بازدید 6373
۱

رها سازی ۲۰ خوردو گرفتار در برف و کولاک در چالدران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از رهاسازی ۲۰ خوردو گرفتار در برف و کولاک به استعداد ۶۰ نفر در محور گردنه قوری گل چالدران توسط تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲ 05 January 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، امیر جعفرزاده در پی بارش برف در محورها گفت: در طی تماس های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان،۱۴ دی ماه مبنی برقیچی نمودن تریلی در کیلومتر ۱۰ محور چالدران _ خوی که منجر به انسداد محور مزبور ودر نهایت گرفتار شدن ۲۰ دستگاه خودرو انجامید. بعد از دریافت خبر از مرکز کنترل وهماهنگی عملیات امداد ونجات eoc هلال احمر استان و با هدف رها سازی خودروها وامداد رسانی به سرنشینان خودروهای گرفتار شده پایگاه امدادو نجات جاده ای جمعیت هلال احمر شهرستان چالدران به محل حادثه اعزام شدند.

وی در تشریح این امداد رسانی گفت: تیم عملیاتی پایگاه امداد ونجات بین شهری جمعیت هلال احمر در محور مزبور پس از طی مسیر در این عملیات ۱۶ خوردو را رهاسازی و ۴ دستگاه خودرو را با بستن زنجیر چرخ رها سازی، در مجموع به استعداد ۶۰ نفر را امداد رسانی کردند. این عملیات تا ساعت ۱۶ به طول انجامید.

امیر جعفرزداه افزود: از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه نیز مجددا عملیات امداد رسانی به خوردوهای گرفتار شده در کولاک در محور مزبور توسط عوامل امدادی هلال احمر شهرستان چالدران همچنان تداوم دارد و تعداد ۲ نفر از سرنشینان خودروهای گرفتار در برف و کولاک در محل پایگاه امداد و نجات جاده ای قره چی بلاغ جمعیت هلال احمر شهرستان اسکان داده شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رهاسازی!
یعنی ولشون کردن؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست