بازدید 7536

تشییع نمادین سردار سلیمانی در بغداد برگزار می‌شود

سازمان بسیج مردمی عراق (حشد الشعبی) از برگزاری مراسم تشییع نمادین پیکر سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده پیشین سپاه قدس و «ابو مهدی المهندس» معاون الحشد الشعبی که در عملیات تروریستی آمریکای جنایتکار به شهادت رسیدند، در بغداد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۶ 29 December 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا به نقل از رسانه‌های عراق، سازمان بشیج مردمی عراق (حشد الشعبی) روز سه شنبه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مراسم تشییع نمادین «ابومهدی المهندس «و سردار «قاسم سلیمانی» روز چهارشنبه (هشتم دی) از محل یادمان شهید تا میدان «التحریر» برگزار می‌شود.

الحشد الشعبی از رسانه‌ها خواست تا مراسم تشییع نمادین پیکر این شهدای صالح را که به مناسبت دومین سالگرد عروج ملکوتی آن‌ها که در جریان عملیات تروریستی و جنایتکارانه پهپاد‌های اشغالگران آمریکایی علیه آن‌ها به وقوع پیوست را پوشش دهند.

الحشد الشعبی با یادآوری اینکه این مراسم با حضور گسترده مردم برگزار خواهد شد، افزود: در میدان التحریر محل مناسبی برای تجمع خبرنگاران برای پوشش تشییع نمادین این دو شهید که از محل یادمان شهید به سمت میدان التحریر آغاز می‌شود، انتخاب کرده‌ایم.

در این اطلاعیه زمان حرکت موکب این شهدا از یادمان شهید به سمت میدان التحریر ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه اعلام شده است.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده وقت سپاه قدس که به دعوت مقام‌های عراقی به این کشور سفر کرده بود در حمله تروریستی پهپاد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سلیمانی، «ابومهدی المهندس» فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. حمله فوق به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده انجام شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی