بازدید 5369

کاهش دما در نوار شمالی کشور

کد خبر: ۱۰۹۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ 03 January 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، امین حسین نقشینه درمورد آخرین وضعیت آب و هوایی در کشور گفت:امروز برای بیشتر مناطق کشور بارندگی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در سایر مناطق کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید مناطق مستعد رگبار ترک برای مناطق سردسیر و ارتفاعات نیز بارش برف خواهیم داشت.

وی گفت: شدت بارش‌ها امروز در شرق هرمزگان، جنوب شرق کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال خراسان رضوی وشرق خراسان جنوبی خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین فردا در نیمه شرقی کشور سامانه بارشی فعال می‌ماند و شدت بارش‌های فردا نیز برای نواحی جنوبی سیستان و بلوچستان است که برای این منطقه هشدار سطح قرمز صادر کردیم.

این کارشناس هواشناسی گفت: از روز چهارشنبه با نفوذ جریان‌های شمالی به نوار شمالی کشور کاهش دما بین ۵ تا ۷ درجه در این مناطق پیش‌بینی می‌شود که شدت بارش‌ها نیز بیشتر در استان مازندران خواهد بود.

نقشینه گفت: در روز چهارشنبه سایر مناطق کشور به جز نوار جنوبی کشور بارش برف و باران را خواهند داشت.

وی گفت: اما برای روز جمعه بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهند داشت.

وی اظهار کرد: همچنین طی سه روز آینده خلیج فارس و دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی در مورد آخرین وضعیت آب و هوایی تهران گفت: امروز در ارتفاعات استان تهران بارش برف همراه با وزش باد را خواهیم داشت و از روز چهارشنبه در بعضی ساعات آسمان این استان ابری و احتمال بارش پراکنده باران را خواهیم داشت، بیشینه دمای امروز و فردا در تهران حدود ۹ درجه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی