بازدید 9010
۱

قصاص مجازات قتل در خیابان

کد خبر: ۱۰۹۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰ 29 December 2021

پسر جوانی که متهم است به خاطر حمایت از دوستش مرتکب قتل شده بود، به قصاص محکوم شد.

به گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از اسفند سال 98 با گزارش یک درگیری خیابانی آغازشد. پس از حضور مأموران پلیس در محل مشخص شد که پسر 27 ساله‌ای به نام سینا پس از جراحت با چاقو به بیمارستان منتقل شده اما ساعاتی بعد وی در بیمارستان فوت می کند.

پس از فوت سینا، مأموران شناسایی عامل قتل را در دستور کارشان قرار دادند و معلوم شد که او در جریان درگیری با پسر 25 ساله‌ای به نام سجاد به قتل رسیده است.

در ادامه متهم با معرفی خودش به پلیس تسلیم شد و به قتل سینا اعتراف کرد که با تکمیل تحقیقات و اعتراف‌های صریح متهم پرونده به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص کردند،سپس متهم به جایگاه رفت و گفت: من هیچ خصومتی با مقتول نداشتم و او با دوستم رضا اختلاف داشت.

روز حادثه من و رضا باهم بودیم که به یکباره سینا به رضا حمله کرد و با وساطت چند نفر درگیری تمام شد اما ساعاتی بعد دوباره همدیگر را دیدند و باهم درگیر شدند.

من به هواخواهی از دوستم وارد درگیری شدم که سینا با چاقو به من حمله کرد و من هم برای دفاع از خودم با چاقویی که داشتم سه ضربه به دست، بازو و پهلویش زدم و از ترس فرار کردم. بعد از آن با رضا به شهرستانی دور فرار کردیم اما وقتی فهمیدم مادرم را بازداشت کرده‌اند، به تهران برگشتم و خودم را معرفی کردم.

با پایان دفاعیات این متهم، قضات وارد شور شدند و وی را به قصاص محکوم کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا مادرش رو بازداشت کردن؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی