بازدید 14579
۶
بازیکن سابق استقلال، نگذاشت آبی‌ها دست پر از اراک برود

مجیدی دقیقه ۹۲ برد حیاتی را از مجیدی گرفت!

رسول خطیبی و تیم آماده اش آلومینیوم اراک، با ارائه نمایشی مقتدر و مسلط ، نوار پیروزی های استقلال را پاره کرد و نشان داد که مدعی جدی در بالای جدول است.
کد خبر: ۱۰۹۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱ 03 January 2022

استقلال که در ادامه نتایج خوب خود برای پیروزی و حفظ فاصله در صدر جدول لیگ به اراک رفته بود، در وقت‌های تلف شده برد شیرین خارج خانه را با تساوی عوض کرد.

به گزارش تابناک ورزشی،  میثم مجیدی در دقیقه ۹۲ گل تساوی را وارد دروازه تیم سابق خود و شاگردان فرهاد مجیدی کرد. گل استقلال در نیمه اول روی یک پنالتی بحث برانگیز توسط کوین یامگا به ثمر رسید.

به این ترتیب رسول خطیبی و تیم آماده اش آلومینیوم اراک، با ارائه نمایشی مقتدر و مسلط ، نوار پیروزی های استقلال را پاره کرد و نشان داد که مدعی جدی در بالای جدول است.

مجیدی دقیقه ۹۲ برد حیاتی را از مجیدی گرفت!

شاگردان فرهاد مجیدی با این تساوی 29 امتیازی شدند و همچنان در صدر جدول باقی ماندند. شاگردان رسول خطیبی نیز با 22 امتیاز در جایگاه پنجم ایستادند. خطیبی همچنان در خانه شکست ناپذیر ماند.

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی (83 - میثم مجیدی)، محمود قائدرحمتی، امیر نوری (46 - امیرحسین هوشمند)، اسماعیل شریفات، محمد علی‌نژاد (75 - امید سینگ) و نیما درودی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، جعفر سلمانی (78 - بابک مرادی)، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، امیرحسین حسین‌زاده (86 - ارسلان مطهری)، کوین یامگا، آرمان رمضانی (46 - آرش رضاوند) و رودی ژستد.

 

نیمه اول
دقیقه 13: 
پس از اینکه بازی بدون خلق موقعیت در جریان بود، توپ با نظر داور در محوطه جریمه آلومینیوم و در حالتی که هیچ خطری دروازه میزبان را تهدید نمی‌کرد،  به دست اسماعیل شریفات خورد و اعلام پنالتی شد!

دقیقه 14: حسین پورحمیدی دروازه‌بان آلومینیوم موقع زدن ضربه پنالتی استقلال روی زمین افتاد تا اشکان خورشیدی به او کارت زرد بدهد.

گل استقلال توسط یامگا در دقیقه 18: کوین یامگا پس از چند دقیقه توقف بازی به دلیل اعتراض اعضای تیم آلومینیوم پشت توپ قرار گرفت و موفق شد پنالتی را تبدیل به گل کند.

دقیقه 19: آلومینیوم صاحب موقعیت شد، ولی ضربه بازیکن این تیم پس از برخورد به مدافعان استقلال راهی کرنر شد.

دقیقه 28: زبیر نیک‌نفس به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 33: محمد دانشگر به دلیل متوقف کردن بازیکن آلومینیوم به سمت دروازه استقلال با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 45: اشتباه بازیکن استقلال باعث شد اسماعیل شریفات در موقعیت تک به تک با سیدحسین حسینی قرار بگیرد، ولی ضربه مهاجم پیکان را دروازه‌بان استقلال دفع کرد تا بهترین موقعیت آلومینیوم از دست برود.

دقیقه 2+45: شوت مهدی مهدی‌پور از بالای دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.

نیمه دوم
دقیقه 52:
 محمود خرمزی، مربی آلومینیوم به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 55: امیرحسین حسین‌زاده پس از دریبل دو طرفه مدافع آلومینیوم در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار گرفت، ولی تعلل او باعث شد موقعیت از دست برود.

دقیقه 58: حسین‌زاده در محوطه جریمه آلومینیوم سرنگون شد، ولی داور اعتقاد داشت مهاجم استقلال قصد فریب داشته است و به او کارت زرد نشان داد.

دقیقه 65: ارسال شریفات و ضربه محمود قائدرحمتی می‌رفت تا دروازه استقلال را باز کند، ولی حسینی توپ را گرفت.

دقیقه 67: شریفات به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 68: یکی دیگر از اعضای نیمکت آلومینیوم با شلوغ کردن کنار زمین از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 70: رودی ژستد و وحید محمدزاده با یکدیگر درگیر شدند تا داور به هر دو بازیکن اخطار بدهد.

دقیقه 72: ضربه بازیکن آلومینیوم در محوطه جریمه استقلال با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 76: عارف آقاسی، مدافع استقلال دیگر بازیکنی بود که با خطایی که انجام داد، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 79: حسین‌زاده پس از عبور از دروازه‌بان آلومینیوم می‌توانست موقعیت خوبی برای دیگر بازیکنان استقلال خلق کند، ولی توپش را پورحمیدی گرفت.

گل آلومینیوم توسط میثم مجیدی در دقیقه 2+90: میثم مجیدی از پشت محوطه جریمه استقلال با یک شوت بغل پا دروازه آبی‌پوشان را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
پرچم اراک بالاست
میگم یکم شدتش رو بیارید پایین دیگه خیلی تابلوئه! هر بازی یه پنالتی الکی برای استقلال میگیرید و الکی علیه تیم ها حکم میدید و ازشون امتیاز کم میکنید , یکم تابلو کار نمیکنید به نظرتون؟!
پنالتی شون هم نادرست بود حق کیسه ها باخت بودنه مساوی
صدر جدول به حضور استقلال به خودش میباله ...
صدر جدول به حضور استقلال به خودش میباله ...
گرفتن امتیاز نا حق از مردم سیرجان دو امتیاز به راحتی عودت داده شد دم خطیبی و اراکیها گرم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر