بازدید 6678

ویلموتس در مراکش هم اخراج و غرامت می‌گیرد!

کد خبر: ۱۰۹۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴ 29 December 2021

مارک ویلموتس بلژیکی که به عملکرد ناموفق و شکست در همکاری با کشورهای مختلف و گرفتن غرامت شهرت یافته، در آستانه برکناری از هدایت باشگاه الرجای مراکش قرار دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، ویلموتس که پیش از حضور در تیم ملی ایران به دلیل ناکامی در ساحل عاج از سمت خودش برکنار شده بود پس از قطع همکاری با فدراسیون فوتبال ایران هیچ پیشنهادی برای مربیگری دریافت نکرده بود و حدود دو ماه پیش از طریق باشگاه الرجای کازابلانکا وارد لیگ مراکش شد.

این مربی تا کنون در چهار بازی هدایت تیم جدیدش را بر عهده داشته که به دو پیروزی و یک شکست در لیگ دست یافته اما در سوپرجام باشگاههای آفریقا مقابل الاهلی مصر شکست خورد و این جام را از دست داد.

پایگاه 360 اسپورت مراکش با اشاره به عملکرد ویلموتس در این چهار بازی نوشت: مسئولان باشگاه از عملکرد ویلموتس راضی نیستند و باور دارند تصمیمات او موجب از دست رفتن فرصت قهرمانی در سوپرجام آفریقا شد. آنها می‌گویند که در انتخاب ویلموتش دچار اشتباه شدند و این در حالی است که هواداران الرجا هم معتقدند تفکرات دفاعی این مربی تاثیر منفی روی تیم داشته است.

به گزارش این پایگاه خبری مسئولان باشگاه الرجا نشستی پیرامون فسخ قرارداد با ویلموتس خواهند داشت و تلاش می‌کنند با رضایت دو طرفه به همکاری مشترک پایان دهند. در صورتی که باشگاه تصمیم بگیرد به صورت یک طرفه قرارداد را فسخ کند ملزم به پرداخت 6 ماه غرامت خواهد بود.

نکته جالب توجه رویکرد یکسان ویلموتس در توافق با فدراسیون‌های فوتبال ساحل عاج، ایران و باشگاه مراکشی برای دریافت غرامت قرارداد است و ظاهراً مربی بلژیکی همچنان از این طریق کسب درآمد می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار