بازدید 5962

حزب عدالت‌و‌توسعه مغرب عادی‌ساز‌ی‌روابط را محکوم کرد

عبدالإله بنکیران دبیرکل حزب عدالت و توسعه مغرب شنبه شب عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم و اعلام کرد که موضع ما تغییر نکرده و نخواهد کرد و بی تردید همچنان بدون هیچ اختلافی مخالف آن باقی خواهیم ماند.
کد خبر: ۱۰۹۶۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۲ 02 January 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری آناتولی ترکیه، بنکیران اضافه کرد: موضع ما به یک دلیل ساده هرگز تغییر نخواهد کرد، و آن این است که سیاست‌های اشغاگرانه اسرائیل در فلسطین تغییر نکرده و همچنان زمین براداران فلسطینی راتصاحب و به آنان تعدی می‌کند.

وی همچنین گفت که وی نسبت به شتاب برخی کشور‌ها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بسیار متعجب است.

دبیرکل حزب عدالت و توسعه مغرب همچنین اظهار کرد که هیچ کس نمی‌تواند حزب ما را به خاطر موضعی که در خصوص عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی داریم مواخذه کند یا ما را به اتخاذ موضعی مشخص [در تأیید این عادی سازی]ملزم سازد.

رژیم صهیونیستی و مغرب اواخر سال ۲۰۲۰ و با حمایت دولت وقت دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین آمریکا از سرگیری روابط دیپلماتیک میان خود خبر دادند.

از آن زمان، یک دفتر ارتباطی اسرائیل در مغرب در سفر یائیر لاپید وزیر امور خارجه این رژیم به رباط در اوت گذشته (مرداد/ شهریور) افتتاح شد.

همچنین دفتر ارتباط مغرب در تل آویو نیز بار دیگر افتتاح و خط هوایی مستقیم نیز میان دو طرف راه‌اندازی شد، اقدامی که با مخالفت گروه‌های فلسطینی و نیز مردم مغرب روبرو شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر