بازدید 13480
۸

انتقاد شدید پرسپولیس از مجری شبکه سه

.
کد خبر: ۱۰۹۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷ 24 December 2021

باشگاه پرسپولیس انتقاداتی علیه مجری برنامه فوتبال برتر مطرح کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: «محمدرضا احمدی، مجری برنامه فوتبال برتر که به پخش مستقیم و زنده رقابت‌های فوتبال لیگ ایران اختصاص دارد، در جریان پخش بازی‌ پرسپولیس و ذوب‌آهن، اظهار نظرهای عجیب و شائبه‌برانگیزی داشت. این اظهارات موجب تشویش اذهان عمومی نسبت به پرسپولیس و هواداران آن می‌شود و این رویه برای پرسپولیس و هوادارانش جای سوال دارد.

مجری این برنامه در جریان پیروزی اخیر مدافع عنوان قهرمانی، کنایه‌هایی را به کار برد که برای ما گویای ناراحتی او از پیروزی پرسپولیس بود و وصف دیگری برای آن به نظر نمی‌رسد. این در حالی است که انتظار می‌رود مجریان حداقل بی‌طرفی را رعایت کنند و اگر مطلبی مطرح می‌شود، باید متأثر از واقعیت باشد.

این اتفاقات در حالی علیه پرسپولیس روی می‌دهد که این باشگاه بیشترین مخاطب را برای صداوسیما به ارمغان می‌آورد، ولی از حق پخش تلویزیونی بی‌بهره است.

باشگاه پرسپولیس، فردا (شنبه) نامه اعتراضی خود را ارسال می‌کند و حداقل درخواست، این خواهد بود که اگر آقای احمدی به جهت غلبه احساسات نمی‌توانند بی‌طرفی را رعایت کنند، از بازی بعدی مجری برنامه بازی‌های پرسپولیس نباشند»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
تیم سوگلی دقیقا از چی ناراحت شده؟؟؟؟
خفه بابا . مثل زالو افتادین به جان بیت المال ، مدام هم از همه طلبکارید . یارو توپ بازی می کنه ، درآمدی معادل بیست سی تا کارمند داره . یک مورد از فوایدتون رو بفرمایید تا لااقل بفهمیم این پولهایی که می گیرید ، فایده اش چیه ؟
کاملا حق می هیم به باشگاه و هواداران پرسپولیس .
این بنده خدا جو زده شده و جوری در رابطه با پنالتی و .... بازی پرسپولیس صحبت کرد که همه را به شک واداشت در صورتی که در برنامه دیگری در تلویزیون کارشناس داوری پنالتی را با بازبینی ، صحیح اعلام کرد.
حالا همین اقا در بازی های دیگر موارد قطعی و عینی اشتباهات داوری را به عهده کارشناسان داوری می گذارد ولی در این بازی خودش قضاوت کرد و کاملا اشتباه و بی مورد حرف زد و باید عذرخواهی کند
حرف و بنداز زمین صاحبش برمیداره
قهرمانی پوشالی خخخخخ
بابا مسعوداین حرف بد زد
کلا از زمین وزمان طلبکارید. این تازه به دوران رسیده ها رو با امثال دایی وپروین مقایسه کنید
جنگ زرگری
همه دست به دست هم داده اند و علیه پرسپولیس پرافتخار چانه زنی میکنند این مجری بجای اظهار نظر درباره پرسپولیس و پنالتی و ... برن تمرین کنند تپق زدنها و مکث های کلامی که برای هر مجری آفته اونا رو برطرف کنند پرسپولیس بازهم قهرمانه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر