بازدید 4742

تاکید سفیر کشورمان بر تقویت تعاملات ایران و ژاپن

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن ضمن ملاقات با استاندار گیفو، بر لزوم تقویت تعاملات فرهنگی و گردشگری در راستای آشنایی هر چه بیشتر مردم دو کشور با آداب و رسوم یکدیگر تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۹۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۴ 25 December 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به دعوت انجمن دوستی توکایی - ایران، مرتضی رحمانی موحد سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن در سفری یکروزه به استان گیفو در مرکز ژاپن با آقای فوروتا استاندار گیفو ملاقات و ضمن اشاره به روابط خوب ایران و ژاپن، بر لزوم تقویت تعاملات فرهنگی و گردشگری در راستای آشنایی هر چه بیشتر مردم دو کشور با آداب و رسوم یکدیگر تاکید کرد.

استاندار گیفو نیز با اشاره به تاریخ و تمدن ایران و سابقه طولانی تعاملات دوکشور خواستار تنظیم همکاری‌هابا جمهوری اسلامی ایران گردید.
سفیر کشورمان در این سفر همچنین با اعضا هیات مدیره انجمن دوستی توکایی - ایران در شهر گیفو ملاقات و گفتگو کرد و طرفین بر ادامه همکاری‌ها به منظور معرفی فرهنگ و تمدن ایران از طریق اجرای برنامه‌های مشترک تاکید و توافق نمودند.
بازدید از باغ ملی گل رز گیفو با بیش از شش هزار گونه گل رز و بخش ایرانی این بوستان، شامل رز گل محمدی ایرانی که با علاقه و تلاش پروفسور اوئه دا استاد دانشگاه کشاورزی و عضو انجمن دوستی توکایی - ایران در این باغ ایجاد شده از دیگر برنامه‌های این سفر یکروزه بود.
آخرین برنامه از دیدار یکروزه رحمانی موحد از استان گیفو، بازدید از نمایشگاه - موزه استاد کاتو کوبه هنرمند سفالگر ژاپنی بود که بصورت خانوادگی مبتکر سفالگر زرین فام بوده و تبادلات موثری در آموزش و انتقال تجربیات با هنرمندان ایرانی سفالگر را دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی