بازدید 17477

آخرین آمار کرونا در ایران تا سیزدهم دی/ پس از ۶۶۶ روز، شمار جان باختگان به کمتر از ۲۵ تن رسید

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۲۰ میلیون و ۴۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۶۲۴ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۹۶۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ 03 January 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۹ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۱۵۰ دوز اول و ۵۲ میلیون و ۱۴۰ هزار و ۴۰۵ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۸ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۴۶۸ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۲۰ میلیون و ۴۲۳ هزار و ۲۲ دوز واکسن در ایران که ۴۱۹ هزار و ۵۸۵ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، هزار و ۶۷۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۳۳۴ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۵۹۰ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۲ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۱ هزار و ۷۰۲ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و ۴۲ هزار و ۵۸۹ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

امروز پس از گذشت ۶۶۶ روز، تعداد مرگ و میر روزانه در کشور، به کمتر از ۲۵ نفر رسید. آخرین بار ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۸، تعداد مرگ و میر روزانه بیماران، ۲۱ نفر بوده است.

همچنین ۲۶۲۴ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۲ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۶۱۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۹ درصد؛ وضعیتی شبیه میانگین جهانی نرخ مرگ این بیماری.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱
خداوند بیامرزه همه آن بیچارهها یی را که در اثر نبود واکسن مردند!! ما توی یک شهر کوچک تقریبا سیصد هزار نفری زندگی می‌کنیم یادم توی اوج پیک پنجم تا روزی پانزده، شانزده نفر هم آمار فوتی داشتیم حالا با یک واکسیناسیون ساده که اصلا هزینه ای هم برای حاکمیت نداشت و کار عجیب و شاقی هم نبود تمام کشور بیست و دو نفر فوت کرده اند!! به خودتان بیایید و ببینید با ملت چکار کردید ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
کدوم واکسن؟
واکسنی که پولشو از ایران گرفتند و ندادند یا واکسن هایی که آمریکا و اروپا زدند و آمار مرگ و میر شان از ایران هم بیشتر شد!!!؟
موج عجیب و خطرناک بود که هیچ چیزی جلودارش نبود و حالا میگن با امیکرن تضعیف شده و مثل آنفلونزا شده
همه آنهایی که به نوعی در به وجود آمدن این وضعیتی فاجعه باری که چند ماه گذشته ملت با آن گرفتار بود الان وقتی به آمار نگاه می‌کنید چه جوابی برای خانواده‌هایی مثل ما دارید که عزیزانشان را از دست دادند؟ خود خواهی و تکبر هم اندازه ای دارد!! ملت بخاطر تکبر و خودخواهی شماها از بین رفتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
دنبال این بودند که مردم رو وادار به پذیرش اف ای تی اف کنن
وادارشون کنن برای برجام نافرجام امتیاز بدن
به فکر ملت نبودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
ناشناس1735
هیچ ربطی به برجام و.... ندارد خودتان هم خوب میدانید که قضیه از چه قرار بود ولی خودتان را به خواب زده اید
دوباره یک کم امار مرگ پاین آمد فیل این آقایان یا هندوستان کرده و فکر تولید واکسن داخلی و وارد نکردن واکسن به سرشان زده ظاهرا یادشان رفته با همین حرفها چند ماه پیش چه بلایی سر مردم اوردند!! نمیدانم اینها خیلی فراموشکار هستند یا چون جنبه های اقتصادی قضیه خیلی قوی است که باعث فراموشی می‌شود!؟ مردم را کیسه پول نبینید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
بی خیال
از 700 مرگ و میر در روز رسیدن به 22 نفر
این یه کمه؟
خوبی
یعنی اگر واکسیناسیون به موقع صورت گرفته بود با یک امار مرگ ومیر بسیار کم میشد این بیماری را پشت سر گذاشت!!! شاهد میخواهید!؟ همین آمارهای این چند روز گذشته. واقعا برای این بندگان خدا که در بین ما نیستند می‌شود کلمه کشته شده را بکار برد نه فوتی!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
شما سه کامنت رو توی یک ربع نوشتی. ساعتی چند بتون میدن؟
خدا را شکر تشکر از کادر درمان .
انشاا...این روند ادامه پیدا بکنه،عرض تشکر و خدا قوت به کادردرمان و همه دست اندرکاران و عوامل افزایش تزریق واکسن.
میخواهید کلا پایان کرونا را اعلام کنید . الان که اومیکرون دنیا را محاصره کرده با انواع واکسن های فایزر، آسترازنکا، بیونتک و مدرنا به زانو در اومدن ما با واکسیناسیون شکننده برکت و سینوفارم کرونا را کامل نابود کردیم. دوست داریم به این آمار اعتماد کنیم اما خیلی جالبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
برو عمو
شما معلومه که دوست نداری سلامتی مردم رو ببینی
و الا مثل روز روشنه که کاری که اتفاق افتاده کارستانه
حتی اگر بعدا باز هم به خاطر اومیکرون یا هرچیز دیگه آمار بالا بره بازم هم اینکه امروز مرگ و میر به کمترین رکوردش در 666 روز پیش تا الان رسیده جای تقدیر تشکر از دولت رو داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
یه نگاهی بکن به آلمان و اروپا که واکسن غیر شکننده زدن
اون وقت میفهمی این بوی کباب نیست که میاد ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
داود جان تعداد مبتلایان اطراف خود را با مرداد و شهریور مقایسه کن برادر. اگه یکی هستن که حرفی نیست
زنده باد و خسته نباشی به کادر درمانی کشور . دم همتون گرم .انشالله همیشه تنتون سالم و لبهاتون پر از خنده و دل‌هاتون شاد باشه. از همه مردمی هم که ما کادر درمانی رو با رعایت پروتکلها حمایت کردن ،از صمیم قلب تشکر می کنم. زنده باد همه ایرانی ها، زنده باد ایران .
مسئولین چرا زندگی را بر افرادی که واکسن نمی زنند و باعث تکثیر و ایجاد سویه های جدید و به خطر انداختن جان دیگران میشوند سخت نمی کنند؟ تردد این افراد ورودشون به ادرات و.. همه اینها ممنوع بشه تا طرف مجبور بشه بره واکسن بزنه این بی مسئولیتی های واکسن نزنها برا چیه؟ خواهشا این واکسن نزدن جرم تلقی بشه این کار اقدام علیه سلامت جامعه است
دم رئیسی گرم
اگر هم کسی چه در داخل و چه در خارج قبلا به خاطر منافع سیاسی و سازش مردم رو در فشار کرونا نگه داشت خدا لعنتش کنه
یک خسته نباشید به همه کادر درمان. یک خسته نباشید ویژه به کسانی که دوساله خسته نشدند و هر روز و در هر شرایطی چه تو پیک بودیم چه نبودیم آمدن و غر زدند و بذر منفی پاشیدن! این همه عزم و تلاش اگر برای کار باشد چه اثرات مثبتی خواهدداشت.
اگر این آمار درست باشه خوبه.
پس ۶۶۶ زیاد هم عدد بدی نیست .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار