بازدید 121705

جدیدترین مدل‌های شومیز برای بهار و تابستان ۲۰۲۲

کد خبر: ۱۰۹۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹ 04 January 2022

کلمه ای برگرفته از دیار مد و فشن، فرانسه. chemise در زبان فرانسوی به معنی تیشرت است. بالاپوشی زنانه که شبیه سایر لباس های زنانه از تنوع طرح و رنگ بر خوردار است. شومیز در اصل لباسی مردانه بود، لباسی جلو باز با دکمه یا زیپ. شومیز ها بعدا به لباس زنانه تبدیل شدند، لباسی با همان الگوی اولیه، جلو باز به همراه دکمه.

اگر کلمه شومیز را به همان زبان فرانسوی در اینترنت جست و جو کنید با طیف گسترده ای از لباس ها و ژاکت های زنانه مواجه می شوید، اما نتیجه جست و جوی فارسی شومیز تنها لباس های ساده جلو باز هستند. ابتدا شومیز ها که قیمت ارزان تری داشتند را به عنوان لباس اول می پوشند که عموما از جنس نخ هست و برای گرفتن تعرق بدن و جلوگیری از کثیف شدن لباس اصلی از آن استفاده می کردند.

جدیدترین مدل های شومیز برای بهار و تابستان 2022

تفاوت میان شومیز و تونیک

مانند سویشرت و ژاکت که دو لباس متفاوت و مجزا هستند و ما هر دو را یکسان می دانیم یا شبیه هودی و دورس، شومیز و تونیک هم تفاوت هایی دارند که نباید با هم اشتباه گرفته شوند. به عنوان مثال تونیک ها بلند تر از شومیز ها هستند. شومیز قدی تا کمر و بالای باسن دارد در نتیجه زیباتر است که شومیز را با دامنی کوتاه ست کنید اما تونیک عموما قد بلند تری دارد و تا بالای زانو و زیر باسن هستند، پس بهتر است آن را با شلوار هماهنگ کنید. تونیک ها فیت بدن هستند اما شومیز ها کمی آزاد تر و گشاد تر هستند و می توانند شما را زیباتر نشان دهند.

شومیز ها هر چند در گذشته بعنوان لباس راحتی مورد استفاده قرار می گرفتند اما امروزه از مهمانی های رسمی تا دورهمی ها، گردش یا جلسه ای کاری می توان از آن به زیبایی استفاده کرد و مطمئن بود که این انتخاب، بهترین ست لباس زنانه است. اگر راحتی به اندازه ی شیک بودن برایتان مهم است، شومیز می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

شومیز را چگونه استفاده کنیم؟

جدیدترین مدل های شومیز برای بهار و تابستان 2022

شومیز و مانتو

اینکه به همراه مانتو از شومیز استفاده کنیم، یکی از مدل های ترند این سال های اخیر بوده است. اما مهم است چه شومیزی را به همراه چه مانتویی انتخاب و ست کنید. به طور معمول می توان از شومیز زنانه ساده (https://www.banimode.com/670/women-shirts) و تک رنگ برای زیر اکثر مانتوها استفاده کرد اما اگر قصد دارید از مانتوی مجلسی و لاکچری استفاده کنید زیبا تر آن است که برای ست کردن به سراغ شومیز های حریر بروید تا هم مانتو شما زیبا تر دیده شود و هم شومیز شما را جذاب تر کند و در نهایت برای مانتوهای اسپرت هم بهتر است تا از شومیز های نخی استفاده کنید.

شومیز و یک مهمانی رسمی

تصور کنید قصد دارید برای یک مهمانی رسمی آماده شوید، در این مواقع دامن به همراه یک شومیز این امکان را برای شما فراهم می کند تا شما جذاب تر از هر فرد دیگری در جمع باشید. شومیز مناسب برای دامن استفاده از شومیز های طرح دار از جنس حریر است که می تواند شما را زیباتر از دیگران نشان دهد. اگر شومیز های طرح دار برایتان جذابیتی ندارند و یا حتی از مدل آن ها خوشتان نمی آید، می توانید از شومیز های ساده و تک رنگ استفاده کنید. این که بالاپوش را با دامن کوتاه یا بلند ست می کنید را هم در نظر داشته باشید. شومیز ها عموما با هر دو نوع دامن زیبا هستند اما این چیزی است که بسیار به طرح و رنگ شومیز هم بستگی دارد.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

معرفی انواع مدل شومیز زنانه

شومیز ها هم بر اساس نوع الگو و دوختشان به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند و البته نحوه ست کردن و شرایط و موقعیت هایی که از آن استفاده می شود.

جدیدترین مدل های شومیز برای بهار و تابستان 2022

شومیز بلند زنانه

این مدل از شومیز های زنانه می توانند به تنهایی شما را به ستاره هر مجلسی بدل کنند اگر و تنها اگر با جوراب شلواری و یا شلوار ست کنید. عموما از شومیزهای بلند برای فصل بهار استفاده می کنند.

شومیز، مدل پشت باز

این مدل از شومیز ها بر خلاف الگوی کلی که شومیز را لباسی جلو باز با دکمه معرفی می کنند، الگوی قسمت پشت لباس باز است و با گره بسته می شود. شومیز های پشت باز وقتی جذاب تر می شوند که با شلواری جین ست و هماهنگ کنید. ستی جذاب که برای یک گردش یا دورهمی آخر هفته بسیار مناسب است.

شومیز جین

یک استایل راحت اما در کلاس شیک می تواند اعتماد به نفس شما را تا حد زیادی بالا ببرد. برای داشتن چنین استایلی می توانید به سراغ شومیز جین بروید. این شومیز ها می توانند شما را در هر موقعیت و شرایطی زیبا و جذاب تر نشان دهند. پیشنهاد می کنیم که در کمد لباس تان حتما یک شومیز جین داشته باشید.

شومیز های گل دوزی شده

همیشه و در طول تاریخ گل دوزی به تنهایی قادر بوده است تا ساده ترین لباس ها را به زیبا ترین لباس ها تبدیل کنند. شومیزهای گل دوزی شده هم از این قاعده مستثنی نیستند. شومیزها عموما در قسمت آستین و پایین گل دوزی می شوند. از این شومیز های می توانید برای مهمانی رسمی اگر طرفدار استایلی کلاسیک هستید استفاده کنید.

جدیدترین مدل های شومیز برای بهار و تابستان 2022

شومیز اسپرت زنانه

برای خانم‌های جوان استفاده از شومیز اسپرت همیشه انتخاب مناسبی است زیرا راحتی و آزادی عمل دقیقا همان چیزی است که آنها می خواهند و با این شومیزها راحتی را در طول روز تجربه می کنند. شومیز های اسپرت اصولا برای استفاده های روزانه می توانند بهترین انتخاب ممکن باشند. با کمی صبر و حوصله می توانید از شومیز ها به عنوان پای ثابت استایل و تیپ تان استفاده کنید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی