بازدید 19537

آخرین آمار کرونا در ایران تا دوازدهم دی/ عبور تعداد واکسن‌های تزریق شده از مرز ۱۲۰ میلیون دوز

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۲۰ میلیون و ۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۶۵۸ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۹۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ 02 January 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۹ میلیون و ۸۶۹ هزار و ۵۵۲ دوز اول و ۵۲ میلیون و ۴۲ هزار و ۷۲۱ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۸ میلیون و ۹۱ هزار و ۱۶۴ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۲۰ میلیون و ۳ هزار و ۴۳۷ دوز واکسن در ایران که ۳۱۷ هزار و ۱۹۶ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، هزار و ۵۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۲۹۴ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۹۱۳ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۴۱ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۱ هزار و ۶۸۰ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و ۴۰ هزار و ۸۹۷ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۲۶۵۸ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۲ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۲۴۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۹ درصد؛ وضعیتی شبیه میانگین جهانی نرخ مرگ این بیماری.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
آقای عین الله در ادامه در افشانیهاشون که آدم را یاد نمکی می‌اندازد وفکر میکنی نمکی که آپدیت شده!! گفته هیچ کشوری این تعداد واکسن نتوانسته تولید کند و واکسن نورا هم بهترین واکسن دنیاست!؟ واقعا از شنیدن این حرفها روی سر آدم هویج سبز میشه!!!! به ما هم بگید چکار میکنید شما اینقدر شاد هستید!؟ تا ما هم توی این شرایط بد همون راه بریم و از غصه یکم در بیاییم!! مرد حسابی تو که با همین کارات پست گرفتی دیگه نمک رو زخم مردم نپاش بگذار مردم با درد خودشون بسازن! راستی داماد گرامی که با اسم مستعار آمدن وزارت چطور هستند!؟
امیدوارم روزگار با هر کسی، هر کسی که سبب مرگ اینهمه هموطن بی گناه شد همان جوری تا کند که لیاقتش را دارد
تقریبا به هر مرکز تزریقی که مراجعه کنی واکسن انگلیسی استرازنکا یافت می‌شود که کار بسیار مفید و درستی هم است ولی خوب چرا همان اول اینهمه جنجال براه انداختید!؟ ودر پی همین جنجالها خیلی‌ها جان دادند! الان چه کسی مسئولیت جان این عزیزان را به عهده می‌گیر!؟ حتی اگر کسی هم به عهده بگیرد دیگر چه فایده دارد!؟ آنها که دیگر زنده نمی‌شوند؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
اصفهان موجود نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
شما کدوم مرکز رفتی که واکسن استرازانکا داشت؟ یا ندارن یا فقط برای کسانی که قبلا آسترازانکا تزریق کردن می زنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
آسترازانکا به مقدار خیلی محدود و اهدایی از کشورهای دیگه وارد میشه و به هیچ وجه کفاف این همه متقاضی رو نمیده. خیلی دنبالش نگردین.
باید تعداد مراکز تست کرنا بشکلی باشه که هرکس بتواند در صورت نیاز تست دهد تا در صورت مثبت بودن بتواند خود را قرنطینه کند
وقتی یک کشور اروپایی با جمعیتی کمتر از ما روزانه بیش از ۱۶۰ هزار تست مثبت کرنا دارد بدون لحاظ کردن تست های خانگی در این کشور ، چگونه با آمار پایین تست میشود واقعیت وضعیت کرنا در جامعه را مشخص کرد و به مردم هشدار لازم را داد
موجب افتخار است، تست در ایران روزی 20 تا 30 هزارتا و ترکیه روزی بیشتر از 350 هزار تا، چقدر ما خوشحالیم.
سلام
بهترین واکسن واکسنی بر پایه mRNA ویروس است که فعلا فقط واکسن فایزر این ویژگی را دارد.البته اخیرا محققین ایرانی در ساخت این نوی گام برداشته اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
بی زحمت از این بهترین واکسن به مردم اروپا و آمریکا بزنن طفلی ها این روزا آمار کروناشون بالاس
یه خبری شنیدم که مسئولی گفته که دیگه واکسن کرونا وارد نمی‌کنیم خواستم بگم هر موفقیتی که الان کسب کردین که اگه اسمشو بشه گذاشت موفقیت از واردات واکسن بوده حالا چی شده دیگه وارد نمیشه؟نکنه واسه خودتون و آقازاده هاتون دوز چهارم هم اندوخته کردین و دیگه نیازی نمی‌بینین وارد کنین ؟
بابا آنقدر به فکر مردم نباشید یه کم هم به خونواده های خودتون برسین فایزر که وارد میکنین به بچه های خودتون بدین فقط برکت ندین بهشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
از کی شنیدی
این دوره زمونه به چشاتم اعتماد نکن چ برسه به گوشات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
مگه فکر میکنی این چیزها اصلا براشون اهمیت دارد
هشدار!
نرخ ابتلا در هندوستان بعد از دروره نسبتا طولانی رکود پسا دلتا٬ نشانه هایی از اوج گیری دارد!
بعلت تشابهاتی بین همه گیری موج پنجم در ایران با موج دلتای هندوستان با تاخیر تقریبا سه ماهه٬ انتظار می رود موج ششم در ایران با تاخیری به مراتب کمتر از سه ماه نسبت به هندوستان اتفاق بیفتد . اگر سویه غالب در هندوستان او میکرون باشد حتی به اعتبار کیفیت موج اومیکرون در آفریقای جنوبی زمان عبور از موج مزبور در هندوستان بالنسبه کوتاه باشد٬ به سبب چرخش ویروس در جمعیت زیاد حتی در دوره کوتاه٬ احتمال آنکه دختر جهش یافته اومیکرون بسیار خطر ناکتر از همه گونه های قبلی باشد وجود دارد. بنابر این بسیار معقول می رسد که همه کشور های جهان بداد هندوستان برسند که انگار بداد خود رسیده اند. راه پیشگیری از این فاجعه ایجاد مرزهای موقت اما اکید قرنطینه ( پنداری مرزهای میان کشوری) در هندوستان در دوره کوتاه موج او میکرون بنظر می رسد. بطوری که با این انفصال اکید موقت بین ایالتهای هنوستان حد اگثر جمعیت مستعد ابتلا درون هر ناحیه منفصل کمتر از صد میلیون نفر شوند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی