بازدید 16062
۷

آخرین آمار کرونا در ایران تا دهم دی/ فوت ۳۴ بیمار در شبانه روز اخیر

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۱۹ میلیون و ۳۷۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۶۹۴ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۹۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ 31 December 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۹ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۷۲۲ دوز اول و ۵۱ میلیون و ۸۸۴ هزار و ۶۳۷ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۷ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۱۴۸ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۱۹ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۵۰۷ دوز واکسن در ایران که ۳۱۷ هزار و ۲۲۸ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، هزار و ۷۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۲۷۹ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۴۰۱ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۳۴ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۱ هزار و ۶۰۶ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و ۳۷ هزار و ۹۰ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۲۶۹۴ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۱ میلیون و ۹۸۲ هزار و ۹۱۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۹ درصد؛ وضعیتی شبیه میانگین جهانی نرخ مرگ این بیماری.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
پارسال تقریبا یک همچین روزهایی صحبت‌ها در مخالفت با واردات واکسن شروع شد!! یکسال از آن روزها گذشت!!یکسال مرگبار برای مردم!! هیچ کس هم دلیل علمی این مخالفت‌ها را نفهمید!؟
ما شده ایم مثل همان داستان قدیمی فارسی که طرف هم پیاز را میخورد هم چوب را و هم جریمه را می‌دهد!؟ در جریان این بیماری با حرفهای غیر کارشناسی ملت همه جور تنبیه را از سر گذراندند آلان هم واکسن بریتانیایی استرازنکا در تمامی مراکز تزریق وجود دارد!؟ چیزی که اول گفتند حرام است!؟ ظاهرا فقط قرار بود عده ای از سر تفنن بمیرند!!!!
آقایانی که ملت را به این روز انداختید فراموش نکنید که از هر دستی دادید از همان دست هم میگیرید.
امار دروغ روزانه 600 نفر بخاطر ویروس فوت میکنن بعد میگن 34 نفر به رحمت خدا رفتن .... امار واقعی ما می‌خوایم نه دروغ لعنت به واکسن و کرونا امریکا روزانه900 نفر یا بیشتر میمیرن ولی امار واقعی رو میدن ایران همین چند ماه پیش با مرگ709 نفر بیشترین تلفات ثبت شد حالا با این شرایط امیکرون هم اومده مدارس رو باز کردن تا بچه مردم و به کشتن بدن من مجبورم پسرم رو به مدرسه بفرستم امتحانات حضوری بچه ها رعایت نمیکنن ماسک نمی‌زنن
اگر شرایط خوبه و هیچ بحرانی نداریم مصوبه شرایط کرونا در مورد مالک و مستاجر را لقو کنید که این همه اجحاف نشود و این همه پرونده در دادگاه تشکیل نشود
کسی که ادعا می کرد تا تیر ماه و شهریور ماه واکسن برکت به صادرات میرسیه؛ الان چه کاره است؟
پاداش این دروغش چی بود؟
مسوول مانع واردات واکسن و تلفات ناشی از آن کیه؟
میزان ابتلا به اومیکرون در کل دنیا جهش وحشتناکی پیداکرده مثلا در کشورهای اروپایی حدود ۲۰۰ هزارنفر در روز به این ویروس مبتلا میشوند اونوقت تعداد مبتلایان در ایران ۱۷۰۰ نفر اعلام میشود ؟؟؟!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی