاغوت( که منظورشون اعتبار پول ملی کشور اعتبار پاسپورت بهترین خطوط هوایی دنیا روابط دوستانه در منطقه پیشرفت اقتصادی و رفاه مردم در آن زمان بود) بعد شد مشکلات به جا مانده از جنگ حالا هم می گویند مشکلات به جا مانده از دولت روحاین و بقیه !!!!!! کلا کارشون شده پر کردن جیب ها و پاس دادن مشکلات به زمان ساسانیان پس عرضه و هنر شما به جز پر کردن جیب خودان چیست؟ و مگر به جز رییس انتصابی دولت هیچ کسی اختیار و قدرت ندارد؟؟؟؟ حتی در واردات لوزام خانگی و واردات واکسن و حتی نام گذاری خیابان ها دخالت می کنند بعد دولت بی اختیار فرمایشی را مقصر معرفی می کنند آن هم دولت هایی که شورای انتصابی احراز صلاحیتش کرده است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار