بازدید 6488
۸

اردوغان خواستار تقویت روابط ترکیه و اسرائیل شد

رئیس جمهور ترکیه در دیدار خاخام های یهودی گفت: روابط ترکیه با یهودیان و اسرائیل قوی و پایدار خواهد ماند.
کد خبر: ۱۰۹۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۳ 23 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، یک روزنامه عبری گزارش داد که «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در کاخ ریاست جمهوری آنکارا میزبان خاخام اعظم این کشور و گروهی از خاخام‌های دیگر بود.

روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت عصر چهارشنبه نوشت: طی این دیدار، اردوغان اظهارات مثبت و تعجب آوری درباره موضع خود در قبال یهودیان و اسرائیل اعلام نمود.

به نوشته این روزنامه، رئیس جمهور ترکیه در دیدار خاخام‌های یهودی گفت: روابط ترکیه با یهودیان و اسرائیل قوی و پایدار خواهد ماند.

اردوغان هم چنین گفت: روابط اقتصادی دو طرف (ترکیه و اسرائیل) قوی‌تر از همیشه است و به رشد خود ادامه خواهد داد. به گفته خاخام‌های حاضر در این نشست، اردوغان همچنین گفت که عادی سازی روابط با اسرائیل مسئله مهمی است که به زودی اتفاق خواهد افتاد.

رسانه‌های عبری و روزنامه نگاران اسرائیلی فیلم‌ها و عکس‌هایی از دیدار رئیس جمهور ترکیه با تعدادی از خاخام‌های یهودی در کاخ ریاست جمهوری این کشور منتشر کرده‌اند.

اردوغان نسبت به مسئله فلسطین و روابط با رژیم صهیونیستی بسیار فراز و نشیب داشته است و بسیاری بر این اعتقادند که اردوغان از مسئله فلسطین برای محقق کردن منافع ترکیه به صورت ابزاری استفاده می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۸
همه دنیا اصل بر منافع ملی است ولی در ایران منافع ملی اولویتی ندارد.
این سیاستمدار کارکشته میدونه اقتصادش داره از کدام سمت ضربه میخوره لذا میخواد با بهبود رابطه با اسرائیل دل غرب رو به دست بیاره و اجازه نده از این بیشتر اقتصادش در سایه انزوای سیاسی ضربه بخوره ،همون کاری که اعراب دارن میکنن از نظر اردوغان و اعراب کشور و مردمشون در الویت قرار دارن و فلسطینیها در مرحله بعدی . لذا تنها کاری که برای فلسطینیها میکنن برخی اظهار نظر های سیاسی برای فریب افکار عمومیه و الویت رو به منافع کشور و مردمشون میدن
هم زمان با سفر وزیر امور خارجه ایران به آذربایجان


همسایگان ما از منزوی بودن ایران بهترین نتیجه را سالهاست می برند

امتیاز هایی که برای شکوفایی اقتصاد کشور و زندگی مردمان کشورشان


ولی در کشور ما با سیاست های غلط و توام با اشتباه فقط باعث منزوی شدن ایران در جامعه بین المل و فقیر شدن روز به روز مردم ایران شده اند
آفرین به ایشون که بخاطر منافع کشور و مردمش مواضعشو تغییر داده
آآآآفرین
حالا که اقتصادش خراب شد رفت سراغ اسراییل
تا ديد اوضاع لير خرابه به پاچه خواري اسرائيل رو آورد بعد اين آقا مدعي دفاع از حقوق ملت فلسطين هم هست و ابقاي امپراطوري عثماني در سر ميپروراند . نان به نرخ روز خور مصداق همين آقاست
این بابا فک کرده سیاست ینی هر روز حرف و موضع عوض کردن بی هیج استدلالی!
مصداق مثل هم از توبره میخوره هم از آخور همین اردوغان هست با رویای نو عثمانی گری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست