بازدید 39873
دو هزار و نهصد و چهاردهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

پناهیان: پیشرفت‌های مادی و ساختمان‌های آسمان خراش کشورهای منطقه بی ارزش است /تبلیغ اینستاگرامی مهدی چمران برای یک عینک فروشی/صادق کوشکی: در ماجرای توافق اخیر با آژانس، هیچ امتیازی به ما داده نشد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: سخنگوی کمیسیون «طرح صیانت از فضای مجازی»، نظر کارشناسی مرکز پژوهش‌ها معیار نیست/ ظریفیان: ریشه اعتراضات صنفی احساس تبعیض است / روح‌الامینی: با تغییر شیوه بررسی بودجه دست نمایندگان بسته خواهد شد ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۹۵۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 26 December 2021

داریوش امیری: بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

افشاگری ابطحی درباره پشت پرده ممنوع الخروجی اش بعد از ۸۸
محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب و رییس دفتر خاتمی در دوران ریاست جمهوری، در توضیح اینکه قبلا در صفحه‌ی شخصی‌اش نوشته بود که ممنوع الخروج است، ولی نمی‌داند چرا، گفت: این نمی‌دانیم به این دلیل است که هیچ حکمی نیست و ما بی‌دلیل ممنوع الخروجیم. من گذرنامه‌ام داشتم، یکی دو تا سفر هم بعد از سال ۸۸ رفتم؛ یک بار در فرودگاه امام حدود ۷ سال پیش در حال رفتن به پرواز بودم، بارهایم را هم تحویل داده بودم که دیدم نوشته‌اند ممنوع الخروج و گذرنامه‌ی مرا گرفتند. خیلی جاها سر زدم و پیگیری کردم، چون این گرفتن گذرنامه یک روال قانونی یا حقوقی نبود، بلکه یک تصمیم سیاسی بود و برای خیلی از دوستان این تصمیم گرفته شده بود. پیگیری‌های زیادی من داشتم با آدم‌های مختلف در سطوح مختلف مذاکره هم کردم، ولی نتیجه نداده و گذرنامه‌ی من همچنان دست خودم نیست.

ابطحی در پاسخ به این پرسش که آیا ممنوع الخروجی برای شما یا کار شما مشکلی ایجاد کرده است، گفت: یک بار به من پیشنهاد یک بار خروج را دادند که من نپذیرفتم. یک بار خروج معنی‌اش این است که برو برنگرد. من تمام سرمایه‌ام و هویت‌ام داخل ایران است. او درباره‌ی پیگیری‌هایش توضیح داد: من تقریباً به هر کسی که آشنا بوده و مقامی داشته برای گذرنامه گفته‌ام ولی برایم آنقدر مهم نبوده که بیایم مصاحبه کنم و تبلیغ کنم. دفعه قبل هم که گفتم به این خاطر بود که یک عده‌ای از این سایبری‌ها پیله کرده بودند که بلند شوید بروید برای دفاع از آقای احمدشاه مسعود در مقابل طالبان. یک عده از این طالبان‌دوستان گفتند بلند شوید بروید افغانستان که گفتم ممنوع الخروج هستم. ابطحی تاکید کرد: من ممنوع الخروج نیستم، من در لیستی که در کامپیوتر بزنید، جزو ممنوع الخروجی‌ها نیستم، اصل گذرنامه‌ی مرا به من نمی‌دهند. یک مرحله جلوتر از ممنوع الخروجی‌ها هستم!

مهدی چمران هم به صف تبلیغ‌کنندگان اینستاگرامی پیوست
مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران، به تازگی در یک ویدئوی تبلیغاتی برای «عینک‌سازی بینا»، متعلق به محمود نکوگویان دیده شده. چمران به سبک تبلیغات اینستاگرامی بعد از سلام می‌گوید ۴۰سال است عینک‌هایش را از این فروشگاه می‌خرد. مشخص نیست که آیا رئیس ۸۰ ساله شورای شهر انقلابی و اصولگرا برای این تبلیغ پولی نیز دریافت کرده یا نه؟!

دیدار یک ساعته حسن روحانی با رهبر انقلاب
محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در توئیتی نوشت: «حتی اگر از محتوای دیدار اخیر یک ساعته حسن روحانی با رهبر معظم انقلاب، هیچ خبری منتشر نشود، اصل خبر، پیام مهمی دارد برای اهالی سیاست؛ چه راست، چه چپ، چه دلواپس، چه...»

روایت مهم جواد امام از دیدار خصوصی روحانی با رهبری
جواد امام در گفت‌وگو با ایلنا، درباره دیدار حسن روحانی با مقام معظم رهبری گفت: خبرهایی در این خصوص در فضای مجازی مشاهده کردم، اما پیش از آن از دوستان مشترکی با آقای روحانی داریم، شنیده بودم که چند هفته پیش این ملاقات صورت گرفته است.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: آقای روحانی در گزارشی که به دوستانشان دادند، بسیار ابراز رضایت‌مندی کرده بودند؛ از جلسه‌ای که با رهبری داشتند و صحبت‌هایی که رد و بدل شده است. وی درباره تاثیرات این دیدار بیان کرد: به هر حال یک عده‌ای هستند که تلاش می‌کنند اساساً این ارتباطات و دیدارها فراهم نشود و صورت نگیرد و این همان بحث نفوذ است که ما مطرح می‌کنیم، معتقدم این جریان در واقع کار دشمن را کم و سعی می‌کند هر کسی که در دایره نظام است را به جز یک گروه خاص حذف کند و دایره خودی‌ها به شدت تنگ شده است.امام تاکید کرد: آنچه امروز مورد لطمه واقع شده است اساساً جمهوریت نظام و خطری است که متوجه اساس کشور است. این مسیر، مسیر ناکجا آبادی است و آنهایی که دلسوز کشور و نگران از این موضوع هستند بارها ابراز نگرانی کرده‌اند. وی یادآور شد: آقای روحانی ۸ سال رئیس‌جمهور این کشور بوده است، وی با تایید سیستم‌های نظارتی و امنیتی برای شرکت در انتخابات حاضر شده و مردم به او رای داده‌اند و این واقعیت‌ها قابل حذف و قابل کتمان نیست. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: باید از تجربه هشت سال گذشته استفاده کرد؛ مانند آنچه امروز درباره ضرورت مذاکره بیان می‌شود و خود آقایان هم به آن اذعان دارند و گفته‌اند یکی از تجاربی که این روزها مورد استفاده قرار می‌گیرد، تجربه مذاکرات دور قبل است که بسیار کارآمد بوده است.

ریشه اعتراضات صنفی احساس تبعیض است
غلامرضا ظریفیان، فعال و تحلیلگر سیاسی، درباره اعتراضات صنفی چند وقت اخیر گفت: «می‌توان ریشه مهم‌ترین علت اعتراض‌های متعدد صنفی در چندسال اخیر را در مشکلات اقتصادی کشور جست‌وجو کرد. وقتی صادرات و واردات به مشکل برمی‌خورد، کشور در شرایط تحریم قرار می‌گیرد، تورم افزایش می‌یابد، فقر گسترده می‌شود و ارزش پول ملی به‌شدت کاهش می‌یابد، طبیعی است که مردم تحت فشار شدید اقتصادی قرار گیرند. از طرفی گفت‌وگویی هم با مردم نمی‌شود و اگر شود هم ناقص است. وقتی فقر گسترش یافته و گفت‌وگوی مناسبی میان دولت و مردم نیست، سرمایه اجتماعی کاهش می‌یابد و مردم اعتمادشان را به مسئولان از دست می‌دهند و تنها راهشان اعتراض می‌شود».این فعال سیاسی بیان کرد: «یکی دیگر از عوامل تشدید اعتراضات احساس تبعیضی است. مردم احساس می‌کنند در شرایطی که محدودیت‌های اقتصادی زیادی بر دولت وجود دارد اما برخی برخوردارترند و این فشار، عادلانه‌ بر همه طبقات وارد نمی‌شود؛ بنابراین، بخشی از دلیل اعتراضات مشکلات اقتصادی است، بخش دیگر به حس تبیعضی مربوط می‌شود که مردم احساس می‌کنند.»

روح‌الامینی: با تغییر شیوه بررسی بودجه دست نمایندگان بسته خواهد شد
عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۵ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار اصل ۷۵ قانون اساسی با اشاره به دستور کار مجلس در خصوص رأی به تغییر آیین‌نامه داخلی مجلس برای تغییر نحوه ساز و کار رسیدگی به لایحه بودجه در صحن و کمیسیون تلفیق عنوان کرد: در ذیل اصل ۷۵ قانون اساسی آمده است، چنانچه در یک جلسه علنی به نماینده‌ای توهین یا نظر به عقیده او خلاف جلوه داده شود، نماینده مذکور می‌تواند در همان جلسه یا جلسه بعد در قالب اصل ۷۵ تذکر خود را بیان کند. نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موافقان طرح بنده را نیز موافق کلیات جلوه دادند، گفت: این در حالی است که این گونه نبود و نکته من به خوبی شنیده نشد. آقایان بحرینی و پورابراهیمی از موافقان طرح نیز دغدغه من را درست تلقی کردند. وی ادامه داد: ماده ۱۵۰ بر لوایح دو شوری حاکم است و وقتی طرحی دو شوری شود، شما فقط می‌توانید طی ۱۲ ساعت پیشنهادهای خود را در خصوص آن طرح بارگذاری کنید. اگر بودجه نیز به این شکل بررسی و در پستوی تلفیق به تصویب برسد و فرصتی برای ارائه پیشنهادات از جانب نمایندگان وجود نداشته باشد، چطور می‌توان نسبت به لحاظ دغدغه نمایندگان در بودجه امیدوار بود لذا حق نمایندگان ذبح خواهد شد. روح‌الامینی با انتقاد از اینکه با این تغییر آیین‌نامه با فوت و فنی دست نمایندگان بسته خواهد شد، گفت: برای مثال بنده پیشنهادی در خصوص ۷ اژدهای هفت سر شرکت ملی نفت، شرکت ملی گاز، بانک سپه و بانک ملی ارائه کردم که ۵ درصد از درآمدهای این شرکت‌ها به حوزه‌های بهداشت و درمان و دانشگاه اختصاص پیدا کند؛ اما اگر اجازه چنین پیشنهادی در صحن در زمان ارائه بودجه وجود نداشته باشد، حق ارائه پیشنهاد از طرف نمایندگان سلب خواهد شد.

پناهیان: پیشرفت‌های مادی و ساختمان‌های آسمان خراش کشورهای منطقه بی ارزش است
پناهیان با تاکید بر اینکه نمی‌توان فرهنگ و دین را در جهان بدون پشتوانه قدرت ماندگار کرد، افزود: در جهانی که سرتاسر توطئه و دشمنی با مسلمانان است، حتما باید مسلمان از مسیر قدرت برای مقابله با دشمنان وارد شوند. وی گفت: پیشرفت‌های مادی و ساختمان‌های آسمان خراش که در کشورهای منطقه مشاهده می‌شود، تکیه بر قدرت‌های پوشالی غربی دارد و از این رو بی ارزش است و پشتوانه مردمی ندارد و محکوم به شکست هستند. این سخنران در بخش دیگر سخنان خود به محرومیت‌های قشم اشاره کرد و افزود: دولت سیزدهم عزم خود را برای محرومیت زدایی‌ها جزم کرده و امیدواریم مشکلات قشم هم در این دولت مرتفع شود.

صادق کوشکی: در ماجرای توافق اخیر با آژانس، هیچ امتیازی به ما داده نشد
یک تحلیلگر سیاسی اصولگرا، اظهار کرد: «در مذاکره شما همیشه باید حداکثر امتیازات را برای کشور مطالبه کنید. اگر حداکثر‌ها به دست آمد که چه بهتر، اما اگر مقداری هم کاهش پیدا کرد، اشکالی ندارد.» محمد‌صادق کوشکی در گفتگو با «انتخاب» در پاسخ به سوالی درمورد اعتراض مدیرمسئول کیهان به حسین امیر‌عبداالهیان و علی باقری‌کنی در مورد طلب لغو همه تحریم‌ها به جای تحریم‌های برجامی گفت: «من کاری به آقای شریعتمداری ندارم، ولی شخصا یک نقدی داشتم در خصوص مقوله نصب دوربین‌ها که به آژانس اجازه داده شد که در مجموعه کرج دوربین گذاشته شود. بحث من این بود که ما در حوزه هسته‌ای و در عرصه‌های مختلف از نحوه همکاری با آژانس تا مذاکرات وین، یک تجربه هشت ساله را پیش روی خود داریم؛ در این تجربه ما با حسن نیت، هرگونه همکاری ممکن را با آژانس یا با طرف‌های ۱+۵ انجام دادیم و خروجی همه این همکاری‌ها و حسن نیت‌ها این بود که هم به تاسیسات و دانشمندان هسته‌ای ما حمله شد و هم اینکه هیچ امتیازی در این عرصه به ما داده نشد؛ یعنی عملا دست ما از بدیهی‌ترین امتیازات خالی ماند.»

«راهبر» مقصر حادثه متروی تهران
سیدمجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با اشاره به جزئیات حادثه برخورد دو قطار مترو در خط ۵ گفت: در جلسه شب گذشته کمیسیون سوانح مشخص شد، راهبر یکی از قطار‌ها هوشیاری و تمرکز کافی نداشته و ۴ خطا همزمان صورت گرفته است. شفیعی خاطرنشان کرد:‌ به نظر می‌رسد که راهبر قطار از لحاظ روحی و جسمی هوشیاری و تمرکز کافی نداشته؛ علیرغم اینکه این راهبر ۱۸ سال سابقه کار داشته و به هر حال غیرحرفه‌ای نبوده؛ البته دو مورد خطا هم در گذشته داشته است.

ذوالنور: گرانی خودرو کمر مردم را شکسته
مجتبی ذوالنور در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: گرانی خودرو کمر مردم را شکسته است و بر روی همه چیز تاثیر می‌گذارد. باید هر چه سریعتر فکری به حال مافیای خودروسازی داخلی کرد و تدبیر برای کنترل بازار خودرو اتخاذ کنیم. وی در ادامه اظهار کرد: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی واقعا تبعات سنگینی برای مردم به دنبال دارد. ما باید عرضه خود را در نظارت بر توزیع نهادهای دامی و کنترل بازار انجام دهیم. قطعا زحمت این کار کمتر از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی خواهد بود. نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: جامعه کشش و تحمل تبعات حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را ندارد انتظار می رود هیات رئیسه در تعامل با دولت این موضوع را به صورت جدی دنبال کند.

سخنگوی کمیسیون «طرح صیانت از فضای مجازی»: نظر کارشناسی مرکز پژوهش‌ها معیار نیست
لطف‌الله سیاه‌کلی  در مورد اینکه برخی از ایراداتی که مرکز پژوهش‌های مجلس از طرح صیانت از فضای مجازی عنوان کرده است مانند ترغیب مهاجرت نخبگان و دخالت در کسب و کار عمومی، کاملا با آنچه پیش از این اعضای کمیسیون مشترک ادعا می‌کردند که تصویب این طرح چنین تبعاتی را به همراه ندارد متفاوت است، گفت: «مرکز پژوهش‌های مجلس تحلیلش را داده است. قرار بود که مرکز پژوهش‌ها طرح جدیدی ارئه دهد و در واقع این وظیفه مرکز بود. الان هم از ما فرصت خواسته تا طرح جدیدی را ارائه دهد حال در این مقطع یک تحلیلی هم منتشر کرده است که هم نکات مثبت و هم نکات منفی را گفته است.» وی خاطر نشان کرد: «این طرحی هم که الان موجود است، سال‌ها مرکز پژوهش‌ها حتی قبل از این دوره، روی آن کار کرده است. به هر حال چون دیدگاه ما این است که از نظر کارشناسان و نخبگان استفاده کنیم، حتما به این مسائل توجه می‌کنیم. در هر صورت فردا جلسه کمیسیون است و در آنجا صحبت و تصمیم‌گیری می‌شود که به مرکز پژوهش‌ها فرصت دهیم تا طرح جدید را ارائه کند یا خیر.» این نماینده مجلس اضافه کرد: «بنابراین باید ببینیم آن طرحی که می‌آید چیست. اینکه نظر کارشناسی داده‌اند معیار کار نیست، بلکه معیار کار طرحی است که ارائه می‌شود. تلاش این است قانونی که به تصویب می‌رسد، حداقل اشکال را داشته باشد؛ اینکه می‌گویم حداقل به این دلیل است که گاهی غیر عمد متوجه اشکالات نیستیم و اگر متوجه باشیم حتما جلوی آن را می‌گیریم چراکه قانون باید بدون اشکال باشد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۶۳
این پناهیان فکر می کنه ما تنها کشور مسلمان جهان هستیم و انچیز که در ایران اجرا کرده اند یعنی اسلام !
بنابراین حتی عربستان را مسلمان نمی داند
جناب پناهیان لابد شما وهمفکران شما با وضعی که بوجود آوردید پشتوانه ی مردمی دارید؟!!!!!!
فقط پیشرفت های شماست که ارزشمنده !!!!
بر اساس گزارش کابل‌نیوز، وزارت ارشاد دولت طالبان موسوم به وزارت امر به معروف و نهی از منکر، در بخش‌نامه‌ای پخش موسیقی در خودروها و نیز جا به جایی زنانی که حجاب ندارند را ممنوع کرد.

طالبان پیش‌تر پخش موسیقی و حضور گویندگان زن را نیز در شبکه‌های تلویزیونی ممنوع کرده بودند.
جناب پناهیان . پس چی برای شما با ارزش است ؟؟؟ تا کمر خم شدن ملت بدبخت ایران در سطل زباله ؟؟؟ اختلاسهای میلیارید ؟؟
ایشون درست می فرمایند چون ما در عوض خیلی پیشرفت معنوی کردیم!
صف مرغ و تخم مرغ و فساد و اختلاس و نصف جنعیت زیر خط فقر و آلودگی هوا ، قطع برق و گاز و نابودی مملکت و غیره لابد ارزشمند هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تابناک میشه خواهش کنم این اخباررو حداقل پوشش ندی واقعا ذهن خسته و نابود ایرانیان به صورت روزمره در حال نابودی هست این سوهان اضافیه ، گرچه دانستن اینکه در ذهن آقایون چی میگذره هم برای تصمیم گیری مهمه !
ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
به همه این بدبختیها،سموم در انواع و اقسام خوراکیها را اضافه کنید ....
قابل توجه آنها که دنبال محاکمه روحانی بودند
حالا حالا به تجربیات روحانی و امثال او نیاز داریم چرا باید همه را حذف کرد عملکرد دولت جدید برایتان کافی نیست ؟
آقای ذوالنور کمر مردم از همه چیز شکسته که یکی از بانی های این امر خود شما هستید. پاسخگو باشید نه طلبکار
آقای پناهیان لطفا هیییییییسسسسسسسسسسس!!!
پناهیان: پیشرفت‌های مادی و ساختمان‌های آسمان خراش کشورهای منطقه بی ارزش است
یله ارزش، فقر و گرسنگی ملتی است که شما ساختید
پناهیان: پیشرفت‌های مادی و ساختمان‌های آسمان خراش کشورهای منطقه بی ارزش است) شاید بی ارزش باشد اما مسلما دروغ اختلاس رانت مقدس نمایی مدیریت ضعیف جناح بازی و .... قطعا خشم خدا را در پی دارد
ذوالنور: گرانی خودرو کمر مردم را شکسته ) شکسته اما علت اصلی ان دو رویی رنگ عوض کردن برای رسیدن به قدرت و یا حفظ قدرت است
بله جناب پناهیان اونایی که اسم بردی نشانه پیشرفت نیست ، این عقب افتاده ها باید بیان پیشرفت رو از ما یاد بگیرن !! تورم ۴۵ درصدی، رشد اقتصادی منفی،بی ارزش ترین شدن پول ملی تو دنیا، گروه گروه فراری شدن ایرانیها ،ازبین رفتن سفره های زیر زمینی ، آلودگی هوا و محیط زیست ،بیکاری ،بی ارزش شدن پاسپورت ،بلوکه شدن پولهامون ،طوریکه حتی یه کشوری مثل سریلانکا هم برامون ناز میکنه،و.‌‌‌‌‌‌..... بله اینها نشانه پیشرفت هست !!!
آقای پناهیان مظاهر رشد و توسعه اقتصادی بی‌ارزشه ولی مظاهر انحطاط جامعه مثل ریاکاری و دروغگویی شده ارزشمند؟
پناهیان فرمود:(.....)!!!!! آسمان خراش!!!!
چیزی که برا من عجیبه اینکه حتی تندروترین مخالفان روحانی هم الان از برجام و توافق حمایت میکنند و میخان سر مساله هسته ای توافق کنند
عاشقتم پناهیان که پیشرفت واقعی رو یه ما گوشزد کردی
:))))))))))))))))
حاج اقا پناهیان پیشرفتهای مادی وساختمانهای به قول شما بزرگ وسایر امکانات رفاهی وشهری در پناه مدیریت صحیح بدست میآید وبه همان اندازه خوب است که فقر وحاشیه نشینی درصد قابل توجهی از مردم بد است .
بتن ریزی در قلب دانش و صنعت کشور خیانت است و حتی آیندگان ننگ ما می گویند حال بازرس ها و دوربین های فرا پادمان که حتی در قانون آژانس هم نیست بماند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
کسی که سازنده بوده توش بتن ریخته و قول داد خیانت کردن بهترش را می سازنم همان را که گفت کرد اگر غربیها خیانت کنند با او مارا به 90 درصد می رساند پس راجع به چیزی که اطلاع نداری قضاوت نکن
او کسی نیست جز دکتر علی اکبر صالحی بد است شما به این نتیجه برسید که چیزی می دانید که صالحی نمی داند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
اولا این که بتن ریزی فقط بتن واقعی نیست سد کردن پیشرفت هم بود که پلمپ کردن حتی تحقیقاتی برخی ها هم سد کردن تا دشمنان ناراحت نشوند دوم هم این که همه فهمیدن آن بخشی که بتن ریختند در اراک قابل استفاده نیست و باید از نو طراحی شود
همانند مدیریت حاکمیت بر فضای واقعی حاکمیت بر فضای مجازی هم نیاز هست و تصویب خواهد شد
چرا ارز در زمان خاتمی دو نرخی بود و تصمیم گرفتند که ارز دولتی که 10 برابر ارزان تر از نرخ آزاد بود را حذف و تک نرخی در نرخ آزاد شود تورم فرق آنچنانی درست نشد و حتی کمتر شد؟ و اگر پول های سرگردان را هم به تولید می برد تورم کمتر از 10 درصد می شد ولی انجام نداد
اقتصاد علم است و نه سیاسی کاری
تورم را کنترل کنید تا خودرو هم گران نشود خیلی جالب است اینقدر زوم کردن روی خودرو عجیب است نکند سهم خواهی است و دولت زیر بار این ها نمی رود که دائم از خودرو حرف می زنند؟ وگرنه کمر مردم در خوراکی هایشان و مسکن است شکسته می شود و نه صرفا ماشین تنها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
خوب دیدید که نگذاشتند ماشین خارجی را ملت خودشان وارد کنند الکی بهانه اورند که ارز چطور بفهمیم منشا خارجی دارد ؟!!! وقتی نمایندگان...اینطور کار میکنند خوب خودروساز هم خر خودشو می رونه
جناب آیت الله پناهیان حتما کوخ نشینی و حلب آباد سازی و بیچارگی مردم ما ارزشمند است . خواهشا سر خود را زیر برف نکنیم که واقعیت ها را نبینیم.
خواهشاً یک بزرگتری این پناهیان را کنترل کند بد جوری به شعور مردم توهین می کند
جناب پناهیان فکر و فلاکت و تن فروشی و فحشا و زباله گردی و کودکان کار از نظر شما با ارزشه
پناهیان: پیشرفت‌های مادی و ساختمان‌های آسمان خراش کشورهای منطقه بی ارزش است.
لابد حلبی آبادهای اطراف تهران و سایر مراکز استانهای کشور بسیار ارزشمند است
قیمت رنو که کمترین قیمت ماشین در سال 1382 داشت 4 میلیون بود و حقوق پایه هم 85 هزار تومان که می شد 47 ماهه خرید والان در سال 1400 که تیبا جز کمترین قیمت ها را دارد با قیمت کارخانه ای 110 میلیون و حقوق 2700 پایه امسال می شود 40 ماهه و با قیمت 160 میلیونی بازار آزاد می شود59 ماهه خرید
فقط نگاه کنید که این همه سر و صدا برای هیچ است تقریبا که چرا ماشین گران می شود الان ولی زیاد فرقی با آن سال ها ندارد
لطفا تورم را کنترل کنید
راهبر قطار از لحاظ روحی و جسمی هوشیاری و تمرکز کافی نداشته !
بسکه سرشون دایما تو گوشی موبایلشونه. از صادقیه حرکت کرده ولی همچنان ایستگاه های جشنواره را اعلام میکند و کلی مردم نا اگاه سرگردان میشوند. به آیفون داخل قطار هم پاسخ نمیدهد.
آقای پناهیان این حرف را نزند چه دارد که بگوید . کسانی که با این کشورها سفر کرده اند دیده اند که در کنار توسعه و پیشرفت مردم با ایمان ترند و اغلب مسئولان کشورشان را دوست دارند
آقای پناهیان خوب رویی داری این حرف ها را می زنی یکم فکر کن تو که فقط حرف می زنی و کار وتولید هم نداری خدا مائده بهشتی برات می فرسته ؟خونتم که بهترین جا و هدیه و اون حرف ها خواهشا تز نده
در جواب پناهیان:حتما بدبختی و فقر و فلاکت ما ارزش است.
آقای پناهیان. آیا افزایش تعداد افرادی که از جمع آوری زباله ها، زندگی خودشون رو می گذرانند هم نمایش پوشالی دشمنانه؟
پناهیان مثلا میخواست با این جمله عقب افتادگی رو توجیه کنه ؟ اون نظر شخص خودته دلیل نمیشه درست باشه ، روشهای عهد پارینه سنگی برا توجیه کارهای نکرده و چیزهای نداشته
ارزش فقط امثال شما هستید که همه ملت را به فلاکت رسانده اید جناب پناهیان
پناهیان فعلا اون خانه هدیه و‌بزرگ در راه جوانان خرج کن برو اپارتمان ۴۰ متری بشین یه روضه ام برا انگیزه جوانان محل بگیر بعد کارشناس عمران و ساخت و ساز شو
تابناک مردم عصبانی هستند خواهشا حرفهای پوچ یه سری رو نشر نده ، هر روز هم حرف میزنند بابا حدیث داریم هر کی کمتر حرف بزنه برا خودش بهتره ،
پناهیان از یک طرف به پا منبریاش میگه برید پول دار بشید از یک طرف میگه پیشرفت مادی ارزش نداره بابا بهتره خودتون چند بار سخنرانیاتونو گوش کنید بعدا باز سخنرانی کنید
اقای پناهیان وقتی یک عده از مردم خوی اشرافی گری پیدا کردند میبینی شب چله انواع میوهها را بحساب خودشان تزئین کرده و با مانور تجمل گرایی میبرند خونه هم . صرفنظر از اینکه بعضی ها ممکن توان خرید یکی از اون میوه ها را نداشته باشند.
آیا این پیشترفت مادی است یا کفران و اصراف نعمت ؟
آیا هدف از شب چله دور هم جمع شدن است یا به هم فخر فروختن ؟
این چه عرفی است که بر جامعه حاکم شده ؟
اخه مگر چقدر عمر ما بی ارزشه که تازه یک نفر را استخدام میکنن میوه ارایی انجام بده ؟
به کجا میریم؟
چه اتفاقی افتاده که پناهیان چند روزه پر کار شده؟اتاق فکر چه فکری داره؟
پناهیان: پیشرفت‌های مادی و ساختمان‌های آسمان خراش کشورهای منطقه بی ارزش است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب آقای پناهیان از نظر شما چه چیزی ارزش است ؟
خانواده ای که هر ماه یکبار یک سطل ماست 100 هزارتومانی نمی تواند بخرد ؟
یک عدد تخم مرغ 5 هزار تومانی ؟
یا پراید 200 میلیونی ؟
واقعاً بفرمایید شاید ارزش های شما با ارزش های ملت متفاوت است !
پناهیان زندگی یک تکه نان خشک و پوشیدن لنگ افتخار شماست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
خودشان نه
ملت
طرح مالیات بر خانه های خالی اجرا نشد، بابا پیگیری کنید که دلالها توی این بازار بدون مشتری قیمت های آپارتمانهای خالی صدرا شیراز را به آسمان دارن میبرن
بزرگترین برج منطقه در بی عرضه ترین کشور منطقه است
آسمانخراش های اونا بی ارزش، قبول. شماها چی دارین؟ چی برای مردم فراهم کردین؟ خودتون و بچه هاتون توو رفاه هستین مردم توو فقر و بدبختی زندگی میکنن ولی مردم همون کشورهای پوشالی سالهای ساله توو رفاه و آسایش هستن.
حتما به نظر پناهیان
پا برهنه بودن و
از برکه با بیست لیتری آب بردن ارزش است.
جناب ذالنور
وقتی برجام آتش می زدی
باید فکر اینجاش هم می کردی
آره بی ارزش هست.ارزش این هست که پیرمرد و پیرزن هفتاد ساله تا کمر خم بشه تو سطل زباله واسه یه لقمه نون.
بعد از طرح صیانت ار اینترنت باید منتظر :
طرح صیانت از موبایل
طرح صیانت ازتلفن
طرح صیانت از پست وتلکراف
طرح صیانت از صحبت
باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
همه این طرح ها اجرا می شده ولی اسنودن و آسانژی نیست که افشا کنه.
آقای پناهیان شما درست میگین حکام کشورهای منطقه و پیشرفتشون اصلا پشتوانه ندارن.شما و امثال شما پشتوانه خیلی قوی دارین
حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی یعنی نابودی ۷۰ میلیون ایرانی
یعنی طغیان گرسنگان
یعنی افزایش فقر
یعنی افزایش دزدی
یعنی نابودی ۵ نسل
جناب کوشکی هم طیفان اصولگرای شما که سر صداشون بیشتره بیشترین امتیاز رو میدن ولی بلندگوهاشون وانمود میکنن که فتح الفتوح کردن، اگه این توافق در دولت روحانی اتفاق افتاده بود از بام تا شام ظریف رو می‌کوبیدن ولی الان به به و چه چه نثار باقری و اسلامی و... میشه
عدالت در کشور
۱۲ هزار میلیارد برای رتبه بندی ۸۰۰ هزار معلم
۷ هزار میلیارد برای فوق العاده حاصل ۵۴ هزار کارمند قوه قًاییه
۱۰ هزار میلیارد برای ۴۷هزار دانشگاهی
آقای ویس کرمی معلمان رو نادان فرض نکن که عواقب سنگینی برایت دارد ؟؟
ترامپ هم رتبه بندی (حقه بندی ) رو به سخره گرفت ؟؟؟
حاج آقا یه پنت هوس این آسمان خراش‌ها را به شما هبه کنند چه حکمی دارد؟؟؟
ساختمان های بلند در برخی از کشوره از این جهت ارزش است که نشان از پیشرفت میباشد و این کشور رو به رشد است و این ارزش است
پیشرفت اونا بی ارزشه قبول ولی پس رفت های دنیوی و اخروی ما چیه؟ وقتی خوتون چیزی برای گفتن نداشته اید مجبورید برای بالا نشان دادن خودتون ارزش کار بقیه رو بیارید پایین.
باید آقای روحانی در روزهای پایانی دولت خود این اجازه و فرصت را می یافت تا موفقیت ها و کارهای انجام شده در دولت دوازدهم خود را به اطلاع مردم می رساند این به نفع نظام بود تا مردم کارهای نظام را از زبان روحانی می شنیدند ...
پس بخاطر همینه که تلاش میکنیم مردم زاغه نشینی کنن، خاک
چطور بی ارزش هستند؟اون موقع مسکن مهر و خانه های که انگار زندان انفرادی هستند ارزش حساب می شوند که باعث انواع مریضی روحی و روانی شده اند؟
خواهشن دیگه کاری کنید که نام و نه تصویر حسن روحانی رو ببینیم و بشنویم
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
الان که دولت تخته پی کارهای روحانی را گرفته اند هما نهایی که با برجام خیانت است برجام را اتش بزنیم برجام را پاره کنیم ما نیازی به ارتباط با غربی ها ندارم به راحتی از افرادی مثل شما رای گرفتند
جناب پناهیان قدرت پوشالی غربی رفاه و ارامش مادی و حق خیاط عادی رو به مردمش هدیه داده نمونه کوچیکش خرید تویو تا لندکروز ۲۰۲۲ نه مثل ما که باید ۲۰ سال کار کنیم پراید بخریم ۲۰۰ میلیون با تکنولوژی ۴۰ یال پیش.
مردم رو چی فرض کردی اخوی
این‌ اقای‌ حاج‌ آقای ایت الله العظمی‌ دکتر‌ پناهیان‌ چقدر این روزها‌ روی انتنه‌ و حرفهاش‌ ترند‌ شده‌ !
چند روز پیش‌ از رابطه‌ روضه‌ خانگی‌ و ازدیاد نسل‌ افاضات‌ فرمود‌ ایندفعه‌ هم‌ به این نتیجه‌ مشعشع‌ ریسده‌ که رشد ملل غرب خلیج‌ فارس‌ کلا ارزشی نداره‌ شهرهای‌ عهد بوق‌ و بنادر ساحلی‌ در به داغون‌ ایران‌ نشانه‌ عروج‌ به
جناب پناهیان اگه ساختمان و آسمانخراش بی ارزش هست پس چرا دنبال هدایایی از همین دست از دوستان مایه دار پای منبر خود بودید و .........................
جناب کوشکی ،‌اگر توافق نمیشد ایران را به شورای امنیت سازمان ملل میبردند و در آنجا تحریمهای قبلی و رفتن زیر فصل هفت ، و اجماع جهانی علیه ایران بوجود می آوردند همانی که حکام عرب و رژیم اسراییل میخواهند ؟ آیا شما این امتیار نبرند پروندهٔ‌اتمی ایران را به شورای امنیت نمی بینید ؟،،
پیشرفت اونا بی ارزش هستن شما چی دارید که با ارزش؟؟؟
خدا امثال شمارو شفا بده و به ملت ایران صبر
جناب ذوالنور کافیست دیگه شما با این نطق آتش و درک مظلومیت مردم به وظیفه قانونی خود عمل کردی و دیگر هیچ مسئولیتی نداری!!!
مواظب باش یهویی وجدان درد نگیری ها؟؟؟
معلومه برج حاج آقا تو سعادت اباد ارزشمنده فقط
جناب پناهیان
بله درست میفرمایید کوخ نشینی و کپر نشینی مایه افتخار رشد معنویت است نه برج های سر به فلک کشیده که در کلان شهر های خودمان هم دیده میشود چه رسد به کشور ۷ای همسایه
یارو دستش به گوشت نمیرسه میگه اخه....نمیتونن پیشرفت مادی داشته و آسمانخراش بسازن میگن اخه
آقای ذوالنور گرانی گوشت برنج لوازم خانه گی کرایه خانه و.و.و کمر مردم را شکسته گرانی خود رو که کمر نمی شکند داشت میخره نداشت نمیخره بامترو واتوبوس میره مثل همه مردم
با محمد مهاجری موافقم. اتفاق مهمی رخ داده که معلوم نیست چرا رسانه ها سعی دارند ان را کوچک جلوه دهند.
آقا مرغ جرا گرونه؟
آقای پناهیان میتونی خونه سعادت آباد را بفروشی و خرج مردم قشم کنی؟
پناهیان از کی تئوریسین توسعه شده ما خبر نداریم. نمی دونم چرا بعضی ها دوست دارند تو هر زمینه‌ای نظر بدهند. این صحبت‌ها حتی برای بخش اعظم جامعه داخلی هم مصرف ندارد و مهم نیست چه برسد به خارج کشور
آقای پناهیان شما فقط برج و خیابان و ساختمان را می بینید چون سطح دید و دانش شما از رفاه و آرامش همین چیزهاست. بفرمایید در عمان یا امارات یا عربستان یا قطر نسبت زندانیان به جمعیتشان چند برابر کمتر از ایران است؟ بفرمایید آسایش و آرامش مردم آنها با مردم ایران چه اندازه اختلاف دارد؟ حتما می دانید آسایش: امکانات زندگی همانند کار ،مسکن ،شغل ، هوای پاک ، آب آشامیدنی و بهداشت و ...است و آرامش :شادی و خوشحالی و ... روحی است که در ایران نه آسایش داریم نه آرامش . در عمان بازنشسته ها فریاد می زنند که داریم له می شویم؟ معلم ها فریاد می زنند فقر کمرمان را شکسته است؟ در این کشورهای به سفارت خانه ها حمله می کنند؟ ...........
حاج آقا پناهیان، پس چی مهمه؟کی مهمه؟فقط شما و خط فکری شما؟شما مسلمانی؟در نماز در قنوت میگیم ربنا آتنا فی الدنیا حسنه و فی الاخرة حسنه پس اول دنیا میاد و بعد آخرت.حضرت علی(ع) در نهج البلاغه فرمود فقر از در وارد بشه ایمان از پنجره خارج میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
فقط حرف مفت میزنن و در گوششان پنبه فروکرده اندو صدای مردم رانمیشنوند
جناب پناهيان يعنى مى فرمائيد فقر و بيغوله ها و حلبى نشينى حاشيه شهر هاى ما ارزش دارد ؟ نگاه كنيد به امارات كه ٤٠ -٥٠ سال پيش بيابان بود و امروز دروازه تجارت خاورميانه از جمله كشور خودمان ، لطفا دست از تحميق مردم برداريد ، اينگونه تبليغات راه به جائى نمى برد
اقاى پناهيان امارات چهل سال پيش بيابان بود
امارات فعلى كارخانه chips را ٣٥ بيليون فرحته
ارزش درهم را هم حفظ كرده
كارخانه برق اتمى هم ايجاد كرده در مدت ٤ سال
ما كارخانه اتم را ٤٠ ساله ساخته ايم
حال ساختمان ، بندر ازاد، تجارا ازاد به يكطرف
قدري هم انصاف و بينش داشته باشيد
اگر تابناك به هر دليلى
سانسور نكند
کامنت زیر را در یکی از خبر های قبلی گذاشته بودم و در پایین آن جواب هم وطنان محترم! نیز آمده است قضاوت با شما.
دکتر علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در گفتگویی در تشریح نشست امروز (یکشنبه، 14 آذر ماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری عنوان کرد: دستور کار نخست نشست امروز کمیسیون ادامه بررسی طرح اجرای اصل 15 قانون اساسی یعنی تدریس ادبیات زبان‌های محلی و قومی در مدارس کشور بود که این طرح در قالب 5 ماده با نظر اعضای کمیسیون آموزش به تصویب و راهی صحن علنی مجلس شد.
ماده نخست این طرح مربوط به تدریس کتاب‌ها و مواد درسی و آموزشی در تمامی پایه‌ها است که باید به زبان و سبک فارسی باشد و معلمان باید به زبان فارسی، محتوای کتب درسی را آموزش دهند.

پ.ن - مسخره ترین سخنی است که من در تمام عمرم شنیده ام مثل این است که بگویند زبان انگلیسی را باید به زبان و سبک فارسی آموزش داده شود!!!

مرجع تشخیص زبان‌های قومی و محلی هر منطقه فرهنگستان ادبیات فارسی و برنامه‌ریزی درسی است.

پ.ن- چرا مرجع تشخیص زبان مثلا تورکی باید فرهنگستان ادبیات فارسی باشد!!!؟ آیا متولیان فرهنگستان زبان فارسی اصلا زبان تورکی را می دانند آیا آنها قادر هستند که حتی یک جمله صحیح به زبان تورکی یا زبان های دیگر غیر فارسی بنویسند!!!؟

ناشناس|Iran, Islamic Republic of|۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
آخه امثال شما رو اول بايد فارسى يادتون داد كه ترك رو تورك ننويسيد، اينه دليلش
سورنا|Iran, Islamic Republic of|۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
چون ترکی میکس عربی و فارسی و اتاتورک اومد زوری واژه های پارسی و عربی رو با ی مشت واژه من در اوردی جایگزین کرد بازم کلی واژه پارسی و عربی تو ترکی هست زبان شناسی یه رشته و شاخه دانش که دسته بندی و الگو داره پارسی یکی از باستانی ترین زبان های دنیاست و از معدود زبان هایی که از 2600هزار سال پیش تا کنون زنده است از دسته هندو اروپایی ترکی اصلا جزو هیچ دسته ای نیست چون ناشناسه هرکسیم میخواست ترکی درس بخونه بره ترکیه اینجا ایرانه
بردیا|France|۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
میتونی بگی ترکی از خانواده کدوم زبان هاست پرشین از خانواده ایندو یوروپین دسته ایندو پرشین هست و چندین هزار سال قدمت داره با کتیبه های بسیار میشه یه کتیبه واسه زبان من دراوردی ترکی ادرس بدی وجود نداره به گفته دوستمون هرکی میخواد ترکی درس بخونه بره ترکیه چون غیر ترکیه تو هیچ کشور دیگه ای امکان نداره
پناهیان جدیدا خیلی افاضات میکنند . کادوی جدید گرفته اید جناب؟
نظر کارشناسی آنها معیار نیست . معلومه که نیست . اگر نظرات کارشناسی معیار بود وضع مملکت این نبود ‌. شعار خوبه شعار بدید فقط اون معیاره
هوی پناهیان . شما برای مردم آسمانخراش نسازید چون ارزشی نداره. شما برای مردم ی الونک بسازید برای دوتا اطاق ماهی سه ملیون اجاره ندن. شما برای مردم مدرسه بسازید تا توی چادر و کپر درس نخونن. شما آسمانخراش نسازید بجاش سالی دوکیلو گوشت بدید در خونه مردم. شما آسمانخراش نسازید بجاش ی پیکان سال ۵۷ به قیمت ۴۰ هزار تومن بدید مردم . شما آسمانخراش نسازید بجاش هفتاد کیلومتر اتوبان شمال را تکمیل کنید که سالی میلیونها ماشین مسیر شصت کیلومتری را هفت هشت ساعته طی نکنند. شما آسمانخراش نسازید بجاش عدالت را برقرار کنید و دزدها را که میلیاردها دلار بیت المال را هپل همو کردند بگیرید و مال مردم را از گلوشون بیرون بکشید. شما آسمانخراش نسازید بجاش ......
باز اونا پیشرفت مادی داشتن؛ ما که پسرفت مادی و معنوی داشتیم
حتما فرمایشات پناهیان اگر از طرف بعضی ها در داخل کشور نیز ملاحظه شود درست است ولی متاسفانه به این قاعدهای که میفرمایند نه در داخل ونه اطراف ایران عمل نمیشود وبیت المال مسلمین به طرق مختلف توسط زیاده خواهان چه به شکل برج وویلا وماشین های آنچنانی فرزندان کاخ نشینان حیف ومیل میشود درست است بدون در نظر گرفتن پیشرفت واقعی هر کشور با تولید وپیشرفت علمی این برج سازی ها حیف ومیل کردن اموال عمومی است ولی کدام در کشورهای اسلامی گامی در جهت بهبودی وضعیت مردم برداشته را باید در آسمان گشت
تابناک حالا حتما لازمه ما بتونیم پناهیان چی گفته ؟
آقای پناهیان ساختمان‌های آسمان خراش کشورهای منطقه بی ارزش است چون با هدیه دوستان ساخته نشده. اگر اونها هم هدیه ای زندگی میکردند الان آسمان خراش هاشون ارزشمند میشد . نه؟!!!
اگر آسمان خراش بد است؟؟!! چرا می سازید؟؟!! فکر کنم مادیات و آسمان خراش ها برای ما ملت بد است اما برای شماها خوب است؟؟!! مرد حسابی این چه حرفیه میزنید بجای این حرفها به فکر حل معظلات اقتصادی مردم و نانهای سر سفره آنها باشید؟! تا کی با اینگونه واژهها میخواهید سر ما ...؟!
آقای پناهیان:آلودگی اب،خاک،هوا،صوتی،تخلیه ۸۰ درصد روستاها،گسترش هیولایی شهرها روی گسلها،چندین میلیون معتاد،هزاران کشته و معلول در تصادفات رانندگی،پاسخگو نبودن مقامات،زمین خواری،اختلاس و رشوه خواری،سرمایه گذاریهای غلط با پول یا مفت نفت،اقتصاد دولتی و شبه دولتی،نابودی میلیونها هکتار جنگل و باغات،اینها پیشرفت هستند.
اقای پناهیان زشت ترین کار این هست که آدم بخواد برای خوب نشون دادن خودش کار دیگران رو بی ارزش نشون بده، به کار دیگران کاری نداشته باشید ، این گوی واین میدان، بدون حرافی شما هم از همون پیشرفتهای مادی وآسمون خراشهای بی ارزش!! به مردمتون هدیه بدید .
دوستان برای همیشه بپذیرید:
آقای پناهیان
فقط تو خوبی
آدم های خوب قبل از تو سوء تفاهم بوده اند
جناب پناهیان ..میشه بگین از نظر شما چی ارزشمنده؟؟ .شما که موافق هیچ گونه رشد و توسعه مادی نیستید و فقط میگیم مردم بروند دنبای دعا و سینه زنی و گریه و عزاداری ازنظر شما اینا خوبه که نفعش برا شماهست نه مردم
آقای پناهیان اگه ساختمانهای کشورهای منطقه بی ارزش و پوشالی هست لطفا شما هم از اون ساختمان و آپارتمان لاکچری که بنا به روایتی بهتون هبه کردن بیا بیرون و با اهل و عیال برو تو حاشیه شهر با حاشیه نشین ها زندگی کن و همنشینی و زندگی با قشر فقیر جامعه رو از نزدیک لمس کنین.
قشم هم بری زندگی کنی قبوله البته نه تو ویلاها و آپارتمان های لاکچری زندگی تو بطن جامعه قشم منظوره.
چقدر قشنگ حرف میزنی کو عمل؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر سخنان طیف اصولگرایان را دقیقا با پارسال همین موقع مقایسه کنیم متوجه میشویم که منظور آقای پناهیان و دوستانشان سیاسی شان اینست که معیشت مروم تنها موقعی مهم است که دولت دست ما نیست
جالب است که کسانی که دم از محاکمه روحانی به علت وضع اقتصادی موجود میزنند همان سیاق و راه و روند او را در اقتصاد و چه بسا بد تر ادامه داده اند
اقای پناهیان پس اون برج هدیه مادی نیست ؟
اقای پناهیان پس اون برج هدیه مادی نیست ؟
سلام آقای پناهیان ظاهراً شما هنوز خوابی
شعار دادن شده بلای جان ما
متاسفانه دولت در برخورد با ارز 4200 تومانی خیلی ساده و ناشیانه عمل کرد و همین مسئله باعث عکس و العمل بازار به این دیدگاه شد هنوز بحث حذف ارز به میان امده بازار تغییرات قیمت خود را اعمال کرد این از ناشی کاری دولت است متاسفانه عدم استفاده از تجربه دولت های قبل همیشه ما را نقطه سر خط می رساند
آقای پناهیان شما درست می فرمایید در عوض زباله گردی برای سیر کردن شکم بسیار با ارزش است.
از نظر جناب پناهیان فقر و گرسنگی مردم ارزشمنده آیا؟
آقای پناهیان : رشد اقتصادی و مقبولیت ملی چطور؟ میدانید رابطع مستقیمی بین درآمد سرانه و مشروعیت سیاسی وجود دارد؟ میدانید دولتهای ناکارآمد پشتوانه مردمی ندارند؟
پناهیان: پیشرفت‌های مادی و ساختمان‌های آسمان خراش کشورهای منطقه بی ارزش است
پس گرانی تورم فساد دزدی زباله گردی و فقر و زندگی زیر خط فقط و بی خانمانی و... نشانه پیشرفت هست ؟؟؟؟ لطفا سرتون رو ازیر برف در بیارید
همه چیزهای کشورهای پیشرفته ویادرحال توسعه بدرنخوره ولی آقازاده هاو.. برای آنها له له میزنن!اینهاراهم برای مردم میگید!!
آقای پناهیان یک سری تو شهر بزنید ببینید اوناییکه تا کمر تو سطل آشغال هستند ارزش محسوب میشن به شعور مردم توهین نکنید
این پناهیان چه کاره این کشور هست که هر روز باید ازش مطلب برنید.غیر از این که بابت روضه خواندن ، تو بهترین جای تهران خونه هدیه میگیره ؟!!! یعنی تو این مملکت چهار تا آدم فرهیخته و با سواد نیست که هر روز باید حرفای بی ارزش این آدم را به خورد مخاطبین بدین ؟!! این کار فقط لطمه به آبرو و ارزش سایت خودتونه .
اگر مادی گرایی بی ارزش هست ثروتمندان ایران به مادی گرایی پایان بدهند.
بله خشکسالی آلودگی تورم فساد و .... ایناس که ارزش داره ..
آری افتخارات تا کمر در سطل های زباله است و آسمان خراش ها و پیشرفت های مادی بی ارزش است!!!!!!
آقای پناهیان می شود بفرمایید چرا پیشرفتهای مادی بی ارزش است ؟ مگر نمی دانید که از دری که فقر وارد شود ایمان و اعتقادات خارج می شود ؟؟ مگر نمی دانی که فقر بزرگترین آفت دین و انسانیت است ؟ مگر نمی دانی که فقر باعث فحشا و دزدی و قاچاق و کلاهبرداری و قتل و جنایت و انواع جرایم می شود ؟؟؟؟
آقای پناهیان می شود بفرمایید چرا پیشرفتهای مادی بی ارزش است ؟ مگر نمی دانید که از دری که فقر وارد شود ایمان و اعتقادات خارج می شود ؟؟ مگر نمی دانی که فقر بزرگترین آفت دین و انسانیت است ؟ مگر نمی دانی که فقر باعث فحشا و دزدی و قاچاق و کلاهبرداری و قتل و جنایت و انواع جرایم می شود ؟؟؟؟
اقای پناهیان پیشرفت مادی و اقتصادی کشورهای همسایه بی ارزش است لابد اختلاس و رانت و دزدی مدیران و پرسه فرزندانشان با پول بیت المال در کشورهای خارجی ارزش است و کشورهای همسایه باید از ایران یاد بگیرند و ظاهرا خیلی عقب مانده اند
اقای پناهیان . ظاهرا همه پیشرفت های کشورهای همسایه برای شما بی ارزش است . وقتی میدونید 100 سال دیگه هم به اونها نمیرسیم باید هم اینطور بگید !!!
اقای پناهیان . ظاهرا همه پیشرفت های کشورهای همسایه برای شما بی ارزش است . وقتی میدونید 100 سال دیگه هم به اونها نمیرسیم باید هم اینطور بگید !!!
آقای پناهیان یه مقدار کلاه خودتون رو بالاتر بگذارید تا بهتر ببینید
ه فیلم پنجاهمین سال شکل گیری امارات بهتان برخورده. امیدوارم بیشتر بربخورد به شما و به همه دست اندرکاران . آن آسمان خراش ها نماد است، نماد ثروت و پیشرو بودن یک ملت هرچند کم جمعیت. حقیقت تلخ است. با این حساب چرا باید قشم محرومیت زدایی شود، ارزشی ندارد. بگذارید همین طور بماند.
آقای پناهیان چطور هروقت از دستاوردهای انقلاب صحبت می کنند آمار سد و نیروگاه و جاده و حتی موبایل را با قبل از انقلاب مقایسه می کنند ولی برای کشورهای دیگر اینها ملاک نیست ؟
سلام

جناب پناهیان به کدامین دلیل آن پیشرفتها را مادی نام نهاده است ؟ پیشرفت فرهنگی و سطح شعور مدیران آن سرزمینها بوده و که مردم خویش را از فلاکت و درد و رنج برهانند و بر مسیر پیشرفت روز جهان قرار دهند و بر همین مبنا است که پیشرفت در تجارت و شکوفایی داد و ستد را شاهدیم!
اگر ایشان چشم بصیرت خویش را باز نگه دارند , چیزهایی بیشتر خواهند دید که پندآموز است.
ضمنا ما از ارادتمندان ایشان هستیم و بسیار از ایشان آموخته ایم.
اقای پناهیان
پیشرفتهای کشورهای عربی بی ارزش است
قبول

ولی ایا فلاکت مردم ایران بر ای شما ارزشمند است
آقای پناهیان مردم در همه جای دنیا رفاه می خواهند و لاغیر
بقیه ش دری وریه
آقای پناهی پیشرفت کشورها مهم نیست مهم خود تویی که یک ساختمان مفتی گرفتی و هر چی دات میخواهد میایی میگی
آقای پناهیان ملک و پول هدیه می گیری برای شماها خوبه برای مردم بده؟؟
آقای ذوالنوری شب بخیر حالتون خوبه دلتون چاقه دیگه چه خبر. از احوالات این مردم فلک زده خبر تازه ای دارید ؟!!!! مرد حسابی تازه فهمیده ای کمر مردم شکسته. کمر مردم , جسم و روح مردم از گرانی ها از تبعیض ها از ندانم کاری های امثال شما سالهاست خورد شده ولی نجیبانه و از روی ترس و مماشات سکوت کرده اند. اما این گفته ها و دیگر افاضات این چنینی نه تنها در بهبود اوضاع تاثیری ندارد بلکه نمک پاشیدن برروی زخم این مردم نفس بریده است. برادر اگر نمی توانی کاری بکنی شرط انصاف و مروت این است که نمک به زخم مردم نپاشی.
قدرت غربی ها اگه پوشالی هست پس چرا برای گرفتن اقامتش له له میزنند؟
اگر پیشرفتهای مالی و رفاهی آنها بی ارزش هست پس چرا خود آقایان تماما به دنبال پیشرفت مالی هستند و از هر فرصتی برای دستیابی بیشتر به مسایل مادی استفاده می کنند. یا در کار ساخت و ساز,صادرات , واردات و ... هستند .بدبختی فقط خوبه برای مردم عشق و حال خوبه برای آقای پناهیان که خونشون و دوستانشان خزیدن لابد حقوقشون و هم دوستان می پردازندو کلا مشکلی ندارن
اقای پناهیان : خفت و خواری مردم و تورم کمر شکن و افزلیش قیمت لحظه ای و ..... پیشرفت است ؟ اصلا چه مقامی به شما این ارزش را داده که تریبون دست بگیرید و هر چه میخواهید بگویید و مردم را عذاب دهید ؟ مردم را احمق فرض کردید مگر نیامده بودید که مردم را آقا کنید با ذلت با خواری با ... میخواستید به مردم عزت بدهید ؟ کشورهای منطقه از دم ( عربستان ، کویت ، امارات ) به مردمشان احترام گذاشتند برای آنها عزت خریدند به پول ملی اشان بها دادند آرامش ایجاد کردند مملکت را دست بنیاد ها قرار ندادند بلکه آنها را برای آموزش در مساجد تربیت کردند سرمایه های خارجی را جذب کردند مردم دنیا برای دیدن کشورشان صف می کشند نه از دلالان کثیف قاچاق و اختلاسگران خبری هست نه از دزدیهای خرد و ریز تو کوچه و پسکوچه که امنیت هر ایرانی را به خطر انداخته اگر قدری سکوت کنید ...
شاید از نظر آقای پناهیان حاشیه نشینی وکپر نشینی وفقیر شدن ملت ایران دارای ارزش است.جناب پناهیان تا کی میخواهید روی بدبختی‌های مردم ایران با این حرفهای بی ارزش سر پوش بگذارید نمی بینید بگفته آمار حدود هفت ملیون ایرانی را از کشور فراری دادید.جواب .خدارا چی میدهید.
آقای پناهیان نظرخودتان رادرموردبرجها وساختمانهای بلندمرتبه خودمان چیست که برخلاف سایرکشورهای منطقه بفرمایش شما ما پیشرفت مادی نداریم ولی درعوض تادلتان بخواهدبرجها و
ساختمانهای بلندمرتبه وبدقواره درتهران داریم لطفاًنظرخودتان را
راجع بماهم بفرمائید
البته جناب پناهیان حتما از نظر شما تعداد روضه های خانگی ارزشمندتر از ساختمان و برج سازیست!!
آره، فقط پیشرفتای معنوی ما باارزشه.
جناب پناهيان لطفا خانه محقري كه فرموده ايد را واگذار چون ارزش ندارد و به جنوب شهر رفته در آنجا خانه اي در خور پيدا كنيد
قسمت اول صحبت آقای پناهیان قابل تا"مله.!!!!!!
قسمت اول صحبت آقای پناهیان قابل تا"مله.!!!!!!
آقای پناهیان سرزمین برهوت وبیابانی را به قطب اقتصادی و تجاری کردن خاورمیانه هنر است که مردان متفکر و مدبر وطن پرست می خواهد .
بازهم آقای پناهیان افاضاتی که در آن تخصص ندارند کرده اند. از مقدمه ای که گفته اند به نتیجه ای که رسیده اند مورد نقد است. وجود ساختمانهای بلند و لوکس و غیره شاید نشان دهنده روحیهٔ انقلابی مد نظر ایشان نباشد ولی یادشان باشد که بعنوان مثال اگر منظورش امارات یا قطر یا عربستان است این کشورها و حاکمانشان اولاً مسلمان و متعبد به رعایت اعمال و حفظ طواهر اسلامی در اعمال و رفتارشان هستند. دوم اینکه نگاه آنها به اسلام با نگاه ایشان یکی نیست چنانکه لزومی هم برای آن نیست. سوماً این کشورها در ارتباط کامل با دنیای خارج از کشورشان بر اساس مفاهمه و منافع ملی خودشان هستند و در سایهٔ همین سیاست بعنوان نمونه کشور امارات با حدود فقط یک میلیون جمعیت بومی ( وطنی ) یکی از مراکز مالی و بازرگانی دنیا و بخصوص منطقهٔ ثروتمند و در عین حال پر تنش منطقه هست . شریک اصلی بازرگانی ایران است و میتوان بنا به شواهد و قرائن که خود دولتمردان ایران نیز به آن اذعان دارند اگر همین کشور راه های معاملاتی و به نوعی دور زدن تحریمها را بطور کلی ببندد امور کشور ما هم به لحاظ واردات و صادرات و هم انتقال پول مختل و شاید تعطیل شود. پیشاپیش باید متذکر شد که این کشور نیاز چندانی به سود و درآمد حاصل از این معاملات ندارد و از این ارقام بعنوان درآمد ثروتمندتر و قدرت و‌پستوانهٔ مالی قویتری دارد. لذا توصیه میشود در بیان سخنان خودشان که دقیقاً معلوم نیست برای چه مخاطبی وعظ میکنند محتاط تر باشند تا مطالب و نتیجه صحیح را منتقل کرده باشند
پناهیان: پیشرفت‌های مادی و ساختمان‌های آسمان خراش کشورهای منطقه بی ارزش است!!!! جناب پناهیان شما در ساختمانتان در شهرک غرب نشسته اید و اینها را می گویید . بیایید کف جامعه واقعیات را ببینید
اگه نیست تو چرا حرص می خوری؟؟؟؟؟؟؟
هنر تو چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فکر میکنم اقای پناهیان بهش توصیه شده باشه که امروز تابناک رو نخونه )))))))))
پناهیان چرا میخوای ذهنیت خودتو به دیگران القا کنی، برو سنگاپور رو ببین. اونجا مسلمان نداره.
با این فکر شما ما دیگه نان شبم نباید بخوریم. اونا دارن کشورشونو می سازن شما چکار کردی برای مردم. تاحالا یه خونه ساختی. دست چن نفر فرو گرفتی؟؟؟ واقعا گرفتار چه کسانی هستیم.
مملكت را پناهيانها به اين روز انداختهاند
کی میگه که اسمان خراشها و مراکز تجاری دبی امارات و قطر و عربستان فایده ای نداره . درسته که صرف ساختمان نشانه پیشرفت و توسعه پایدار نمی تونه باشه . ولی دقت کنید که همین مراکز تجاری و شرکتهایی که در انها فعالیت دارند می توانند یک منبع درامدی برای این کشورها باشند و گردش پول و سرمایه ای که ایجاد می کنند به رشد کشور میزبان کمک میکنه . حتی اگر نفت هم دراین کشورها تمام شود این کشورها با همین مراکز تجاری که دارند می توانند اقتصاد خودشان را سرپا نگه دارند . بنا بر این خیلی هم بی ثمر نیستند . انها صرفا ساختمان نیستند بلکه فعالیتهای تجاری که توسط شرکتهایی که در انها قرار دارند اصل مهم است و قابل توجه به شمار می رود .ضمن اینکه این شرکتها حتی برای خرید و اجاره مکان در این اسمان خراشها سرمایه گذاری می کنند که خودش باعث جذب پول به داخل این کشورها می شود . مگر دوبی چی بوده من نمایشگاه دبی رفتم درست 40 سال پیش همین دوبی با شتر رفت و امد میکردند و سواحل انها از سواحل ایران عقب مانده تر بود . ولی الان قابل مقایسه نیست .
پیشرفت‌های مادی و ساختمان‌های آسمان خراش که در کشورهای منطقه مشاهده می‌شود، تکیه بر قدرت‌های پوشالی غربی دارد و از این رو بی ارزش است و پشتوانه مردمی ندارد و محکوم به شکست هستند.
اتفاقا آنها از پشتوانه مردمی برخوردارند
پناهیان: پیشرفت‌های مادی و ساختمان‌های آسمان خراش کشورهای منطقه بی ارزش است

آقاي پناهيان ارزش ما هستيم . مايي كه گوسفندهامون از گشنگي پشم هم ديگه رو مي خورن !!!! اين ارزشه به خدا !!!
آقای پناهیان، توسعه با ارزش است، فقرزدایی با ارزش است: کی گفته شما مسلمانتر هستید، نکنه خدا خودش تو گوش شما گفته شما مسلمونتر از شیخهای حاشیه خلیج هستید. آنچه مسلم است این است که مهترین چیز برای خداوند متعال خدمت به مخلوقاتش است که اون اشخاص به مراتب بهتر این مورد را انجام داده اند، لذا زبان در کام بگیرید
لازم است آقای پناهیان آموزش اسلام شناسی ببیند
ایشون همون اقای پناهیانی نیست که با هبه دوستان زندگی میکنه و میگفت حزب اللهی باید پولدار باشه حالا چیشده مادیات دلشون زده
نظرات امثال پناهیان برای مردم هارزشی نداره باد هواست
پناهیان واقعا خیلی حرف میزنی .... مردم را امثال تو عصبانی کرده اند با این مملکت داریتان..
پناهیان: پیشرفت‌های مادی و ساختمان‌های آسمان خراش کشورهای منطقه بی ارزش است
جناب پناهیان فقر و زباله گردی و فساد و فحشا با ارزش است؟!
خواهشا نمک روی زخم مردم نریزید.
راست میگه...فعلا که این حرف ها برا امثال پناهیان خوب ارزش داشته
این پناهیان حرف نزنه نمیشه....!بابا زبون به دهن بگیرچقدرورمیزنی!
پناهیان! حرف نسنجیده به اسلام و قرآن ضربه زده خیانت میکند.
یک ضرب المثل چینی میگه وقتی نمیتونی با کسی رقابت کنی تخریبش کن
بنده خدا گفته مشکلات مرتفع بشه(احتمالا منظورش به بلندی اورست )
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار