بازدید 6261

کیفیت هوای تهران دوباره به مرز ناسالم رسید

کد خبر: ۱۰۹۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶ 28 December 2021

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز(۷ دی ماه) هوای تهران در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از عدم وزش باد موثر، سکون جو و انباشت آلاینده‌ها است.

به گزارش ایسنا، پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبح امروز (۷ دی ماه) با آغاز تردد خودروها و عدم وزش باد مؤثر وانباشت آلاینده‌ها طی ساعات گذشته بر غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

حاکمیت جو پایدار و تجمع آلاینده‌ها طی روز ادامه خواهد داشت. این شرایط جوی تا اواخر وقت سه‌شنبه (۷ دی ماه) ادامه خواهد یافت و با افزایش ترافیک شامگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق می‌شود که برقراری وضعیت ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس را در بیشتر مناطق را به‌ دنبال خواهد داشت.

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز چهارشنبه (۸ دی ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها و بهبود کیفیت هوا خواهد شد هرچند با افزایش ترافیک صبحگاهی همراه با حاکمیت جو نسبتاً آرام بر غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

حاکمیت جو نسبتاً آرام در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را محدود خواهد کرد همچنین با عدم وزش باد مؤثر تا ساعات پایانی چهارشنبه ( ۸ دی ماه) افزایش غلظت ذرات معلق و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۱۳۵ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۱۲۳ و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست