بازدید 6922
۲
نماینده اهواز:

آبگرفتگی قصه پرغصه استان‌های جنوبی است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه دولت به استان‌های جنوبی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شد.
کد خبر: ۱۰۹۷۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷ 04 January 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مجتبی یوسفی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت شهید سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی مبدع مکتب سلیمانی بود و نشان داد که چطور می‌توان با مردم همراه و مهربان بود. با وجود اینکه دو سال از شهادت ایشان می‌گذرد همچنان داغ سردار دل‌ها تازه است و این امر نشان می‌دهد هر کس که در کنار آرمان‌های واقعی انقلاب و نظام باشد مردم او را دوست خواهند داشت. همچنین سالروز درگذشت علامه مصباح یزدی را نیز تسلیت می‌گویم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث آبگرفتگی قصه پرغصه استان‌های جنوبی است. خوزستان، بوشهر، بندرعباس و سیستان و بلوچستان همواره با این مشکل روبرو بوده و انتظار می‌رود در دولت آقای رئیسی اقدامات عاجلی در بودجه سال ۱۴۰۱ صورت گیرد.

وی در ادامه تأکید کرد: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در بودجه سال آتی باید به نحوی باشد که به اقشار آسیب‌پذیر،‌ مستضعفان و بازنشستگان فشار بیشتری وارد نکند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
این همه پول و بودجه هر سال می گیرن بازم تا ی بارون میاد سیل راه میفته پس این پولا کجا میره
سلام من کارشناس مکانیک هستم و طرح رفع مشکل اب رو داشتم به هر جا هم مراجه کردم بی فایده بود اداره اب و فاضلاب مرکزی کیانپارس بالای ۳۰ بار مراجعه کردم حتی به اتاق مدیر عامل ما رو راه ندادن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار