بازدید 13922
۳
گزارش

چک برگشت خورد، تبلیغات استقلال هوا رفت

وقتی به استقلال تذکر داده شد که حواس‌تان را جمع کنید و با کسانی که حکم قضایی علیه‌شان گرفته شده فعالیت نکنید، گفتند «اینها پاک‌دست و مشاور عالی ما هستند.» حالا آثار پاک‌دستی آقایان را باید دید.
کد خبر: ۱۰۹۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ 04 January 2022

طبق قرارداد منعقد شده میان مدیران استقلال و سازمان لیگ، باشگاه استقلال در مجموع بازی‌های باقی‌مانده خانگی خود (غیر از داربی پایتخت که باشگاه استقلال اعلام کرد سهم سازمان لیگ پرداخت شده است) باید مبلغ ۴۰ میلیارد تومان به سازمان لیگ پرداخت کند. 

به گزارش تابناک ورزشی، یکی از چک‌هایی که باشگاه استقلال به سازمان لیگ داده بود، برگشت خورده و سهم سازمان لیگ در چهار مسابقه هم پرداخت نشده است.
با این حساب باشگاه استقلال به جز ۳ میلیارد تومانی که روز اول به سازمان لیگ پرداخته، هیچ پرداختی دیگری به سازمان لیگ نداشته است.

چک برگشت خورد، تبلیغات استقلال هوا رفت

حسین آل‌اسحاق، به عنوان مسئول حقوقی سازمان لیگ در این رابطه به ایران ورزشی گفت: «طبق قراردادی که برای تبلیغات محیطی بین سازمان لیگ و باشگاه استقلال منعقد شده است، در صورتی که سهم سازمان لیگ از تبلیغات محیطی هر بازی تا ۲۴ ساعت بعد از هر بازی پرداخت نشود، قرارداد خود به خود فسخ می‌شود و سازمان لیگ می‌تواند کارگزار تبلیغات محیطی خودش را انتخاب کند.»

آل‌اسحاق در همین رابطه تأکید کرد: «دوستان استقلالی به تجربه‌های همکاری دوستان با کارگزاران توجهی نکردند. به آنها گفته بودند که کارگزاران معمولاً پول‌ها را نمی‌پردازند. بعید می‌دانم استقلال حتی از کارگزارش تضمین‌های لازم را هم گرفته باشد. 
به همین دلیل قرارداد فسخ می‌شود و ما کارگزار دیگری را جایگزین خواهیم کرد. باشگاه استقلال هم باید تبعات کارش را بپذیرد. چون وقتی به آنها تذکر داده شد که حواس‌تان را جمع کنید و با کسانی که حکم قضایی علیه‌شان گرفته شده فعالیت نکنید، گفتند «اینها پاک‌دست و مشاور عالی ما هستند.» حالا آثار پاک‌دستی آقایان را باید دید. باشگاه استقلال در واکنش به هشدارهای ما چه کرد؟ ایجاد التهاب کردند و حالا آثارش را می‌‎بینند که چک‌های‌شان برگشت خورده و ۱۲ میلیارد تومان سهم سازمان لیگ را هم نداده‌اند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
سومدیریت درباشگاه استقلال تمامی نداره
چرا باید به سازمان لیگ پول بدن؟؟؟؟؟؟
فردا فرهاد مجیدی استعفا می ده. حالا چرا پنالتی های استقلال رو نمی گیرن.خخخخخخخخخخخخخ
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار